Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 11:20 | Nahoru | #1

fockewulf>a jéje, ty se zas prezentuješ jako znalec místních poměrů jen proto, že máš holku z FM co?

Ty řeči jsou možná na pohled zavádějící, ale je to výraz zlosti pro tenhle přístup k již rozestavěným stavbám - hlavně most v Bohumíně, prodloužená Místecká a spojnice OV-OP, která je zastaralá, nesmírně přetížená a v zimě místama skoro nesjízdná-hlavně pro kamiony, tak se pak nediv, že jsou lidi nasraní...kor když většina zastavených staveb je v SMK.

A pokud jde o ten příměr "ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků"--tak nejspíš proto, že pražský okruh se dostavět musí, ale na ostatní sere pes a věř, že tyhle silnice které jsou ve vysoké rozestavěnosti!! tenhle kraj potřebuje.

Šetřit-OK, proč ne, ale oddlužit stát za 4 roky je kravina, stejně jako zastavovat to, co je v tak pokročilé výstavbě, co se bude muset konzervovat, nechat hlídat, pak nechat rozkrást nebo pak odkonzervovat, dostavět a výsledná suma bude vyšší, než kdyby to dostavěli hned.

Sem zvědavý, jak se to bude vyvíjet, zatímto vypadá, že stavbaři by mohli jít s cenou dolů a tyhle projekty by se mohly dokončit, je to ale s otazníkem.



vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar

jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 11:28 | Nahoru | #2

markus>fockewulf>vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar

jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.


markus> navic mam dojem, ze prazsky okruh spolufinancuje samo mesto, ale ruku do ohne za to nedam, vim pouze, ze se o tom diskutovalo.

Barta mi ze zacatku pripadal trochu hloupouckej, ale ted se mi taky libi jak tam "zameta". Hlavne, aby mu to vydrzelo, stavebni lobby je silna

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

27.8.2010 v 12:05 | Nahoru | #3

markus>vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar

jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.



já se snažil být víceméně věcný, nevím co tu kecáš o zácpách v centru OV, když já se bavím o cestě mezi OV a OP!

Rovněž argumenty jako "klasické ostravské buranství" si laskavě nechej pro sobě rovné do nějakého pražského pajzlu a pro dialogy se Zeggou.

Stejně tak tady argumentuju už rozestavěnou stavbou, kterou je blbost konzervovat nechat pomalu rozkrást a pak možná někdy zase obnovit, na to mi zas začnou chytráci z Brna a Prahy vysvětlovat jaké mají zácpy. Takže vlastně ti, co udělali projekt např. silnice 1/11 byli totální hlupáci, co si nezjistili, že zácpy jsou jen v centru OV, tudíž nových cest netřeba - tleskám, bravurní logika na úrovni Maňase z Izerovy policejní akademie...

A hoši, uvědomte si, že děláte to samé, co ti lidi v článku - stačí aby někdo napsal že je z OV a proč je blbost zastavit tyto stavby a automaticky je buran ze SM, co ví hovno o dopravě a vytížení cest, takže jeden za osmnáct a druhý za dvacet bez dvou....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist