Téma: Kempy Rumunsko

2.8.2010 v 15:29
Ahoj , měla bych prosbu chysáme se do Bulharsko přes Rumunsko a chtěla bych poradit nějaký tip na kempy v Rumunsku nejlépe v okolí Devy při hlavní silnici E68 mezi Aradem a Devou.Děkuji za odpověď

2.8.2010 v 16:15 | Nahoru | #1
najdi si pěkný plácek u potoka a tam si udělej kemp
v Rumunsku kempy neřeš

2.8.2010 v 18:15 | Nahoru | #2
hok>

2.8.2010 v 18:39 | Nahoru | #3
..no nevím,ale v Rumunsku bych moc nekempoval...fofrem profrčet,nejlépe přes den,moje zkušenost..cca 5 let stará a v Bulharsku jsem si také užil své,při cestě do Řecka... ,myslím,že se tam zase tak moc nezměnilo

Kempy Rumunsko

2.8.2010 v 19:43 | Nahoru | #4
No já byl v rumunsku 11dní a v kempu nebyl ani jednou. Najdi si pěkný místečko rozbal stan a máš klid.

Naposledy editováno 02.08.2010 19:43:34

2.8.2010 v 19:52 | Nahoru | #5

2.8.2010 v 21:31 | Nahoru | #6

Talp>Byli jsme v Rumunsku před měsícem na 10 dní a bydleli jsme v kempech, nadivoko i v penzionech a všude v pohodě. žádný problém nebyl. zastavte se v jakémkoliv penzionu, tam se vyspíte za 250 korun v posteli se sprchou....

JJ, má pravdu taky jsme tam byli před měsícem a stejná zkušenost akorát na divoko jsme to nezkoušeli.

2.8.2010 v 22:06 | Nahoru | #7
zofi> Nespi na parkovišti pro kamiony a nemáš se čeho bát.

2 reakcí na tento příspěvek Kempy Rumunsko

4.8.2010 v 07:42 | Nahoru | #8
Zdar, má zkušenost z letošního června je, že když už jsme náhodou nějaký ten kemp našli, tak vypadal jako min. 10 let zavřený... Ale možná že to na prázdniny dávaj nějak dokupy.

My kvůli počasí (a kámošovo sračce - !!!Pozor na tamní vodu z kohoutku!!!) brali každý večer penzion kterej vyšel cca 250 - 300 na osobu

Jinak koukám že tam tudy jsme se vraceli do Maďar a co se pamatuju je to velmi vytížená trasa plná náklaďáků. To jen jako varování aby jste si podle téhle cesty např. neudělali o Rumunsku předčasně špatný dojem...

Naposledy editováno 04.08.2010 07:48:06

4.8.2010 v 08:38 | Nahoru | #9
Meli> je fakt, že Arad - Sebes - Sibiu - Pitesti je hlavní tah přes Rumunsko s dost hutným provozem a fůrou kamionů
třeba Oradea - Cluj je hezčí s míň provozem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kempy Rumunsko

4.8.2010 v 17:38 | Nahoru | #10
Meli> Sračka? Pili jsme z kohoutku běžně, já i z potoka :) Máte zhejčkaný střeva

4.8.2010 v 19:39 | Nahoru | #11
Fidži.V-Strom> Mno právě že z vodovodního potrubí je největší šance to chytit. Mezi námi zrovna tam co to chytil ta voda tak smrděla, že jsem měl problém si v ní vyčistit zuby. Jenže Pájovec měl po těch pivech v noci sušáka...
Btw. v horách ze studánek jsme normálně brali vodu a byla luxusní...

4.8.2010 v 20:47 | Nahoru | #12
po absolvování první sračky už tam můžeš jíst a pít cokoliv bez problémů

4.8.2010 v 21:58 | Nahoru | #13
hok> no u Pájovce to v praxi vypadalo spíš jako že už nikdy nebude moct normálně jíst. když totiž následující noc prožil v horečkách tak jsme zašli do lékárny kde jsem nafasovali léky a rady (jakože když po práškách nepřejde teplota tak musí do nemocnice pro antibiotika).

Dokonce jsme dostali i něco preventivně brát my ostatní ale to fungovalo spíš tak, že sis dal tabletu a běžel .

Chudák Pájovec celou dovolenou trpěl buď hlady nebo sračkou. Když se mu vyprázdnily střeva tak se cejtil OK. Dal si s námi normální jídlo a už zase běžel. Nakonec trávil zbytek dovči na Snickers (hodně energie v malém balení...) to kupodivu nějak fungovalo

4.8.2010 v 22:01 | Nahoru | #14
Jink k tématu - kempům -

byli jsem vyzbrojeni mapou kde byly kempy naznačeny a do navigace jsme si nahráli databázi. Nevim jestli sem mám dávat odkaz když byly většina kempů (jak sem psal) nefunkční... I když pravda bylo to před prázdninama ještě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kempy Rumunsko

4.8.2010 v 22:29 | Nahoru | #15
Meli> pokud netoužíš po sprše a stačí ti potok, tak v Rumunsku zásadně na divoko, místní to taky vůbec neřeší

5.8.2010 v 07:37 | Nahoru | #16
hok> Já nemám problém spát na divoko. Ale ty penziony byly pohodlnější z mnoha důvodů jako že Pájovec potřeboval kvalitní WC a sprchu, a že tam opravdu celé noci vydatně propršely. Jo určitě to nebylo tak dobrodružný ale nám to za tu dovolenkovou pohodičku stálo

Kempy Rumunsko

5.8.2010 v 09:24 | Nahoru | #17
Cestacka - zrejme prespite v Rumunsku len jednu noc. Trasu Arad-Deva sme sli minuly rok a na kempy si nejak nemozem spomenut...ale ako ti napisali ostatni, na jedno prenocovanie by som kemp neriesila. My sme prenocovali pri vodnej nadrzi na upati Fagarasa a ked sme rano pokracovali na vrchol, cele skupiny Rumunov kempovali popri hlavnej cesty na vrchol
V Rumunsku sa este v prirode kempovat da.