Pokud byste chtěli třeba vyměnit jen hlavu, válec nebo píst, rychle na to zapomeňte - nesedí žádné rozteče na šrouby a ani půdorysné tvary. A válec má vrtání o 0,5mm menší.. Takže opravdu nejde použít nic!!!!!! Konektor na CDIčko je stejný tak řízení zapalování by mohlo snad fungovat ale to jsem nezkoušel. Protože nebyl nikdo, kdo by mi tyto informace poskytl, zakoupil jsem jetý motor SV650 a tohle všechno si ověřil - doufám, že můj příspěvek
pomůže těm kdo by to chtěli zkoušet a nejsou si jisti. Tak ať vám to jezdí!
Naposledy editováno 19.11.2016 08:38:45
2 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT650 Comet motor - jen info pro majitele
jinak sikovnej
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Napojit na diagnostiku Delphi MT 05 Hyosung Comet GT 650 R, Benelli BN 600, Zongshen Rx3... | 1Tony_ | 1 | 17.9.2023 v 19:34 X-tra-X |
Nastavení rozvodů Hyosung GT 650 R ... Suzuki SV 650, Hyosung Comet GT 650 R | xt125x | 5 | 10.1.2018 v 09:04 Humusus |
Zkušenosti s Hyosung Comet GT 650 R Hyosung Comet GT 650 R | Malhoťák | 8 | 20.5.2016 v 08:53 Grizzlicek |