potřeboval bych vědět, jaká je mezní axiální házivost nového předního kotouče při montáži. Jedná se o sestavu brzdového kotouče pevného (průměr 320 mm) a plovoucího dvoupístku. (Házivost měřená ve střední dráze brzdové destičky).
Poraďte borci .
Házivost 0,15mm by mi taky přišla moc.
1 reakcí na tento příspěvek Axiální házivost kotouče
Jinak si srovnavam kotouce pravidelne, staci par rychlych prezouvani a je tam par desetin jak nic.
1 reakcí na tento příspěvek Axiální házivost kotouče
Dík za radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Axiální házivost kotouče
Dawe02>Suzuki udava 0.3mm limit. Ja jezdil i s kotouci 1.15mm a da se, jen rozhazuji desky. Zalezi take na derivaci, jestli tak je ostry hrbol, muze to i kopat. Idealni je 'prosta osmice'.
Jinak si srovnavam kotouce pravidelne, staci par rychlych prezouvani a je tam par desetin jak nic.
Koukám u suzuki jsou odváží a jak moc se ti to kroutilo za tepla??? Vlnil se kotouček moc???
No dám brzdič a nové desky a zkusim co a jak ...při nejhoršim udělám pár kotrmalců do škarpy
1 reakcí na tento příspěvek Axiální házivost kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Axiální házivost kotouče
Dawe02>Nemry> to co jsem psal plati pro plovouci kotouce, blbe jsem cetl, tobe jde o pevne. Tam to bude prisnejsi. Premer si hazeni celni plochy a pripadne pretoc. Kdyz bude hazet kotouc, normalne mosazne kladivko, pajcr a srovnas to taky.
Tož toho se bojim to jsem dělal naposled na praxi
PETARDAK>tak on pevnej kotouč pr.32O je docela konstrukčně pič.....,můžeš ho vypodložkovat za studena třeba na nulu a po prvním ohřátí tam lítaj desetiny
Taky myslim ale nemam s tim moc zkušeností...bo zatim jsem lítal na plovoucích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Axiální házivost kotouče
Nemry>...kouknu do skladu vyrovnávacích podložek pod ložiska , přeci jenom kalená ocel bude asi lepší ...
Jelikož z výroby byly kotouče vyrovnávány podložkama z materiálu podobnému papíru, tak jsem v tom pokračoval. Přecijen brzdnou (tečnou) sílu drží osazení na šroubech a tyhle podložky vyrovnávájí jen axiální házivost - axiální síla v ideálním případě je jen po dotažené šroubů. Takže jediný co by mohl být problém je rozpálenej kotouč natolik, že papír shoří...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Axiální házivost kotouče
GeorgeB>Jelikož z výroby byly kotouče vyrovnávány podložkama z materiálu podobnému papíru, tak jsem v tom pokračoval. Přecijen brzdnou (tečnou) sílu drží osazení na šroubech a tyhle podložky vyrovnávájí jen axiální házivost - axiální síla v ideálním případě je jen po dotažené šroubů. Takže jediný co by mohl být problém je rozpálenej kotouč natolik, že papír shoří...
OK zkusim tedy papír mě spíš napadla degradace vodou a ostatními povětrnostními vlivy ale když tak ho lechce napustim bezbarvákem a snad to bude bez problémů
Jak se docílí takové tloušťkové rozmanitosti papíru???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Axiální házivost kotouče
Tloušťky: čtvrtka má asi 0,2mm, běžný papír asi 0,1mm a například cigaretový papír asi 0,05mm. Ale stačí mít jen podložky z tý čtvrtky a obyč 80g papíru. Po dotažení se zmáčkne tak na 70% své původní tloušťky.
Prostě vložit podložky, dotáhnout na správný moment a změřit házivost. Pak někde ubrat/přidat a znova dotáhnout a změřit.
Ale pokud budeš soustružit dosedací plochu, tak by pak s novým kotoučem to mělo sedět.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 650 Style Bing 94/40/146 Jawa 650 Style, Jawa 650 Classic, Jawa 650 Dakar, Ja... | Kamioňák_Petr | 4 | 28.8.2022 v 20:24 kratkej01 |
Nová zkušenost [1, 2] Jawa 650 Style | milan1963 | 41 | 1.10.2017 v 07:47 laďa-prášil |
Odvzudušnění se stříkačkou [1, 2] Jawa 650 Style | hrnous | 34 | 4.6.2015 v 10:35 milan1963 |
Lichtenštejnsko, Švýcarsko v červen... Jawa 650 Style | milan1963 | 2 | 23.5.2015 v 17:55 milan1963 |
Jak bych si představoval českou mot... [1 ... 5, 6] Jawa 650 Style | teamwhd | 155 | 24.4.2015 v 14:06 laďa-prášil |