mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
ipetr>Já meziplyn dávám. Myslím si, že tím nejenom šetřím převodovku, ale hlavně řetěz, spojka a další komponenty nedostávají takové rány, jako když to tam někdo narve bez srovnání otáček motoru & převodovka.
Taky davam meziplyn pri podrazovani (predplyn, chce-li nekdo) a rekl bych ze se tim setri hlavne ta spojka, protoze rozdily otacek dorovnava prave ona pri jejim pusteni... manipulace s plynem v dobe (plne) vymacknute spojky nema na prevodovku vliv a spojku poustite opet az kdyz uz je zarazeno...