globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

14.7.2010 v 12:22 | Nahoru | #1
Bači> Ano, pokud bychom měli velmi podobnou rychlost ozubených kol, neudělá to takovou "ránu", to je samozřejmě pravda. Ale vrknutí plynem před puštěním spojky ti nezpůsobí vyrovnání rychlosti těchto ozubených kol.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

14.7.2010 v 12:37 | Nahoru | #2
Luďazz: Nezapomeň, že v jednu chvíli je při přesouvání ozubených kol neutrál. Pokud se v tu chvíli točí motor rychleji, i přes vypnutou spojku jeden z hřídelů zvýší otáčky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist