globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

2 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování

14.7.2010 v 15:05 | Nahoru | #1
OK chlapi, takže i při vymáčklé spojce to prostě přenese Aspoň je člověk trochu chytřejší. Teď trochu mímo: při zařazování prvního stupně to nejvíc "jebne" kvůli tomu, že neutrál předtím roztočil hnací hřídel převodovky a hnaná stojí, říkám to správně? A další rychlosti dají ránu méně, protože se už hnaná hřídel hýbe a protože ozubené kola obou hřídelí jsou si s vyššími kvalty průměrem podobnější a podobnější, ol rajt?

(reakce na) meziplyn při podřazování

14.7.2010 v 15:35 | Nahoru | #2
Luďazz> nj, nejakej malej moment se holt prenese i pri vymackly spojce (kterej muze mit vliv na prubeh zapadnuti zubu prevodu). To "jebnuti" je markantni pri slepeny spojce za studenyho stavu (dokaze vymacknuta prenest moment velkej)... proto se taky ozyva zejm. pri prvnim rozjedu. Nekteri lide to resi startovanim uz se zarazenou jednickou a vymacklou spojkou (prilepenou spojku pak utrhne starter a to pozvolneji)

(reakce na) meziplyn při podřazování

14.7.2010 v 22:33 | Nahoru | #3

Luďazz>OK chlapi, takže i při vymáčklé spojce to prostě přenese Aspoň je člověk trochu chytřejší. Teď trochu mímo: při zařazování prvního stupně to nejvíc "jebne" kvůli tomu, že neutrál předtím roztočil hnací hřídel převodovky a hnaná stojí, říkám to správně? A další rychlosti dají ránu méně, protože se už hnaná hřídel hýbe a protože ozubené kola obou hřídelí jsou si s vyššími kvalty průměrem podobnější a podobnější, ol rajt?


jj je to tak jak píšeš...s vyššími otáčkami potom jednotlivé kvalty zapadají líp a líp..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist