,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
fockewulf>a jéje, ty se zas prezentuješ jako znalec místních poměrů jen proto, že máš holku z FM co?
Ty řeči jsou možná na pohled zavádějící, ale je to výraz zlosti pro tenhle přístup k již rozestavěným stavbám - hlavně most v Bohumíně, prodloužená Místecká a spojnice OV-OP, která je zastaralá, nesmírně přetížená a v zimě místama skoro nesjízdná-hlavně pro kamiony, tak se pak nediv, že jsou lidi nasraní...kor když většina zastavených staveb je v SMK.
A pokud jde o ten příměr "ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků"--tak nejspíš proto, že pražský okruh se dostavět musí, ale na ostatní sere pes a věř, že tyhle silnice které jsou ve vysoké rozestavěnosti!! tenhle kraj potřebuje.
Šetřit-OK, proč ne, ale oddlužit stát za 4 roky je kravina, stejně jako zastavovat to, co je v tak pokročilé výstavbě, co se bude muset konzervovat, nechat hlídat, pak nechat rozkrást nebo pak odkonzervovat, dostavět a výsledná suma bude vyšší, než kdyby to dostavěli hned.
Sem zvědavý, jak se to bude vyvíjet, zatímto vypadá, že stavbaři by mohli jít s cenou dolů a tyhle projekty by se mohly dokončit, je to ale s otazníkem.
vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar
jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
markus>fockewulf>vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar
jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.
markus> navic mam dojem, ze prazsky okruh spolufinancuje samo mesto, ale ruku do ohne za to nedam, vim pouze, ze se o tom diskutovalo.
Barta mi ze zacatku pripadal trochu hloupouckej, ale ted se mi taky libi jak tam "zameta". Hlavne, aby mu to vydrzelo, stavebni lobby je silna
markus>vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar
jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.
já se snažil být víceméně věcný, nevím co tu kecáš o zácpách v centru OV, když já se bavím o cestě mezi OV a OP!
Rovněž argumenty jako "klasické ostravské buranství" si laskavě nechej pro sobě rovné do nějakého pražského pajzlu a pro dialogy se Zeggou.
Stejně tak tady argumentuju už rozestavěnou stavbou, kterou je blbost konzervovat nechat pomalu rozkrást a pak možná někdy zase obnovit, na to mi zas začnou chytráci z Brna a Prahy vysvětlovat jaké mají zácpy. Takže vlastně ti, co udělali projekt např. silnice 1/11 byli totální hlupáci, co si nezjistili, že zácpy jsou jen v centru OV, tudíž nových cest netřeba - tleskám, bravurní logika na úrovni Maňase z Izerovy policejní akademie...
A hoši, uvědomte si, že děláte to samé, co ti lidi v článku - stačí aby někdo napsal že je z OV a proč je blbost zastavit tyto stavby a automaticky je buran ze SM, co ví hovno o dopravě a vytížení cest, takže jeden za osmnáct a druhý za dvacet bez dvou....