,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>fockewulf> Řeknu to ve stručnosti asi takhle: ve Vašem regionu v poslední době trávím docela dost času. Nikdy se mi tam nestalo, abych zavisel v zácpě, nebo abych čekal na semaforu na průjezd víc jak jednu zelenou. To znamená že, stručně a jednoduše, na hlavních tazích není doprava přetížená. Zkus si dopravu v Brně nebo v Praze a pochopíš ten zásadní rozdíl. Třeba magistrála v pátek se ti bude moc líbit.
On je rozdíl dost v tom, že zatímco já se nepovažuju že bych pocházel z nějakého regionu, protože jsem bydlel krom severní moravy a západních čech snad v každém, tak tys v životě nebydlel jinde. A pak se to těžko debatuje přes nános regionálního nacionalismu. Ty už z principu nedovedeš být objektivní.
blue: cus, ikdyz to bylo smerovane na letadlo, tak s tebou nesouhlasim.. projed si ve vsedni den a nejlip v patek usek jablunkov - frydek, asi 30km zacpa pohybujici se rychlosti zelvy..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
snoopy_mk>blue: cus, ikdyz to bylo smerovane na letadlo, tak s tebou nesouhlasim.. projed si ve vsedni den a nejlip v patek usek jablunkov - frydek, asi 30km zacpa pohybujici se rychlosti zelvy..
Jo souhlas, že od sjezdu z té víceproudovky od Frýdku na jednoproudovku to musí být pikantní, když je to dle mapy jeden z větších tahů na slovenskou dálnici v té oblasti... A dotaz k tomu, proč se nejezdí přes Frýdlant přímo na jih, špatná silnice tam níž?
Ale fakt si nevybereš, některý tahy v okolí Prahy jsou zasekaný pernamentně, víkend nebo všední dny, ganz egal. Což tady co vím to tak moc není.
focke> pokud dobře vím, tak jsi opravdu nebydlel někde mimo tak dlouho, aby se to dalo považovat za relevantní (cca 5 a více let).