globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 21:12 | Nahoru | #1
Rampa89> a jak mas tu nohu polozenou abys mackal oba pedaly soucasne? u Peugeota 307 (vsechny pedaly shora) jsem to zkousel a moc mi to neslo, takze se rad priucim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 21:43 | Nahoru | #2
Skalda> Mám starou corollu, pedály taky shora, hodně záleží, jak daleko jsou od sebe poskládaný a jak "propadlej" plyn je oproti brzdě. Nohu mám celou špičkou na brzdě a patou se snažím mačkat ten plyn, problém je, že nohu musíš mít zkroucenou zešikma, aby to vůbec šlo, další problém mi dělalo, že když sem se snažil jakoby kopnout ten plyn, aby se otáčky zvýšily nárazově, tak sem měl dřevěnou nohu a samozřejmě sem kopnul aji do brzdy . Nezkouším to moc často, jenom když se nudím s autem a je volná cesta, jedu sám atd. Nejsem žádnej závodník, ani nemůžu být s takovým autem, a primární musí být vždycky brždění, člověk se nemůže zabít kvůli blbýmu meziplynu

V podstatě je pravda, že u synchronizované převodovky to nemá smysl, ale meziplyn už jsem se naučil používat při normální jízdě a teda jenom když podřazuju a po roce už to ani nevnímáš, ani to v podstatě nejde poznat - rozhodně neřadíš pomaleji, než bez toho - vyjma toho prudkýho brždění - to se učí fakt blbě, myslel sem hlavně normální jízdu. A třeba u převodovky která má 300 tisíc ty synchrony už mají svoje nejlepší léta za sebou, tak pak člověk řadí hladce jak s novým autem...

posmiros> Já ti u motorky asi neumím podřazovat bez toho vrkání, protože jinak to škube a nejde to prostě hladce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist