Co se stane, pokud máte řidičák AM (tedy do objemu 50ccm a maximální konstrukční rychlosti 45km/h), motorku která má v TP maximální konstrukční rychlost 45km/h, ale ve skutečnosti motorka jede o něco víc. Dejme tomu takový skútr, padesátka, ideální příklad.
Teď vás změří policie, ve městě jste jeli 60, zastaví vás, budou chtít řidičák a TP. Jak budou řešit, že jste jeli vyšší rychlostí, než je konstrukční, bude se něco dít?
Neustále se tu řeší otevřené 2T 125ccm z 11kW, otevřené větší motorky z 25kW, ale nikde jsem se nedočet o padesátkách, kde je to prokazatelné naprosto jednoduše radarem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
čeplin>no ale tak můžou sebrat techničák , nebo ne ??
proč by ti proboha brali techničák??? Přečti si co psala RiderkaER5...Konstrukční rychlost nemá nic společnýho s rychlostí kterou ti naměří policajti tudíž ti za překročení nic neudělaj... To že máš skupinu AM tě opravňuje k řízení mopedů a malých motocyklů s maximální konstrukční rychlostí 45 km/hod to znamená že nemůžeš řídit malý motocykl který má konstrukční rychlost třeba 70 km/h a neznamená to že na tom nesmíš jezdit víc než je konstrukční rychlost...Konstrukční ryhlost = rychlost kterou udává výrobce jako maximální bezpečnou rychlost a ne maximální dosažitelnou...to by vzali techničák každýmu...
Zdenalos>proč by ti proboha brali techničák??? Přečti si co psala RiderkaER5...Konstrukční rychlost nemá nic společnýho s rychlostí kterou ti naměří policajti tudíž ti za překročení nic neudělaj... To že máš skupinu AM tě opravňuje k řízení mopedů a malých motocyklů s maximální konstrukční rychlostí 45 km/hod to znamená že nemůžeš řídit malý motocykl který má konstrukční rychlost třeba 70 km/h a neznamená to že na tom nesmíš jezdit víc než je konstrukční rychlost...Konstrukční ryhlost = rychlost kterou udává výrobce jako maximální bezpečnou rychlost a ne maximální dosažitelnou...to by vzali techničák každýmu...