globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 13:11 | Nahoru | #1

Číkus>assassin> aha, tak jsem si to možná popletl, trabanta ani wartburga jsem nikdy nevlastnil a ani neřídil

no, třeba když bude chtít předjíždět cyklistu nebo traktor...



to bys mel napravit.... je to dobrej zazitek:) proti dnesnim pretechnizovanejm autum je to takove "pure"

DR600 byla prvni vetsi motorka na jaky sem jel(po CZ175), tenkrat sem z toho byl slusne vyplesklej:) pak az zase asi z gsxr1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 13:13 | Nahoru | #2

assassin>to bys mel napravit.... je to dobrej zazitek:) proti dnesnim pretechnizovanejm autum je to takove "pure"



ještě lepší zážitek je řídit trabiho s nabastleným motorem z warťáka... třívál cvajtakt s dvakrát takovým výkonem jako má trabi v sérii, zlo zlo

Naposledy editováno 08.07.2010 13:13:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 13:13 | Nahoru | #3
assassin> včera mi definitivně dojezdil escort 1.6 rv 1990 třídveř (krom posilovače brzd to nemá nic) - to bylo taky docela pure tím jezdit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist