bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-
3.8.2010 v 21:49
Zdar lidi,potřebuji radu.Chtěl bych si, pokud prodám M.S4R ,pořídit další dvouválcovou motorku.
Přemýšlím o RSV a nebo o Dukati 848.Vím 848 je o dost dál(také finančně), ale je to opravdu o tolik,aby to běžný uživatel vůbec poznal.Na 1098 si netroufám.Je velký rozdíl v jizdním projevu (radost z jízdy) a výkonu motoru(průběhu)aby to ospravedlnilo 100tis.rozdíl v ceně.Nemáte někdo typ na nějakou pěknou RSV.V ideálním případě nechtěl-li by to někdo vyměnit za M.S4r.(možnost oboustraného doplatku)
Dík za vaše názory.

Richard K.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

5.8.2010 v 21:30 | Nahoru | #121

ducatista>Po přečtení tohodle tvýho přízpěvku si myslím, že si s WhiteS můžeš podat ruku



dělám si řit,a WhiteS je muj osobni poradce při koupi motocyklu

(reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

5.8.2010 v 21:34 | Nahoru | #122

Milosek.m>jj imidž je na nic my nasledujem instinkt



zlatá slova

Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

5.8.2010 v 21:56 | Nahoru | #123
jak tady říkali mnozí..RSV 03 Rko je prostě bezkonkurenční

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 06:54 | Nahoru | #124


Naposledy editováno 06.08.2010 15:55:23

(reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 06:58 | Nahoru | #125


Naposledy editováno 06.08.2010 15:55:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 09:43 | Nahoru | #126

Milosek.m>FiZzeR> 848 si kupuji pozéři,vetšinou jde o image než o sportovní ambice



Další kus do sbírky. Fakt, jak psal ducatista, s WhiteS si můžete notovat. Velice intelignetní příspěvek. Btw. Ten příspěvek je odpovídající tvé profilové fotce

(reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 11:57 | Nahoru | #127

RomanSS>
Jen takovej dotaz bych měl týkající se spíš starších desmoquattro motorů...na Ducati.ms někdo psal, že se už nedají sehnat vahadla. Co je na tom pravdy? Případně kdo je tu repasuje?



Bylo mi řečeno předchozím majitelem mé 748, že vahadla repasuje Robert Papežík snad za 500,- pokud si správně vzpomínám. Jinak nový jsou snad za 3000, ale nevim to jistě.

Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 12:02 | Nahoru | #128
whiteS: cece vzhledem k tomu kolik problemu uz sem resil u ruznejch suzuki tak sis taky nevybral nejlepsi znacku... pokud to beres tak ze kdyz se sere RS125 tak je shit vsechno italsky, tak kdyz se serou TL, GSXR K1,K2,K3,K4.... tak je shit suzuki komplet,nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 12:04 | Nahoru | #129

Rider-Ozzi>Další kus do sbírky. Fakt, jak psal ducatista, s WhiteS si můžete notovat. Velice intelignetní příspěvek. Btw. Ten příspěvek je odpovídající tvé profilové fotce



nevím, člověk co si musí zakládat druhý profily a stojí si evidentně na vedení by se zrovna do Miloshka navážet nemusel Já to říkám pořád, ironie a sarkasmus by se měl vyučovat už na základních školách

(reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 12:11 | Nahoru | #130

illMedvědGuzzin>nevím, člověk co si musí zakládat druhý profily a stojí si evidentně na vedení by se zrovna do Miloshka navážet nemusel Já to říkám pořád, ironie a sarkasmus by se měl vyučovat už na základních školách



řekls to za mně

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 12:29 | Nahoru | #131
Všechno se sere většnino z nějakého důvodu a chybou ve výrobě to asi nebude... většinou se v tom někdo vrtal, nebo něco zanedbal... Já měl RSV1000R 2 roky a krom obligátních a notoricky známých potíží se zadní brzdou a spojkovým prasátkem neměl jedniný problém. Dokonce jsem na ní byl 2x v Alpách a dala 2tis km za 3 dny. Pro mě jsou Italské motorky spolehlivé, jako všechny ostatní...

(reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 12:31 | Nahoru | #132
Hansell> já měl za 3 roky jedinou závadu, a to nefukční mikrospínač přední brzdy.

Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 14:20 | Nahoru | #133
tak ted mužu soudit ale jen Duknu,mě praskla nádrž u držáku sedla,ale to bylo spíš použitím.... Zase na SP2 mě teklo palivové čerpadlo po špatné opravě Další co mě zazlobilo je relátko světen u Ducky,u Hondy ale taky pozlobila elektrika,jimak spíš pokud byla závada,tak neodbornou opravou,zanedbáním anebo přílišnou péčí u jakékoliv značky co jsem měl jako Ducati,Honda,Yamaha až po teréní Kawu a ČZ,ale ta je kapitola samo o sobě a to je jiné téma.
Podle mě je Aprilka spolehliva jako jakákoliv motorka a podělat se muže i strojek od italu,tak od japoncu

Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 14:50 | Nahoru | #134
WhiteS- však už si měl závadu .. s tou výfukovou přívěrou přece ne ?

(reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

6.8.2010 v 22:52 | Nahoru | #135
Rider-Ozzi> Dávám si BAN ,všichni tu jste na mě ošklivý

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

7.8.2010 v 15:39 | Nahoru | #136
Nejel jsem ani na jedné ale za mě 848, nejhezčí motorka co znám.

(reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

7.8.2010 v 19:43 | Nahoru | #137

-Maras->Nejel jsem ani na jedné ale za mě 848, nejhezčí motorka co znám.



fakt?? a co 1098, 1198??

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

7.8.2010 v 21:21 | Nahoru | #138
no me osbne dostava 998 S/R ale 1098 je taky fešná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

8.8.2010 v 12:13 | Nahoru | #139

Milosek.m>no me osbne dostava 998 S/R ale 1098 je taky fešná


Bohužel je to tak , 1098 je sice nejkrásnější motorka současnosti , ale na design 916 (996 / 998) pořád ještě nemá , pro mne bude 1098 vždycky až druhá a 999 třetí nejkrásnější mašina / Superbike od Ducati , holt na rozdíl od ostatních, hoši u Ducati to dokázali udělat naprosto dokonale hned napoprvně... A to ani nemluvím o MV-Agustě F4 , případně ještě v Tamburiniho edici...

Naposledy editováno 08.08.2010 12:15:59

(reakce na) Ducati 848 ver. RSV 1000Factory 2004-

13.8.2010 v 10:26 | Nahoru | #140
Za mě asi RSV 04-. 848 je nádherná motorka a Ducati to je prostě legenda. Vadil by mi na ní dražší servis (řeměny, kladky, napínáky jsi v tom za 15tkč co dva roky... viz někde na straně 2?) na to prostě nemám abych rval takový prachy za běžnou údržbu, plus nedejbože když se něco vysere nebo padneme. Aprila má rozvod řetězem a řekl bych že je taková bytelnější (můj pocit), a je lacnější na ni něco sehnat (ikdyž volnoběžka startéru není asi nejlepší příklad). Někde na fóru tu padla myšlenka, že pokud nemáš na Ducati kup si Aprilii a obávám se že je to i můj případ. Mít kačáky už mám v garáži 848. V bílé barvě 848 a teď nová šedá 848 Evo je naprosto dokonalá a je to můj sen, ale kapsa říká ne...

Co se týče 848 vs 1198 a porovnání s fábií junior, no nevím no... 1198 je třeba krotit ale na 848 se dá víc blbnout a člověk není vyděsený při každém pootočení plynem v zatáčce a mašina ho nechce pojmout zaživa. Zabte mě ale svezl sem se na rejžových šestkách GSX-R K7 a RR 07 a Suza mě totálně dostala hravostí a obě svou nezáludností v náklonech kdy sem s GSX-R v první zatáčče šel na koleno, což se na Aprile za ty roky co jí mám nestalo. Že šestka nebo 848 tak nejede? Já jezdím protože se chci bavit ne s něčím bojovat.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... Michal.R6 4 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom


TOPlist