,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
2 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>Jé tak tohle mě zas dojalo, primitivnější argument už nikdo nevymyslí. Všechny regiony vědí že se musí prostě šetřit a škrtat, ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků. Co dodat...
drz pysk cype, novinari vsechno nafouknou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>Jé tak tohle mě zas dojalo, primitivnější argument už nikdo nevymyslí. Všechny regiony vědí že se musí prostě šetřit a škrtat, ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků. Co dodat...
a jéje, ty se zas prezentuješ jako znalec místních poměrů jen proto, že máš holku z FM co?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Ty řeči jsou možná na pohled zavádějící, ale je to výraz zlosti pro tenhle přístup k již rozestavěným stavbám - hlavně most v Bohumíně, prodloužená Místecká a spojnice OV-OP, která je zastaralá, nesmírně přetížená a v zimě místama skoro nesjízdná-hlavně pro kamiony, tak se pak nediv, že jsou lidi nasraní...kor když většina zastavených staveb je v SMK.
A pokud jde o ten příměr "ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků"--tak nejspíš proto, že pražský okruh se dostavět musí, ale na ostatní sere pes a věř, že tyhle silnice které jsou ve vysoké rozestavěnosti!! tenhle kraj potřebuje.
Šetřit-OK, proč ne, ale oddlužit stát za 4 roky je kravina, stejně jako zastavovat to, co je v tak pokročilé výstavbě, co se bude muset konzervovat, nechat hlídat, pak nechat rozkrást nebo pak odkonzervovat, dostavět a výsledná suma bude vyšší, než kdyby to dostavěli hned.
Sem zvědavý, jak se to bude vyvíjet, zatímto vypadá, že stavbaři by mohli jít s cenou dolů a tyhle projekty by se mohly dokončit, je to ale s otazníkem.
e-pražský okruh nebyl vhodný příklad a argument, neboť si ho Praha platí ze svého, nicméně argumentaci lze jen poupravit na to, proč jinde(severní čechy) se stavba jen prodlouží a nikoli úplně zastaví...
Naposledy editováno 27.08.2010 12:43:19