Téma: Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
16.5.2022 v 07:54
Zdravim, mam radovy 4 valec od Hondy 1981 a vcera po vymene oleje a dalsim beznym servisovani (brzdovka, retez) mi prestaly jit 3 valce ze 4, podle teploty laufu. Chcipa to. Jak na diagnostiku svepomoci, pripadne nekdo kdo stale dela stary stroje kolem Ceskych Budejovic?
1 reakcí na tento příspěvek Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
Tak ten základ je zjistit jiskru vs. benzín....a pak koumat dál.
Myl si to? (Nejaká usazená voda, zvlhlá kabeláž)...
Myl si to? (Nejaká usazená voda, zvlhlá kabeláž)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
t_freedom> Nemyl a stalo to cely den na slunci, jak jsem to prubezne daval dokupy. Jeste po vymene jsem to normalne nahodil, nechal usadit, zmeril hladinu oleje, dolil (neprelil).
Jak zjistim nejlepe jiskru a benzin?
Jak zjistim nejlepe jiskru a benzin?
1 reakcí na tento příspěvek Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
vymena svicek, mely jen 8tisic km, ale 16 let :) a nekolik rozimovani
na jeden valec se to neudrzelo, bez stredniho plynu....s vetsim, ci mensim to chcipalo
na jeden valec se to neudrzelo, bez stredniho plynu....s vetsim, ci mensim to chcipalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
Kilek> výměna svíček se stejnýma vlastnostma? Neulil si je na začatku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
t_freedom> asi jo, ale druhy den to taky nechytlo....takze zrejme hodne usazenin - jinak pry ngk pro tenhle motor nemoc dobra volba...champion pry
1 reakcí na tento příspěvek Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
Zdravím vás!
Mám niekoľko poznámok.
- robila to moja Honda, tiež z '81 ale CB650 C
- ak pri štartovaní som prechlastal sviečky, pomohla len výmena za suché.
Aj počas jazdy keď došiel benzin, začal trhať, už som darmo prepol na rezervu, už nechytil(i)
- z NGK som prešiel na Denso, trocha lepšie, ale teraz mám kupodivu Brisky
Problémy zmizly, nechcem zakecať....
- po naštartovaní sa odporúča tieto "staré" motory vypínať najskôr až po úplnom zohriatí, t.j. po zasunutí sytiča.
- karburátory, predpokladám membránové, môžu dávať veľa benzínu, bud je vysoká hladina alebo bohatá zmes.
Nech sa darí!
Mám niekoľko poznámok.
- robila to moja Honda, tiež z '81 ale CB650 C
- ak pri štartovaní som prechlastal sviečky, pomohla len výmena za suché.
Aj počas jazdy keď došiel benzin, začal trhať, už som darmo prepol na rezervu, už nechytil(i)
- z NGK som prešiel na Denso, trocha lepšie, ale teraz mám kupodivu Brisky
Problémy zmizly, nechcem zakecať....
- po naštartovaní sa odporúča tieto "staré" motory vypínať najskôr až po úplnom zohriatí, t.j. po zasunutí sytiča.
- karburátory, predpokladám membránové, môžu dávať veľa benzínu, bud je vysoká hladina alebo bohatá zmes.
Nech sa darí!
Kilek píše: t_freedom> asi jo, ale druhy den to taky nechytlo....takze zrejme hodne usazenin - jinak pry ngk pro tenhle motor nemoc dobra volba...champion pry
takže to asi máme... na mým ZRX 1100 jsem jednou ulil NGKčka (nechal jsem dýl běžět motor na sytič) a pak to bylo to samý...NGKčka jsou na to strašně náchylný (známej mi na to doporučoval, je pak vyžíhat plamenem na jiskřiště - nevím nezkoušel jsem to)
To právě není, že by to jelo jen na jeden (to by se asi fakt neudrželo) ale pálí/nepálí po různu všechny... ale nepravidelně, kouří to a některý kolena jsou studenější ( ale ne úplně, jako pokojovku nemaji)
Vyměň svíce a a pokus se to neulejt... myslím že to pojede
Naposledy editováno 18.05.2022 10:15:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
Eastrider> Brisky mi na starý motorky doporučovalo víc lídí ... asi že, se jejich technologie výroby od 70' let moc nezměnila
pro nase CBcka, pry Champion 8809....vsichni svorne tvrdi, ze NGK ne....s veskerou uctou k znacce a kvalite, nase DOHC pry nemaj radi
ja tam mel ty svicky 16 let, ale najezd jak za 2 roky....vymenil jsem olej, pustil motor na sytic naplno a po 2 minutach vypnul a uz naskocil jen s plynem, syticem a ten jeden valec opravdu tahl zbyvajici 3, masakr...ale vic plynu, tak umrel, min plynu taky umrel...jeden lauf rozpalenej, zbyle 3 studeny jak zem
svicky stacilo vyndat a okartacovat a motor se probral, ale s novejma svicema je to symfonie
za me karbonizace, byli cerny jak uhell a uchlastany, mokry...ale nechapu z ceho, z vypnuti pod syticem?
ted chci jeste delat sync karbecu, ale nemam naradi...za tyden jedu na masine do Frankfurtu
Naposledy editováno 18.05.2022 13:50:42
ja tam mel ty svicky 16 let, ale najezd jak za 2 roky....vymenil jsem olej, pustil motor na sytic naplno a po 2 minutach vypnul a uz naskocil jen s plynem, syticem a ten jeden valec opravdu tahl zbyvajici 3, masakr...ale vic plynu, tak umrel, min plynu taky umrel...jeden lauf rozpalenej, zbyle 3 studeny jak zem
svicky stacilo vyndat a okartacovat a motor se probral, ale s novejma svicema je to symfonie
za me karbonizace, byli cerny jak uhell a uchlastany, mokry...ale nechapu z ceho, z vypnuti pod syticem?
ted chci jeste delat sync karbecu, ale nemam naradi...za tyden jedu na masine do Frankfurtu
Naposledy editováno 18.05.2022 13:50:42
1 reakcí na tento příspěvek Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
jinak vymente si brzdovku, dal jsem 5.1 nove a cely to prolil a vepredu jsem musel i vyndat nadobku (usazeniny i pod ni)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
Kilek> proč nám to říkáš... to se dělá co dva tři roky...jen tedy nevím 5.1... to ta motorka ani neví co to je...
Co je to pustit motor pod sytičem "naplno" ?
Co je to pustit motor pod sytičem "naplno" ?
1 reakcí na tento příspěvek Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
Takže sis ty svíčky ulil dobrovolně
Taky jsem teď řešil NGK na jiné motorce a ty svíčky nemají rády moc bohatou směs. zakarbonuje se vnitřek a pálí to přes porcelán někde uvnitř.
Asi je ten porcelán nějak pórovitější než u jiných výrobců.
Taky jsem teď řešil NGK na jiné motorce a ty svíčky nemají rády moc bohatou směs. zakarbonuje se vnitřek a pálí to přes porcelán někde uvnitř.
Asi je ten porcelán nějak pórovitější než u jiných výrobců.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
grooll> jak ulejes svicku ve valci co pali, se syticek, ale spaluje se ne?
Kilek píše: grooll> jak ulejes svicku ve valci co pali, se syticek, ale spaluje se ne?
Sic běží, ale uvnitř to těžce karbonuje...nespálenej benzín se napejká jak černá pasta. Pak se zvyšuje "odpor" pro jiskru dole na jiskřišti a může se šlehnout jinde...pak je konec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
Kilek> Nejsem úplně chemik a fyzik dokupy ale i tak vím, že se teplá svíčka chová úplně jinak, než studená. Ani nespočítám na kolik svíček jsem někam dojel a už jsem potom nenastartoval a pokaždé to bylo moc benzínu ve směsi.
Freedom: spíš to vypadá že ten karbon, který je samozřejmě vodivý, udělá průchod izolátorem a jiskra si běhá někde v útrobách svíčky.
Freedom: spíš to vypadá že ten karbon, který je samozřejmě vodivý, udělá průchod izolátorem a jiskra si běhá někde v útrobách svíčky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
t_freedom píše: Eastrider> Brisky mi na starý motorky doporučovalo víc lídí ... asi že, se jejich technologie výroby od 70' let moc nezměnila
https://enduro21.com...m-factory-race-teams
1 reakcí na tento příspěvek Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok
diky moc za vase postrehy a zkusenosti, je to pro me dost novy
ten clanek s ktm a briskem, wow...zni skvele
jeste k tomu behu motoru....kdyz chci pri prvnich deseti minutach sundat sytic, zacnu slyset, jak smes boucha v tlumicich vyfuku....musim ho trochu vic otevrit a zmizi to, deje se to hlavne pri brzdeni motorem, ale obcas i pri a stabilni jizde pod plynem...jakmile se motor zahreje a ja zavru sytic, cca 10-15 minut jizdy, temer uplne to vymizi mam pocit
nevite cim to je? synchronizaci karburatoru mam v planu
Naposledy editováno 20.05.2022 09:35:46
ten clanek s ktm a briskem, wow...zni skvele
jeste k tomu behu motoru....kdyz chci pri prvnich deseti minutach sundat sytic, zacnu slyset, jak smes boucha v tlumicich vyfuku....musim ho trochu vic otevrit a zmizi to, deje se to hlavne pri brzdeni motorem, ale obcas i pri a stabilni jizde pod plynem...jakmile se motor zahreje a ja zavru sytic, cca 10-15 minut jizdy, temer uplne to vymizi mam pocit
nevite cim to je? synchronizaci karburatoru mam v planu
Naposledy editováno 20.05.2022 09:35:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 57 | 8.2.2024 v 20:39 jasot |
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 26 | 6.9.2023 v 21:09 Kilek |
Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo [1 ... 15, 16] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 472 | 22.7.2023 v 23:37 Kilek |
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Baggio10 | 11 | 30.9.2021 v 22:52 Baggio10 |
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 32 | 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal |