globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdílná značka pneumatik
 
3.8.2010 v 15:00
Ahoj,

jeden klučina mě přesvědčuje, že rozdílné značky pneumatik (jako třeba Pirelli na předním a Metzeler na zadním) by dal možná tak na babetu.

Já ho přesvědčuji, že to je jedno, hlavně když je kvalitní směs a má to stejnej rozměr.

---
Můžete se k tomu vyjádřit?
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:02 | Nahoru | #1
Tak k cemu by se ta sada delala? Ty si take davas kazdou jinou botu?

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:03 | Nahoru | #2
Můžu. Na Hondě jsem za poslední dvě sezóny už párkrát přezouval a zatím nikdy jsem vpředu a vzadu neměl gumy totožný značky. Možná příští rok..........

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:06 | Nahoru | #3
z-x-r: Gumy se dělají jenom v sadách?

Naposledy editováno 03.08.2010 15:08:55

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:10 | Nahoru | #4
taky jsem jeste nemel obe pneu stejne znacky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:13 | Nahoru | #5

z-x-r>Tak k cemu by se ta sada delala? Ty si take davas kazdou jinou botu?



Sada se nedělá, sada se kupuje Ty si taky kupuješ všechno v sadě?

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:14 | Nahoru | #6
je to jedno vepredu mam dunlop a vzadu hidenau, vubec to neres, doporuceny je to zachovavat v sadach jinak je to uplne jedno... zas nebudu menit obe pneu kdyz mam jeste jednu dobrou, nejsem milionar

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:15 | Nahoru | #7
Mluvíme li o cestovních motorkách tak sada je sada, např. pilotroady2 se sjíždí stejnoměrně, drží stejnoměrně a není důvod s tím laborovat. Třeba MEZ3 která v předu vydržela dvě D220na zadku...

Okruh je uplně něco jiného a rozdílná směs se běžně používá..

Závěr vůbec ničemu ani v provozu ani na okruhu rozdílná směs (potažmo značka) nevadí pokud se na ní cítíš ty bezpečně

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:19 | Nahoru | #8
Samé pytlíkoviny tady

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:22 | Nahoru | #9
Danielos: tak se vyjádři...

Abych se vyjádřil já, tak podle mě to je úplně jedno. Prostě to drží tak, jak drží nejslabší z těch dvou pneumatik. Protože se mi předek sjíždí jinak než zadek, tak nevidím důvod kupovat od začátku stejnou značku, když bych třeba přecházel na kvalitnější a je škoda, vyhodit gumu, co toho má ještě před sebou.

Sady se dělají, protože je to jako akční "větší balení" za výhodnější cenu.

(reakce na) Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:25 | Nahoru | #10

Danielos>Sada se nedělá, sada se kupuje Ty si taky kupuješ všechno v sadě?



ano ja si kupuji sadu vzdy...

RaDeoon- Nezlob se na me ale na tom prditku co jezdis je fakt jedno co tam naseres..klidne zadek dubovej a predek z plasteliny...na tom to vyuzijes...
Skoda ze jsem si to nevsiml drive..Nemotal bych ti hlavu.

(reakce na) Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:30 | Nahoru | #11
RaDeoon> Můj názor.. Na značce nezáleží, záleží spíše na tvaru, páč i když je stejný rozměr, tak tvar bývá rozdílný. Směs ať si dá jakou chce, já volím předek měkčí, páč ten když ujede, tak se hůře koriguje(nebo vůbec) a zadek měkký nebo střední směs.

Jezdím třeba předek slick(hodně kulatý) a zadek nějakou homologovanou středně měkkou a nemám s tím problém. Když je jiný typ pneu, tak už je to úplně jedno jaká značka.

Ale někdo musí kupovat jen celé nové sady nejlépe i s novou motorkou . Neříkám ale, že tou novou sadou udělá někdo chybu..

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:32 | Nahoru | #12
Když nejsi okruhovej střelec tak je to jedno...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:33 | Nahoru | #13
Když jsou gumy stejné značky, tak spolupracují, když se koukneš zezhora na profil třeba Supercorsy jsou docela do špičky, zatimco QUALIFIERY jsou docela oblé, určitě teda bude lepší mít ty supercorsy na obou kolech, tím jsem si naprosto jist.

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:50 | Nahoru | #14
Pro nej. jizdni vlastnosti jednoznacne celou sadu,tam vyrobce garantuje jizdni vlastnosti pneumatik,ne vsak s rozdilnym predkem,nebo zadkem......takze pro strelce je jednoznacne lepsi cela sada....pro rozumne cestovatele,kteri se nedostanou k jizdnim hranicim pneu je to tak trochu jedno...tot muj nazor...

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 15:51 | Nahoru | #15
Vzadu Dunlop, vpředu Bridgestone . ... funguje to stejně dobře...jak jsem dojel Bridgestone, dal jsem Dunlop i dopředu a rozdíl žádnej ....Jo vlastně jeden jo...Dunlop o skoro talíř levnější.

(reakce na) Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 16:11 | Nahoru | #16

Sefo>Když jsou gumy stejné značky, tak spolupracují, když se koukneš zezhora na profil třeba Supercorsy jsou docela do špičky, zatimco QUALIFIERY jsou docela oblé, určitě teda bude lepší mít ty supercorsy na obou kolech, tím jsem si naprosto jist.



Jakoby mluvil Pepa Sršeň v Brně na okruhu

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 16:25 | Nahoru | #17
Pro zkušeného,který už ,,cítí" gumy,je to jedno ,pokud jsou stejného zaměření,ale pro toho,co se teprve hledá,tak pro něj může být sada opěrný bod,ví,že tam má něco co funguje a chybu může hledat někde jinde.Třeba u sebe.To platí nejen v gumách.Já jsem vyrostl jezdecky na improvizovaných strojích,ale v určitým ohledu to spožďuje vývoj jezdce.Jenže,když máš od mala stroj kde vše funguje,tak zas může být jezdec technicky odtažitý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 17:04 | Nahoru | #18

z-x-r>Tak k cemu by se ta sada delala? Ty si take davas kazdou jinou botu?



Na předek dávám vždycky o stupeň měkčí směs,než dozadu.
Vysvětli mi prosím,proč je to špatně,když pak měním celou "sadu" zároveň?????

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 17:12 | Nahoru | #19
Proč závodní, či supersportovní použití v honbě za každou setinou se doporučuje dávat gumy v sadě.Proč?Protože každej výrobce (i přes totožnej rozměr gum) výrábí gumu s trošku jiným profilem, což potom může (a nemusí) být poznat.
Ale jinak to je podle mě jedno, i když jsem si teď taky nazul na předek i zadek to samý a cejtim se na tom líp

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 17:55 | Nahoru | #20
pokud mají podobné vlastnosti, je to jedno motorku jsem koupil obutou na Metzelerech, zadek šel do háje dřív, koupil jsem dunlop roadsmart a předek jsem dojezdil do hladka
edit. ještě dodám moto. Suzuki RF900

Naposledy editováno 03.08.2010 18:01:10

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 18:37 | Nahoru | #21
na předku mám Dunlop vzadu Pireli a je mi to ůůůplně fuk,moto FZ6N

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 18:39 | Nahoru | #22
No to je jedno, tomu klukovi to stejně nepomůže:

:D nevidím že by tam někdo napsal že je to jedno :D je to jedno když jezdíš rovně :DDDDDD ale když chces jezdit zatáčky jak ty řikáš tak asi těžko to je jedno :D takže si to přečti frajere znova :D co ti tam píšou ! meleš neslysli každou chvíli

Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 19:53 | Nahoru | #23
trochu zrni prihodim do mlynu.. mam ted obe metzelerky, ale vzadu mam spunty karoo T a vepredu cestovni tourance. obe vzity z druhy ruky po dvou stovkach a prezuty v garazi. Pri koupi jsem tam mel sadu tkc. bylo to super, i kdyz uz nemeli poradnej vzorek, pak sadu super tvrde mitasky oboji se pokladalo do zatacky stejne( padalo to samo ). ted co tam mam rozdilny typ, tak jsem poprve ucitil jisty odpor pri prujezdu zatackou. takovy to prvotni nasmerovani. stopu v zatacce drzi suprove oproti mitaskam a ten rozdil poznat neni, ale pri naklapeni mam pocit ze musim vic tlacit na predni kolo. kdyz se s tim pocita, tak neni problem

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 19:56 | Nahoru | #24
přes kolem 18000km na rozdílnejch gumách, předek zadek a poznal sem hovno byli to typově stejný gumy trošku jiný chování bylo když sem měl ve předu nějakou cestovní dunlop a vzadu supercorsu která mí jinej profil (jakoby víc do špičata) jinak v pohodě

(reakce na) Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 20:06 | Nahoru | #25
jetam> o tom mluvim.., jen mam tu spicatejci vepredu

(reakce na) Rozdílná značka pneumatik

3.8.2010 v 22:19 | Nahoru | #26

verybusy>Na předek dávám vždycky o stupeň měkčí směs,než dozadu.
Vysvětli mi prosím,proč je to špatně,když pak měním celou "sadu" zároveň?????



A proc bych ji tam daval kdyz sama o sobe je v sade vzdy predek mekci...
Nemysl...
Se divim ze ty sady delaj...to je preci k hovnu ne?

Ale me je to u prdele...dej si tam klidne jalovou..ja si dam sadu a muzeme vyjet

Naposledy editováno 03.08.2010 22:20:02

Rozdílná značka pneumatik

4.8.2010 v 15:41 | Nahoru | #27
To je prdel, tady se vyargumentuje i to, že sada dvou stejných gum je nahovno...

Argument typu najezdil jsem 10 000 a poznal jsem hovno vypovídá o něčem? Podle mě tak možná o jezdci.

Na kotouče dávate taky na každej kotouč jinou destičku? poznáte hovno ne, tak vo co jde

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílná značka pneumatik

4.8.2010 v 22:37 | Nahoru | #28
Ještě jsem za 18 let snad neměl stejnou značku na předku i zadku, nebo si to nepamatuju, ale že bych se cejtil nejistě ve 230 v zatáčce na koleni, to ani náhodou. Stejně mě podrží úplnej kraj bridgestonky, jako dunlopy, nebo jiný značky, samo stavěná na sport.
Destičky dávám stejný na předek, ale na zadku mám třeba jinou značku A na autě mám na přední nápravě jiný gumy než na zadní a dokonce když jsem dělal brzdy, tak mám na předku kotouče ferodo a na zadku bendixy a brzdí to normál Tak nevim. Nemám problém mít na předku jinou pneu než na zadku, toť můj názor.

Naposledy editováno 04.08.2010 22:42:59

Rozdílná značka pneumatik

5.8.2010 v 01:03 | Nahoru | #29
Presne , jak tu nekdo psal..pokud maji podobne vlastnosti tak nevidim duvod proc bych mel mit nutne sadu. Nedam si dopredu spunty a dozadu lepivku ale jinak je to v poho. Co vim, zak nekteri si cilene obouvaji ruzne gumy s ruznymi vlastnostmi (tusim dopredu lepivejsi) ale takovy niance neresim - ja hlasam co funguje nemenit - vyberu a kdyz jsem spokojenej , kaslu na nejaky experimenty....jinak za tech cca 60tis km jsem mel sadu jen jednou.

EDIT : teprv ted jsem si to tu prcetla zjistil ze se to tu uz zminovalo, tak jeste jeden poznatek k výběru......... Ja si davam na předek tu užší, co vy?

Naposledy editováno 05.08.2010 01:05:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílná značka pneumatik

5.8.2010 v 09:33 | Nahoru | #30

CBR-RRzapad>Ještě jsem za 18 let snad neměl stejnou značku na předku i zadku, nebo si to nepamatuju, ale že bych se cejtil nejistě ve 230 v zatáčce na koleni, to ani náhodou. Stejně mě podrží úplnej kraj bridgestonky, jako dunlopy, nebo jiný značky, samo stavěná na sport.
Destičky dávám stejný na předek, ale na zadku mám třeba jinou značku A na autě mám na přední nápravě jiný gumy než na zadní a dokonce když jsem dělal brzdy, tak mám na předku kotouče ferodo a na zadku bendixy a brzdí to normál Tak nevim. Nemám problém mít na předku jinou pneu než na zadku, toť můj názor.



A dal by sis na auto na stejnou nápravu každou jinou gumu? Ty asi jo, tobě je to u píči...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist