globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 21:59 | Nahoru | #1
Skalda> Jo a co teprve, když musíš bez spojky dojet někam to je teprve peklíčko. Kdysi sem tohle absolvoval jako spolujezdec v Bravu

(reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 22:24 | Nahoru | #2
Rampa89> to je potom radno vybrat cestu s minimem semaforu

(reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 23:53 | Nahoru | #3
Rampa89> Jo to jsem uz své bývalé R19 taky zažil.Prdlo mi spojkové lanko,tak sem musel řadit s meziplynem (což sem samořejmě neuměl) a na semaforech se modlil ať nepadne červená,což většinou nevyšlo

Jinak na moto se snažím taky vrkat,ale né vždy to stihnu a né vždy se to uplně povede,inu chce to cvik a cit.Žádnej učenej z nebe nespad

Naposledy editováno 08.07.2010 23:54:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist