mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
V podstatě je pravda, že u synchronizované převodovky to nemá smysl, ale meziplyn už jsem se naučil používat při normální jízdě a teda jenom když podřazuju a po roce už to ani nevnímáš, ani to v podstatě nejde poznat - rozhodně neřadíš pomaleji, než bez toho - vyjma toho prudkýho brždění - to se učí fakt blbě, myslel sem hlavně normální jízdu. A třeba u převodovky která má 300 tisíc ty synchrony už mají svoje nejlepší léta za sebou, tak pak člověk řadí hladce jak s novým autem...
posmiros> Já ti u motorky asi neumím podřazovat bez toho vrkání, protože jinak to škube a nejde to prostě hladce.