Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 11:04 | Nahoru | #1

Bludevil>Jé tak tohle mě zas dojalo, primitivnější argument už nikdo nevymyslí. Všechny regiony vědí že se musí prostě šetřit a škrtat, ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků. Co dodat...



a jéje, ty se zas prezentuješ jako znalec místních poměrů jen proto, že máš holku z FM co?

Ty řeči jsou možná na pohled zavádějící, ale je to výraz zlosti pro tenhle přístup k již rozestavěným stavbám - hlavně most v Bohumíně, prodloužená Místecká a spojnice OV-OP, která je zastaralá, nesmírně přetížená a v zimě místama skoro nesjízdná-hlavně pro kamiony, tak se pak nediv, že jsou lidi nasraní...kor když většina zastavených staveb je v SMK.

A pokud jde o ten příměr "ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků"--tak nejspíš proto, že pražský okruh se dostavět musí, ale na ostatní sere pes a věř, že tyhle silnice které jsou ve vysoké rozestavěnosti!! tenhle kraj potřebuje.

Šetřit-OK, proč ne, ale oddlužit stát za 4 roky je kravina, stejně jako zastavovat to, co je v tak pokročilé výstavbě, co se bude muset konzervovat, nechat hlídat, pak nechat rozkrást nebo pak odkonzervovat, dostavět a výsledná suma bude vyšší, než kdyby to dostavěli hned.

Sem zvědavý, jak se to bude vyvíjet, zatímto vypadá, že stavbaři by mohli jít s cenou dolů a tyhle projekty by se mohly dokončit, je to ale s otazníkem.

e-pražský okruh nebyl vhodný příklad a argument, neboť si ho Praha platí ze svého, nicméně argumentaci lze jen poupravit na to, proč jinde(severní čechy) se stavba jen prodlouží a nikoli úplně zastaví...

Naposledy editováno 27.08.2010 12:43:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 11:20 | Nahoru | #2

fockewulf>a jéje, ty se zas prezentuješ jako znalec místních poměrů jen proto, že máš holku z FM co?

Ty řeči jsou možná na pohled zavádějící, ale je to výraz zlosti pro tenhle přístup k již rozestavěným stavbám - hlavně most v Bohumíně, prodloužená Místecká a spojnice OV-OP, která je zastaralá, nesmírně přetížená a v zimě místama skoro nesjízdná-hlavně pro kamiony, tak se pak nediv, že jsou lidi nasraní...kor když většina zastavených staveb je v SMK.

A pokud jde o ten příměr "ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků"--tak nejspíš proto, že pražský okruh se dostavět musí, ale na ostatní sere pes a věř, že tyhle silnice které jsou ve vysoké rozestavěnosti!! tenhle kraj potřebuje.

Šetřit-OK, proč ne, ale oddlužit stát za 4 roky je kravina, stejně jako zastavovat to, co je v tak pokročilé výstavbě, co se bude muset konzervovat, nechat hlídat, pak nechat rozkrást nebo pak odkonzervovat, dostavět a výsledná suma bude vyšší, než kdyby to dostavěli hned.

Sem zvědavý, jak se to bude vyvíjet, zatímto vypadá, že stavbaři by mohli jít s cenou dolů a tyhle projekty by se mohly dokončit, je to ale s otazníkem.



vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar

jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 11:26 | Nahoru | #3
fockewulf> Řeknu to ve stručnosti asi takhle: ve Vašem regionu v poslední době trávím docela dost času. Nikdy se mi tam nestalo, abych zavisel v zácpě, nebo abych čekal na semaforu na průjezd víc jak jednu zelenou. To znamená že, stručně a jednoduše, na hlavních tazích není doprava přetížená. Zkus si dopravu v Brně nebo v Praze a pochopíš ten zásadní rozdíl. Třeba magistrála v pátek se ti bude moc líbit.

On je rozdíl dost v tom, že zatímco já se nepovažuju že bych pocházel z nějakého regionu, protože jsem bydlel krom severní moravy a západních čech snad v každém, tak tys v životě nebydlel jinde. A pak se to těžko debatuje přes nános regionálního nacionalismu. Ty už z principu nedovedeš být objektivní.

Naposledy editováno 27.08.2010 11:31:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist