3 reakcí na tento příspěvek Řazení bez spojky - z 1 na 2
nazlobenej>Prostě Šmatlové zjistili,že když tlakem bez spojky přeřaděj na vyšší kvalt,tak jim to necuká.Jenže to jim cuká poklesem otáček a ne šetřením převodovky.Prostě debilové na úrovni přešponovaného řetězu.Kupte si variátory ve skůtrech,na ně patříte.A nebo se naučte jít naproti technice meziplynem tehdy,kdy je potřeba.Bez časových ztrát.Získáváte prvotní zkušenosti na 220kg motocyklech s odpovídajícím brzdným účinkem motoru,to už máte ale dávno umět s kolibříků,jenže na nich se stydíte.Takže je to samej topornej imageman s manevrovatelností a schopnosti zpomalit na úrovni náklaďáku.Naloženého.A dotoho přimísený umělý ahazávodníci s odposlouchanýma kecama od lidí z jednoúčelového prostředí.
sefe bez komentare
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení bez spojky - z 1 na 2
tip 1: Při prudkém zrychlení se namáhá motor, spojka, převodovka, kolečko, rozeta i řetěz! Správný motorkář vždycky zrychluje radši na 1/3 plynu, jinak nemá svoji motorku dost rád.
tip 2: Při puštění plynu brzdí motor, to opět namáha spousta dílů.
tip 3: Při brždění namáháme brzdy, pokud to jde, zmáčkneme spojku (šetříme přeci motor!) a brzdíme nohama (na boso!, nechceme zničit boty), v krizových situacích zadní brzdou - na zadní je jenom jeden kotouč a tak je levnější výměna, přední tedy šetříme a nepoužíváme...
nazlobenej> Kdo říkal, že to cuká se spojkou? A proč bych na Jawě s poloautomatem nemohl řadit bez spojky?
A s tím ""meziplynem"", kterej na motorce nejde udělat, protože není neutrál mezi všema převodama, se taky furt neoháněj. Za 1) myslíš předplyn Za 2) to všichni na okruhu děláme, jinak by se smýkalo zadní kolo při prudkým brždění. Za 3) v provozu to není moc platný, šetříš spotřební materiál, ale pokud nejezdíš kudlu, myslím si, že předplynovávat je zbytečný...
btw: Myslíte, že těma rázama do spojky při řazení ve vysokejch otáčkách spojku šetříte? A že práce na spojce je strašně levná, kdežto když se posere převodovka, je to konec světa?
Jo a na argumenty typu: "K čemu tam ta spojka teda je? V manuálu psali, že nesmím řadit bez ní!": Spojka je tam k rozjíždění a podřazování. V manuálu taky píšou, že mám řadit na 3000 otáčkách a další nesmysly, v podstatě se jenom bráněj žalobám...
Naposledy editováno 19.07.2010 11:24:08
nazlobenej>Prostě Šmatlové zjistili,že když tlakem bez spojky přeřaděj na vyšší kvalt,tak jim to necuká.Jenže to jim cuká poklesem otáček a ne šetřením převodovky.Prostě debilové na úrovni přešponovaného řetězu.Kupte si variátory ve skůtrech,na ně patříte.A nebo se naučte jít naproti technice meziplynem tehdy,kdy je potřeba.Bez časových ztrát.Získáváte prvotní zkušenosti na 220kg motocyklech s odpovídajícím brzdným účinkem motoru,to už máte ale dávno umět s kolibříků,jenže na nich se stydíte.Takže je to samej topornej imageman s manevrovatelností a schopnosti zpomalit na úrovni náklaďáku.Naloženého.A dotoho přimísený umělý ahazávodníci s odposlouchanýma kecama od lidí z jednoúčelového prostředí.
na cem jezdis ty?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit | existencex | 23 | 16.9.2023 v 17:29 Riki1978 |
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit | MotardM | 13 | 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes |
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit | Pelikánes | 4 | 4.9.2023 v 15:09 puffybodie |