globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
 
20.7.2010 v 10:15
Policie / ministerstvo uvažuje o povinnosti nosit výstražné vesty na motorkách. Jaký na to máte názor? Oblékli byste si takovou vestu přes svojí drahou kombi od PSÍ?

Další článek, kde se hovoří i o vestách. Problém je ten, že L. Tržil (ředitel služby dopravní policie) si odporuje sám. Ve 3. odstavci řekl, že by motorkáři měli nosit reflexní vesty, ale hned ve 4. odstavci zároveň řekne, že je těžké u smrtelných nehod posoudit zda k nim došlo proto, že došlo k přehlídnutí motocyklisty... Mají v tom bordel sami, tak jsem zvědavej jakou novelu zákona vymyslí...

Naposledy editováno 21.07.2010 11:20:00
Anketa: Vozili byste na sobě takovou vestu?
Ano
20%
113
Ne
80%
466

3 reakcí na tento příspěvek edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

28.7.2010 v 00:29 | Nahoru | #1
Opet po milionte v motorismu v CR - problem se nebude resit tam kde je pricina, ale nejakym direktivnim prikazem nebo zakazem k nemu.

Vesta ve meste, na mensich okreskach, za tmy - OK.
Ale velkych silnicich? Kdyz se stavaji pripady, ze vozidlo z vedlejsi prehledne prednim svetlem se k nemu blizici motorku na hlavni, tam to jako ma spasit vesta za stitkem????

Cituji z clanku na Novinkach:
>„Řada motorkářů vyjela až teď o prázdninách a neuvědomují si, že mít řidičák ještě neznamená, že umějí jezdit. V autoškole se technice jízdy dostatečně nenaučili, a teď nezvládají projíždění zatáček, ani správné brzdění,“ řekl ředitel služby dopravní policie Leoš Tržil.
Policie také už delší dobu žádá, aby se zavedl tzv. řidičák na zkoušku. Nejen motocyklisté, ale i mladí řidiči osobních aut by tak byli v průběhu dvou let po získání řidičského oprávnění postihováni za přestupky dvojnásobným počtem bodů, což by je mělo odradit od riskantní jízdy.<

Tak na co ty autoskoly jsou???
Videl jsem moto autoskolu v Nemecku - jezdej na hristi a pak v provozu, sami s doprovodem instruktora na druhy masine. Jezdej, jezdej a jezdej. Az umej co umet maj - tedy ovladat masinu a orientovat se v provozu.
U nas? Co vidim, vesmes povrchni zalezitost k ziskani opravneni za minimalni vykon, v systemu prorostlem korupci az na pudu. Reditel dopravky na plnou hubu rekne, ze z autoskoly vylezaji poloridici (z nichz jen cast se postupne dopiluje v provozu), ale reseni vidi opet v ostrejsich sankcich na strane ridicu.
Ridicaky na zkousku bych i pochopil (hlavne na spojler-frikuliny), ale neni ucinejsi reseni jinde nez zase v prituhovani pravidel???

Mame po volbach a kola byrokratickych utahovacu sroubu se opet roztaceji....

(reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

28.7.2010 v 20:35 | Nahoru | #2
Hugo.R> tohle je krásně napsaný!!! ten poslední odstavec jako by mi z duše vyplul...

(reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

29.7.2010 v 22:18 | Nahoru | #3
Hugo.R> Nejvíc mrtvých je ale ve věku 25-30 let. Na ně jedině sankce, nic jiného nemá smysl. Nějaké vysvětlování a přesvědčování je k smíchu. Nebo si myslíš, že ti střelci neví, že to nemají dělat, že je to riskantní? Proč si v Německu či Rakousku nikdo nedovolí jezdit způsobem co u nás? Tam s nimi dokážou nekompromisně zatočit, tak raději jezdí slušně.

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

30.7.2010 v 08:02 | Nahoru | #4
Hugo.R> Já nevím,ale pořád nevidím problém v těch autoškolách. Nezkušený řidič ještě nemusí nutně znamenat špatný řidič. Podívej se na ženský. Většina vyleze z autoškoly a neumí se ani rozjet. Dva roky po autoškove by mohla závodit tak max. s traktorem.A počet nehod? Krom podřených blatníků z parkoviště nula od nuly.
Problém je ten,že z autoškoly vyleze frajer,co umí hovno,sedne na šestku pyčo,bo půllitr nejede a pak to díky gyroskopu pošle v první zatáčce rovno. V lepším případě ezme jen sebe a rozštípne kadlátku u cesty,v horším potká auto v protisměru.
Když to přežije,tak tu píše o první krizovce,a když ne,tak se tu 20x napíše RIP a jde se od toho do dalšího křížku.
Žádná autoškola profíka nevyrobí! To by musel kurs trvat 5 let a předepsaných 50.000km.
Profíka vyrobí až zkušenost a tu získáš jen na silnici. Problém tedy nejsou autoškoly,tam se jezdí předpisově a vše je o.k.
Taky kolik nehod zaviní "amatér",co nic neumí,když jede předpisově? Skoro žádnou.
Problém je ten,že je na silnicích málo policistů,tudíž se nedodržují zákony,protože to prostě nemá kdo hlídat a protože jsou u nás nastavena pravidla řidičáků tak,že si kdejaký zelenáč může koupit a jezdit prakticky cokoliv. Naopak- slabší motorku si koupit nemůže kvůli pár byrokratickým kW,ale kdejakou R1 či R6 na 25kW zavře v TP snadno. A není síly,co by toto zkontrolovala.
Čteme to tu furt,jak tu mlaďoši sebevědomně píší,jak to mají v hlavě srovnáno a jak je to o otočení zápěstí a ne ccm v motoru,a pak tu čteš"první krizovka,160km/hod mezi baráky a baba stojí s autem na silnici.
O tomto jsou ty smrťáky a ne o autoškolách.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist