globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 15:05 | Nahoru | #1

NickSlaughter>"opovaž se na tu přední brzdu šáhnout" tak to asi slyšel tenkrát každý



Jj, kravina kardinalni. Teda pokud jste nejezdili na trinde vpredu s bubnem (a samose sjetejma paknama), to stejne nemelo zadnej efekt, brzdit ci nebrzdit bylo skoro jedno

(reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 15:07 | Nahoru | #2

Želva_2>Jj, kravina kardinalni. Teda pokud jste nejezdili na trinde vpredu s bubnem (a samose sjetejma paknama), to stejne nemelo zadnej efekt, brzdit ci nebrzdit bylo skoro jedno



no, ono to efekt mělo... když byly ty pakny HODNĚ sjetý a vyčvachtanej klíč...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist