globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
 
20.7.2010 v 10:15
Policie / ministerstvo uvažuje o povinnosti nosit výstražné vesty na motorkách. Jaký na to máte názor? Oblékli byste si takovou vestu přes svojí drahou kombi od PSÍ?

Další článek, kde se hovoří i o vestách. Problém je ten, že L. Tržil (ředitel služby dopravní policie) si odporuje sám. Ve 3. odstavci řekl, že by motorkáři měli nosit reflexní vesty, ale hned ve 4. odstavci zároveň řekne, že je těžké u smrtelných nehod posoudit zda k nim došlo proto, že došlo k přehlídnutí motocyklisty... Mají v tom bordel sami, tak jsem zvědavej jakou novelu zákona vymyslí...

Naposledy editováno 21.07.2010 11:20:00
Anketa: Vozili byste na sobě takovou vestu?
Ano
20%
113
Ne
80%
466

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

30.7.2010 v 08:02 | Nahoru | #1
Hugo.R> Já nevím,ale pořád nevidím problém v těch autoškolách. Nezkušený řidič ještě nemusí nutně znamenat špatný řidič. Podívej se na ženský. Většina vyleze z autoškoly a neumí se ani rozjet. Dva roky po autoškove by mohla závodit tak max. s traktorem.A počet nehod? Krom podřených blatníků z parkoviště nula od nuly.
Problém je ten,že z autoškoly vyleze frajer,co umí hovno,sedne na šestku pyčo,bo půllitr nejede a pak to díky gyroskopu pošle v první zatáčce rovno. V lepším případě ezme jen sebe a rozštípne kadlátku u cesty,v horším potká auto v protisměru.
Když to přežije,tak tu píše o první krizovce,a když ne,tak se tu 20x napíše RIP a jde se od toho do dalšího křížku.
Žádná autoškola profíka nevyrobí! To by musel kurs trvat 5 let a předepsaných 50.000km.
Profíka vyrobí až zkušenost a tu získáš jen na silnici. Problém tedy nejsou autoškoly,tam se jezdí předpisově a vše je o.k.
Taky kolik nehod zaviní "amatér",co nic neumí,když jede předpisově? Skoro žádnou.
Problém je ten,že je na silnicích málo policistů,tudíž se nedodržují zákony,protože to prostě nemá kdo hlídat a protože jsou u nás nastavena pravidla řidičáků tak,že si kdejaký zelenáč může koupit a jezdit prakticky cokoliv. Naopak- slabší motorku si koupit nemůže kvůli pár byrokratickým kW,ale kdejakou R1 či R6 na 25kW zavře v TP snadno. A není síly,co by toto zkontrolovala.
Čteme to tu furt,jak tu mlaďoši sebevědomně píší,jak to mají v hlavě srovnáno a jak je to o otočení zápěstí a ne ccm v motoru,a pak tu čteš"první krizovka,160km/hod mezi baráky a baba stojí s autem na silnici.
O tomto jsou ty smrťáky a ne o autoškolách.

(reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

30.7.2010 v 11:03 | Nahoru | #2
prackarr> "Problém je ten,že z autoškoly vyleze frajer,co umí hovno,sedne na šestku pyčo,bo půllitr nejede a pak to díky gyroskopu pošle v první zatáčce rovno. V lepším případě ezme jen sebe a rozštípne kadlátku u cesty,v horším potká auto v protisměru. Když to přežije,tak tu píše o první krizovce,a když ne,tak se tu 20x napíše RIP a jde se od toho do dalšího křížku ."

(reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

30.7.2010 v 15:10 | Nahoru | #3
prackarr> přesně tak .Jedinej problém je v sebekázni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

31.7.2010 v 12:35 | Nahoru | #4
prackarr>
Konečně někdo, kdo neni zaslepený tím, že je vše v austoškolách! Někdo tady chválí Německý autoškoly? Proč? V Německu nebouraj?! Bouraj - sám jsem byl svědkem pěkný bouračky na dálnici u Mnichova... Kdo? No Němci... A co jako? Bouračky jsou, byly a budou! Satanžel je to tak!
Přesně jak říká "prackarr", je to opravdu jen v sebekázni, v hlavě, v povaze a osobnosti! Nic jinýho...
Jinak tedy zpět k hlavnímu tématu - vesty mi kur*a nevnucujte! Říkám sám za sebe!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

1.8.2010 v 20:51 | Nahoru | #5

prackarr>Hugo.R> Já nevím,ale pořád nevidím problém v těch autoškolách. Nezkušený řidič ještě nemusí nutně znamenat špatný řidič. Podívej se na ženský. Většina vyleze z autoškoly a neumí se ani rozjet. Dva roky po autoškove by mohla závodit tak max. s traktorem.A počet nehod? Krom podřených blatníků z parkoviště nula od nuly.
Problém je ten,že z autoškoly vyleze frajer,co umí hovno,sedne na šestku pyčo,bo půllitr nejede a pak to díky gyroskopu pošle v první zatáčce rovno. V lepším případě ezme jen sebe a rozštípne kadlátku u cesty,v horším potká auto v protisměru.
Když to přežije,tak tu píše o první krizovce,a když ne,tak se tu 20x napíše RIP a jde se od toho do dalšího křížku.
Žádná autoškola profíka nevyrobí! To by musel kurs trvat 5 let a předepsaných 50.000km.
Profíka vyrobí až zkušenost a tu získáš jen na silnici. Problém tedy nejsou autoškoly,tam se jezdí předpisově a vše je o.k.
Taky kolik nehod zaviní "amatér",co nic neumí,když jede předpisově? Skoro žádnou.
Problém je ten,že je na silnicích málo policistů,tudíž se nedodržují zákony,protože to prostě nemá kdo hlídat a protože jsou u nás nastavena pravidla řidičáků tak,že si kdejaký zelenáč může koupit a jezdit prakticky cokoliv. Naopak- slabší motorku si koupit nemůže kvůli pár byrokratickým kW,ale kdejakou R1 či R6 na 25kW zavře v TP snadno. A není síly,co by toto zkontrolovala.
Čteme to tu furt,jak tu mlaďoši sebevědomně píší,jak to mají v hlavě srovnáno a jak je to o otočení zápěstí a ne ccm v motoru,a pak tu čteš"první krizovka,160km/hod mezi baráky a baba stojí s autem na silnici.
O tomto jsou ty smrťáky a ne o autoškolách.

Clape ty mi četš z duše

(reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře

3.8.2010 v 22:19 | Nahoru | #6
prackarr> Sorry, chvili jsem nebyl.

V prvni rade, me predevsim trklo do oci, ze ředitel služby dopravní policie verejne prohlasi, ze mit ridicak jeste neznamena umet jezdit! "Ridici nezvládají projíždění zatáček, ani správné brzdění"....
Sef dopravky proste prohlasi, ze nas system na vycvik ridicu posila do provozu nevyuceny, ovladani vozidla neschopny lidi. Ale jinak pohoda, dyt vo co de, ne?
Ale zato vzapeti pro tyto zacatecniky zada prisnejsi tresty - tim toto jako resi????

Me je jasny, ze k dobrymu ridici je treba praxe, ale zaklad se proste vytvari v autoskole. A tam je podle me u nas poradna rezerva. Minimalne na osobakach! Rozdil mezi "nasimi" zacatecniky (i radou "beznych" ridicu) a temi na zapad od nas je proste neprehlednutelny. V ovladani, reakcich, schopnostech chapat a resit situace. Jezdim ven a fakt to vidim temer pokazdy.
Takze pokud lezou z autoskol poloridici, tak by se to podle myho melo resit predevsim tam! Tot moje chapani teto informace (a i moje zkusenost).
To ze se u nas naopak misto toho vymysli nejaky dalsi zprisneni ovsem jinde, to jenom (soustavne) dokazuje mistni "mentalitu" uradu a podobnych...
___________________

Ad vice policistu na silnicich:
Pokud budou s rozumnou mirou tvrdosti vymahat pro bezpecnost a plynulost provozu podstatne, ale opravdu podstatne veci, tak prosim.
Pokud by ale opet meli predvest to co predvadeli mestaci pri svereni jim dopravnich kompetenci vc. mereni rychlosti cca 2 roky dozadu, tak dekuju, ale nechat to tak jak je bude jenom lepsi!

Ad problem mladych blbecku po autoskole na silnejch masinach bez adekvatnich schopnosti je ridit
a) jak jsem jiz rekl, kvalitni priprava zacina v autoskole (a tam by podle me mel kazdej jet s cimkoli, na co pozdeji bude mit papiry - ale to je na delsi diskuzi)
b) predevsim jde ale o "jejich hlavu". Je to totiz v podstate vzdy jejich vedome rozhodnuti jet jak jedou. Takze
-bud neznaj nebezpeci a rizika (ci jejich hranice)
-nebo jsou ochotni je (kvuli necemu) podstoupit
Ja si myslim ze tohle je predevsim o vychove a vysvetlovani, o schopnotech zvazovat sve jednani a rizika, o tom ukazat jim s cim si zahravaj a podobne. Mimochodem i v tomhle by napln autoskol mohla byt bohatsi. Par priblblejch spotu z Besipu to zasadne nerozsekne.

Nemam zadny zasadni problem k ridicakum na zkousku ci tvrdsim sankcim pro nove ridice, naopak, ale slyset v jenom rozhovoru jen tak verejne prohlaseni sefa dopravky ze autoskoly opousti s ridicaky v ruce neuplni ridici (a zadnej problem s tim) a vzapeti zadani o zvyseni sankci na nove ridice, to je oprava skoly ala Kocourkov, to je Ceska republika!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist