mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
assassin>to bys mel napravit.... je to dobrej zazitek:) proti dnesnim pretechnizovanejm autum je to takove "pure"
ještě lepší zážitek je řídit trabiho s nabastleným motorem z warťáka... třívál cvajtakt s dvakrát takovým výkonem jako má trabi v sérii, zlo zlo
Naposledy editováno 08.07.2010 13:13:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
FiZzeR>ještě lepší zážitek je řídit trabiho s nabastleným motorem z warťáka... třívál cvajtakt s dvakrát takovým výkonem jako má trabi v sérii, zlo zlo
hehe mam doma rallycrosovyho trabiho, kastle orezana, drzi to pohromade ram, vzadu privarenej komplet predek ... tzn RWD, jeste jeden motor by sel i na puvodni misto dopredu:) ale nejak uz nebyl cas to dokoncit:)
cikus:
jo taky sem mel tu cest s timhle fordem. me se svezeni s timahle starejma strojema libi...
uz si poridil neco novyho? koupis nakej ultimatni stroj nebo spotrebak jako rod? :)