globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ahoj, zakládám tohle téma pro snažší sdílení zkušeností, tipů, rad a otázek u těhle skvělejch strojů. Před lety jsme psal adminům, zda by nezaložili CB900 F2 kategorii na webu a dnes už je nás tam 11. Občas vídám zprávu s dotazem, nebo někdo píše do profilu. Tady na fóru to snad půjde mnohem rychleji a naše eFka budou jen prospívat.



Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru

Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual

Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b

Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další

Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce

Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing

Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...


Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.4.2014 v 13:52 | Nahoru | #241
kokabura> mám MOTOBATT MBTX14AU 12V 16,5Ah 190A, klasická velikost

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.4.2014 v 14:46 | Nahoru | #242
zdravim Te a diky za prispevek. Klasicka velikost je v pohode ta se sehnat da ale stavim neco v brat stylu a na puvodni velkou skatuli neni misto proto hledam neco mensiho pripadne nekoho kdo se vyzna:)

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.4.2014 v 15:13 | Nahoru | #243
kokabura> jo no, ptal ses co máte :) co lifepo4 baterie? http://www.motorkar...ft=128032&fid=18

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.4.2014 v 22:55 | Nahoru | #244
:) jasný jasný ... potřebuju se nějak rozhodnout a ty zkušeností moc lidi nemaj..
odkaz co jsi dal mě moc neoslovil.. neboť to nemá moc velkou kapacitu, neříká, že budu někde 10 minut točit naprázdno ale přeci..
Potřeboval bych nějakýho "mudrce" co řekně, že těch 175A st. proud měla fungovalo mu to :D

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.4.2014 v 23:21 | Nahoru | #245
Nejsem mudrc,ale to co tu píšu že vždy z moji praxe, ale na Aprilii V2 1000 mám požadován st. proud 185 A,kdyz tak baterka není sto procent motorka nenatoci, v Boldoru jsem měl X let starou obyč s elektrolytem a bez problemu,pokud jsi netočil X vtřetin,verim že s tím V2 by ani nepohla, mě ten požadavek na 175A připada přehnanej.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.5.2014 v 01:24 | Nahoru | #246
takže jestli to dobře chápu, tak 175 by s aprilii nepohla ale na boldora by měla být dostačující? nebo ti připadá přehnaný chtít menší st. proud? :D
zřejmě neumím číst mezi řádky...

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.5.2014 v 11:00 | Nahoru | #247
kokabura> myslíme si, že 175 bude OK

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.5.2014 v 17:16 | Nahoru | #248
perfektní zpráva:) jestli to stihnu zkompletovat tak jde ve čtvrtek na novou el. instalaci, a pak bych koupil tu baterku, dám potom vědět.. díky Vám za informace

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

2.5.2014 v 09:49 | Nahoru | #249
tak tak,ta z Hondy by s aprilli ani nepohla,ale v Honde tcila ,přitom mají požadavek na skoro stejny start proud

projizdim stare foto něco jsem nasel





(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

2.5.2014 v 09:54 | Nahoru | #250
Kovi> krása

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

13.5.2014 v 10:40 | Nahoru | #251
Zdar pánové, musím se pochlubit....konečně se mi zadařilo sehnat STABILIZÁTOR PŘEDNÍ VIDLICE...význam to asi velký nemá, ale jako dobový doplněk...





Naposledy editováno 13.05.2014 10:41:28

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

16.5.2014 v 02:57 | Nahoru | #252
KarlosBe> ahoj tak vyznam to asi nejakej ma jinak by to nikdo nedelal...je to na zpevneni vidlic a taky se to tak nevlni ...mam to taky :)

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

28.5.2014 v 09:05 | Nahoru | #253
tak mám zádrhel...po zazimování přijdu k motorce, dám dobitou baterii a startér neprotočí motorem...jen někde cvakne relé a všechna světla zhasnou...po chvíli se rozsvítí

..baterie? jak poznám, že je v háji? (4 roky stará AGM)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

28.5.2014 v 09:19 | Nahoru | #254
zanes ji do lepsi prodejny s autodíly,kde ti udelaji zatezovej test,ale předtím ji plne nabij a dolij kapalinu jestli nemas "bezúdržbovou"
taky to muze delat startovaci relátko, sundej levy dekl pod sedlem uvidíš ho, propoj třeba klicem dva kontakty na rele (jsou tam srouby M6 a vedou k nim silne kabely) tim vyloucis moznost,ze rele je spatne pokud se starter bude tocit.



Naposledy editováno 28.05.2014 09:21:31

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

28.5.2014 v 12:29 | Nahoru | #255
Kovi> díky

"Baterii nabijte. Připojte + a - na svorky automobilu a upevněte je. Vezměte voltmetr, rozsah nastavte na 20V, poté nastartujte auto. Je-li na voltmetru např. 12,5V a při startování propadne napětí až pod hranici 10,5V je většinou na vině baterie. Její životnost je u konce."

U mě to bylo 10,5V a je stará asi 4 roky, tak ji asi rovnou objednám.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

29.5.2014 v 07:01 | Nahoru | #256
Zdar,
pokud při startování zhasnou kontrolky, je to na 99% baterka (v levnějším případě přechodový odpor na kontaktech baterky). K.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

29.5.2014 v 09:53 | Nahoru | #257
Mám novou baterii (1500) a chytla na první otočení, dychtivě, po zimě.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

29.5.2014 v 10:31 | Nahoru | #258
za 1500 už je to gelovka ne?
co jsi pamatuju tak jsem tam měl obyčejnou elektrolytickou.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

29.5.2014 v 12:25 | Nahoru | #259
Jo, je to AGM baterie (něco jako gelovka)...elektrolyt ve skelné vatě tuším. Vzal jsem stejnou co jsem měl předtím, někde jsem tu dával typ.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 09:40 | Nahoru | #260
ahoj, rozebral sem spojku kuli klepani. Klepe a kdyz ji vymacknu razy ustanou. Na jinym foru mi psaly, ze je to hnavi retez v motoru ale rany jdou ze strany spojky. Hlavne na spojkovym kosi je ozubene kolo ktere ma vuli jak v tahu tak v krutu par desetin.




sojka jako takova nenese znaky mechanickeho poskozeni, viko po rozebrani bylo cisty:) a jeste mezikrouzky mezi lamelma mam cca v prostredku dva vedle sebe.
ma to takle byt? nebo to bude skutecne tim retezem?
diky za rady

Naposledy editováno 03.06.2014 09:42:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 10:57 | Nahoru | #261
kokabura> ahoj řetězem bych řekl že asi ne ... já mát teď rozelanej motor a mam zadřenou ojnici pač se my tam dosal nějakej bordel a vydřela se a od 3000 my to klepalo hlavně v tahu...byl to takovej kovovej zvuk neco jak kladivem do kovadliny....ale mužu se podívat na ten koš jestli to mám stejně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 11:02 | Nahoru | #262

kokabura píše: jeste mezikrouzky mezi lamelma mam cca v prostredku dva vedle sebe.



https://drive.google...dk0&usp=sharing/ D05.tif

mrkni sem (odkaz v hlavičce vlákna), střídá se 3,5,3,5...a pak je 3,6,3,5,4

Naposledy editováno 03.06.2014 11:05:38

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 12:03 | Nahoru | #263

Jacky99 píše: kokabura> ahoj řetězem bych řekl že asi ne ... já mát teď rozelanej motor a mam zadřenou ojnici pač se my tam dosal nějakej bordel a vydřela se a od 3000 my to klepalo hlavně v tahu...byl to takovej kovovej zvuk neco jak kladivem do kovadliny....ale mužu se podívat na ten koš jestli to mám stejně...



me to klepe hnedka od nastartovani pak vymacknu spojku a uz klepe motor "klasicky" (co sem poslouchal motorky na youtubu) ja prave nevim jestli to tam ve vyrobe nedavaj zatepla, ze si to sedne a ze me za ty roky to povolilo. Jinak masina jede a tahne nejspis normalne:) takze bych Ti byl vdecny kdyby si se na to koukl:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 12:05 | Nahoru | #264

Kilek píše: https://drive.google.com/folderview?id=0B1VBkO0KDRfDUkFBcmJnXzZ4dk0&usp=sharing/ D05.tif

mrkni sem (odkaz v hlavičce vlákna), střídá se 3,5,3,5...a pak je 3,6,3,5,4



uz jen za ten manunal Ti patri obrovsky dik. A co plyne z tveho postu? ze uz moji spojku nekdo "opravoval" a ze to mam blbe.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 12:16 | Nahoru | #265
Zdar, neměl jsem to rozdělaný, ale to kolo by mělo být pevně na koši (pokud v něm není torzní tlumič-ten je na předloze za primárem), Partsdepot to nabízí jako jeden kus...takže chyba bude asi tam...jinak zkus vůli torzního tlumiče. Většina Hond při nízkých volnobotáčkách chrastí a s vymáčknutím spojky to zmizí, měl jsem Sevenfifty a bylo to stejný..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 12:34 | Nahoru | #266

KarlosBe píše: Zdar, neměl jsem to rozdělaný, ale to kolo by mělo být pevně na koši (pokud v něm není torzní tlumič-ten je na předloze za primárem), Partsdepot to nabízí jako jeden kus...takže chyba bude asi tam...jinak zkus vůli torzního tlumiče. Většina Hond při nízkých volnobotáčkách chrastí a s vymáčknutím spojky to zmizí, měl jsem Sevenfifty a bylo to stejný..



zas tak terminologii motoru neovladam a co sem jeste nerozdelal tak nevin jak vypada:) (torzni tyc) ale kdyz sem to sundal tak osa na ktery je spojkovy kos ma minimalni vuli. a motor chrasti s vymacklou spojkou az bych rekl "lahodne" ale bez spojky to klepe.
a k tomu kosi ozubeny kolo je na 4cepam pritazeny prirubou k hlinikovymu telu kose. a prave tady je ta vule

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 12:49 | Nahoru | #267
ahojte všeci tady jsem nahrál manual co mam ...chci se o něj podělit

http://uloz.to/xCLm4...dereparatie-info-zip

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 12:54 | Nahoru | #268

kokabura píše: A co plyne z tveho postu? ze uz moji spojku nekdo "opravoval" a ze to mam blbe.



že desky se střídají, alespoň do čísla dílů...pokud máš dva stejné díly vedle sebe je to divné...nemusela by to být origo spojka, nebo to někdo udělal schválně, nebo omylem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 16:08 | Nahoru | #269
kokabura> na tom manualu co jsem sem daval to jde pěkně vidět jak to má být seskladany....já to tak taky mám a dobrý...spíš jestli máš vše dobře dotáhly a vymezovací podložku tam a tak...

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 19:24 | Nahoru | #270
Jacky99> urcite to pak poskladam podke navodu;) ale nemohl by si se mi mrknout na ten spojkovej kos a tu vuli? pekne prosim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 26 6.9.2023 v 21:09 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 32 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal


TOPlist