paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ještě jednou a vracím?
15.7.2010 v 12:22
Tak mi podruhé odešlo dobíjení u Yamahy, dále přestala svítit kontrolka blinkrů. Na motocyklu mám 12V zásuvku, ale dobíjení odešlo poprvé i bez ní. Pokusím se to opět vyreklamovat. Věřím, či doufám v to, že dobíjení odejde i potřetí a já poběžím stroj vrátit. Právě kvůli takovým "muškám" jsem chtěl "japonskou kvalitu". Dříve sem nějakou dobu jezdil na strojích Shineray/Apollo/Loncin a lidi si ťukali na čelo proč na těch krámech jezdím, ale ejhle ta Yamaha má ty samé mouchy! Chtěl jsem se zeptat, zda je možné stroj vrátit až se závada vyskytne potřetí (čemuž věřím) i s tím, že mi na stroj byla namontována zásuvka v místním servisu?

Jestli se to podaří vrátit tak končím (stejně jako dříve s Číňany) i s japonci a asi půjdu do Terry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ještě jednou a vracím?

15.7.2010 v 17:12 | Nahoru | #1

lukaR1>zautoc na ne s vracenim ale poradne musis si to vydupet ono to jde neboj jsou na to i zakony staci se zeptat u pravnika u ktereho zaplatis max.nejaky 3 stovky za pul hodk a on ti povi co s nima.



Poví co s nima, řekně, ať jde do veřejnoprávního sporu, protože to bude jediná možnost, když prodejce nebude chtít odstoupení vyhovět.. A pro právníka to je tak 3tis za přípravu, plus stání, no 5tis jen to hvízdne... a tohle se nevyřeší v jednom stání ani náhodou, několikrát to bude odvoláno, právník si ovšem nechá zpalatit za přípravu i za stání, které se nakonec nekoná (my platili vždy 3tis), po každém odvolání odklad na 3 měsíce.. Náš spor byl 4x odvolán, nakonec se vyřešilo mimosoudně, k soudu vůbec nedošlo. Ačkoliv máme levného právníka, tak tohle "nic" náíš vyšlo na 2Otis, táhlo se to téměř 2 roky, po tu dobu se předmět doličný samozřejmě nesmí používat..

Ale samozřejmě stojí za to si popovídat v klidu s prodejcem o možných alternativách. Třeba na odstoupení kývne - záleží, jaké má on vztahy se svým dodavatelem, pokud by mu vrátili prachy, tak by asi necukal. Ale to je dost málo pravděpodobné.. Každopádně bych na něho nedělal bububu s právníkem, to bych takového zákazníka poslal do prdele..

A propo ČOIka je jen kontrolní orgán, nemá žádnou rozhodovací moc. Může pouze zkontrolovat dodržení zákonem danného postupu, pokdu nezjistí nějaké nesrovnalasti ve formálnosti postupu, tak neudělá nic. Pokud zjistí i třeba velice zásadní pochybení ze strany prodejce - třeba překročení 30ti dnů pro reklamaci, tak může prodejci udělit maximálně pokutu, v řádu stokorun.. Ale nemá šanci ovlivnit vyjádření prodejce. Pokud prodejce po třetí stejné vadě odstoupení zamítne, stihne to v 30ti dnech, reklamační protokol splňuje všechny náležitosti, tak bude ČOI spokojená, rozhodně se nebude zabývat, jestli má nebo nemá kupující pravdu..

(reakce na) Ještě jednou a vracím?

15.7.2010 v 20:08 | Nahoru | #2

c.j.>Poví co s nima, řekně, ať jde do veřejnoprávního sporu, protože to bude jediná možnost, když prodejce nebude chtít odstoupení vyhovět.. A pro právníka to je tak 3tis za přípravu, plus stání, no 5tis jen to hvízdne... a tohle se nevyřeší v jednom stání ani náhodou, několikrát to bude odvoláno, právník si ovšem nechá zpalatit za přípravu i za stání, které se nakonec nekoná (my platili vždy 3tis), po každém odvolání odklad na 3 měsíce.. Náš spor byl 4x odvolán, nakonec se vyřešilo mimosoudně, k soudu vůbec nedošlo. Ačkoliv máme levného právníka, tak tohle "nic" náíš vyšlo na 2Otis, táhlo se to téměř 2 roky, po tu dobu se předmět doličný samozřejmě nesmí používat..

Ale samozřejmě stojí za to si popovídat v klidu s prodejcem o možných alternativách. Třeba na odstoupení kývne - záleží, jaké má on vztahy se svým dodavatelem, pokud by mu vrátili prachy, tak by asi necukal. Ale to je dost málo pravděpodobné.. Každopádně bych na něho nedělal bububu s právníkem, to bych takového zákazníka poslal do prdele..

A propo ČOIka je jen kontrolní orgán, nemá žádnou rozhodovací moc. Může pouze zkontrolovat dodržení zákonem danného postupu, pokdu nezjistí nějaké nesrovnalasti ve formálnosti postupu, tak neudělá nic. Pokud zjistí i třeba velice zásadní pochybení ze strany prodejce - třeba překročení 30ti dnů pro reklamaci, tak může prodejci udělit maximálně pokutu, v řádu stokorun.. Ale nemá šanci ovlivnit vyjádření prodejce. Pokud prodejce po třetí stejné vadě odstoupení zamítne, stihne to v 30ti dnech, reklamační protokol splňuje všechny náležitosti, tak bude ČOI spokojená, rozhodně se nebude zabývat, jestli má nebo nemá kupující pravdu..

ja myslela ze se ho dojde jen zeptat jak na ne . pak ano pokud ho bude obhajovat tak by to stalo prachy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blinrk yamaha YBR 125 2006 Yamaha YBR 125 Nikcus 16 5.10.2023 v 20:30 Stanyk
Nechytá yamaha ybr 125 Yamaha YBR 125 user54321 5 20.9.2023 v 18:17 SLEEPER
Yamaha ybr 125 rv2007 (vstřik) Prob... Yamaha YBR 125 DenverCZ 7 29.5.2023 v 09:52 Egengaf
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 mstepankova 13 20.3.2023 v 14:13 CRF1000
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 mstepankova 9 19.3.2023 v 11:55 mstepankova


TOPlist