globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ahoj, zakládám tohle téma pro snažší sdílení zkušeností, tipů, rad a otázek u těhle skvělejch strojů. Před lety jsme psal adminům, zda by nezaložili CB900 F2 kategorii na webu a dnes už je nás tam 11. Občas vídám zprávu s dotazem, nebo někdo píše do profilu. Tady na fóru to snad půjde mnohem rychleji a naše eFka budou jen prospívat.



Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru

Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual

Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b

Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další

Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce

Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing

Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...


Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.6.2011 v 21:21 | Nahoru | #61
neví**

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

11.6.2011 v 21:58 | Nahoru | #62
Jacky99> 0,06 - 0,13 mm, snažit se spíš o horní polovinu rozsahu tuším (sedla ventilů se zanášej a vůle se zmenšujou)

V některých servisech berou podložky výměnou plus doplatek 50-100 (info starý 5 let). Taky jdou tuším použít náhradou podložky z nějakýho nissanu. Raději si to ověř.

Naposledy editováno 11.06.2011 22:44:14

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.7.2011 v 10:27 | Nahoru | #63
Tak dělám ty vidle a nemůžu tam zaboha narvat nové těsnění. Už jsem ho měl i na mrazáku a nejde...mlátím do toho vysoustruženou plastovou trubkou. Nedělal jste to někdo, šlo vám to hladce? mě tam zaleze tak 3mm a zůstane viset, ven jde.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

22.7.2011 v 10:54 | Nahoru | #64
Kilek> Taky jsem někde zaslech ,že podložky na ventil jsou stejné s V-Max em ,
ale je to taky bez záruky,jinak vidle existují dva průměry tak pozor ,třeba tam dát ty správné

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.8.2011 v 17:50 | Nahoru | #65
Tak jsem to do těch vidlí namlátil, uvidím zda to bude těsnit.

Otázka 2, mám progresivní pružiny objednaný od promoto, ale vypadají, jako originály. Kterým koncem je mám dát dolu?

[img]

Mimo krabici napravo je původní.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

11.8.2011 v 22:25 | Nahoru | #66
tuhle fotku jsem našel v manuálu, takže hustym nahoru
zdar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.8.2011 v 01:58 | Nahoru | #67
Zdravím mám dotal jakej olej tam mám nalít?? mám trošku horší kroužky na pístech tak my to trošku čudí jsem přemyšlel 20w40 ale tu nikde nemůžu najít a jak jsem vyděl v předchozích rozhovorech tak tam všci lijete 10w40 sintetiku proč? polosyntetika bohatě by měla stačit.... přemýšlím nad tímto Motul 5000 4T 10W-40 nebo aspoň 15w40

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

15.8.2011 v 22:24 | Nahoru | #68
Díky, už mám složeno a lítám :) Nechápu progresivní pružiny, které jsou stejné, jako originály.

Ani nevím, že je to syntetika...ale taky ho to trochu baští...ne moc..tuším 1l na 3000km. 20W už bych nedal, kvůli startům a studeným průběhům.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

22.8.2011 v 10:59 | Nahoru | #69
Zdar, na kolik může vyjít přetěsnit motor? Byl jsem se projet, asi 2200 km a nějak to papá olej, teda spíš všude prosakuje a motor je celej od oleje. Trošku nasranost , ale co se dá dělat. Budu si s tím v zimě hrát.
U koho se to dá objednat?

Díkes

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.8.2011 v 23:43 | Nahoru | #70
Žabákk> Nemám tu zkušenost. Co zkusit očistit celý motor a sledovat odkud to jde a pak se zaměřit na konkrétní opravu? Na ebayi jsou sady těsnění, Honda má také dost stále skladem.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.9.2011 v 21:44 | Nahoru | #71
Jedna rodící se dobrá zkušenost s novýma technologiema. Odešla mi baterka, měla 6 let, Yuasa YB14L-A2. Přemýšlel jsem o náhradě a pokukoval po novým technologiích...bezúdržbové gelovky a agm baterie. AGM mi přijde technologicky ještě dál a vzhledem ke zkušenostem majitelů v Americe to byla má volba. Bohužel náš trh je zdá se tak 5 let pozadu a sehnat tu AGM baterii od hlavních dodavatelů bylo, jako kdyby o AGM ode mě slyšeli poprvé. Pár se jich nakonec našlo, ale cena byla 4 násobná oproti USA, převyšující 3000CZK. Myšlenku dovézt si baterku ze zámoří zhatili neochotní prodejci.

Nakonec jsem našel řešení, výrobce i dodavatele a musím říct, že zatím opravdu baterka točí s motorem jako, jak říkají Američani, by byly svíčky venku.

Takže až vás bude čekat výměna, mrkněte se po MOTOBATT MBTX14AU 16,5 Ah za 1289Kč s DPH, tohoto času.



A protože jsem byl spokojený, link na prodejce:
http://www.starterba...att-mbtx14au-16-5-ah

K problémům, mýtům s dobíjením a kompatibilitou se staršími stroji musím říct, že existuje zásadní věc k dodržení....váš elektrický systém nesmí dávat baterce víc jak 14,4V, jelikož by začala plynovat a to AGM bateriím vadí dleko víc, než gelovkám a pro kyselinové je to defakto základ dobíjení.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

20.9.2011 v 12:54 | Nahoru | #72
Kluci ti co máte ve výbavě voltmetr - po zapnutí klíčku vám naběhně na hodnotu rychle nebo se zvedá pomalu?
Dovezl jsem ji nedávno jen musím řešit klasickou závadu - dobíjení
Náhodou chromované zadní držáky u sedla nikdo nemá navíc?

Jo starty jsou zajímávé,jako by tam skřítek klepal kladivem

Add ke zvednutí předku? To nemají všechny modely centrální stojan?

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

20.9.2011 v 16:14 | Nahoru | #73
Kovi> ja mám voltmeter a po zapnutí klúča nabieha pomaly.Bez zapnutých svetiel s naštartovaným motorom ukazuje 14V so svetlami niečo cez 12V

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

22.9.2011 v 11:09 | Nahoru | #74
Dobíjení vřešeno díky šikovnému kamarádovi,byly jen zoxidované kontakty u regulátoru,ted už dobjí jak má

Přidal jsem fotky do profilu

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

23.9.2011 v 12:21 | Nahoru | #75
Máte někdo přední pneu 110/80 19" jde mi o to,že v tomto rozměru je podstatně lepší výběr.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

24.9.2011 v 01:50 | Nahoru | #76
Kovi> já mám přerdní http://www.hamletov...detail=2000023437101 a v pohodě....

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

24.9.2011 v 09:46 | Nahoru | #77
Kolik máš na ní najeto?
Nevadí,že je dušová a má menší rychostní index a na tak těžkou motorku?
Připadně mě to guma jak na 125 Varadero.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

24.9.2011 v 19:41 | Nahoru | #78
Kovi> teď mám na tym najeto 3000 Km a zatím v pohodě to že je dušová jsem zjistil až mi ji nasadili:( a v zadu mám http://www.hamletov...detail=2000023425101 a obě dvě v pohodě právě se mi strejda diví že vůbec neubývá...... letěl jsem s něma kolem 170 +- a drželi obě :D a na tak těžkou motorku.... no ani bych něřekl že je zas tak těžká....

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

27.9.2011 v 19:54 | Nahoru | #79
no váha této motorky ze téma samo pro sebe.
já mám v techničáku blud pohotovostní 325 kg
tzn že užitečná je jen 100 kg
na stk říkali,že s mou postavou je to na hraně
ale chci ji zvážit s kuframa a plnou nádrží.

na místě je manipulace horší,ale jak se rozjede je to pohoda,gumy mám BT 17R a klopí se překvapivě dobře,žádné přemlouvání,s brzdama je to ale jiná kapitola

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

27.9.2011 v 21:22 | Nahoru | #80
Krásný motorky, kdysi jsem Boldora 900 měl, přesně typ F1 r.v.1981, hrozně rád na ní vzpomínám a počítám, že si ji ještě jednou koupím, měl jsem na ní CafeRacer řidítka Tomaselli a výfuk 4-1 Sebring, prostě to byla pecka, sice ne originál, ale při prodeji v roce 2000 se o ni dva kupci poprali, prý to byla nějaká verze ze Schweizu s předním hranatým světlem, což mi pak vysvětlil ten kupec co přesvědčil druhého, že ji koupí on...nakonec mi dal o 5tkč více než jsem za ni původně chtěl
No snad se nějaký Boldor 900 naskytne, nechci ho v originálu, bo z něj chci dělat CafeRacera a origo motorky by mi na to bylo líto

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

2.10.2011 v 08:13 | Nahoru | #81

Kovi píše: Kluci ti co máte ve výbavě voltmetr - po zapnutí klíčku vám naběhně na hodnotu rychle nebo se zvedá pomalu?
Dovezl jsem ji nedávno jen musím řešit klasickou závadu - dobíjení
Náhodou chromované zadní držáky u sedla nikdo nemá navíc?

Jo starty jsou zajímávé,jako by tam skřítek klepal kladivem

Add ke zvednutí předku? To nemají všechny modely centrální stojan?



Zvedá se hodně pomalu. Držáky každý dával pryč a teď je všichni shání :) Já sehnal na ebay.de

Pokud vím, tak centrální stojan mají všechny, ale zvedá se zadek.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.10.2011 v 15:14 | Nahoru | #82
Zdarec,
jak myjete motorku? a co používáte na mytí motoru na odmaštění? Já jsem použil něco od Koyota a jsem za kokota..., bo mi to nechalo pěkný skvrny na hliníkových krytech, blbec no...
Já používám hadici s vodou a nějaký chemie proti mouchám na kapotu, pak vše do sucha vyfoukám kompresorem a dovysuším hadrem, prostě domazlim se s tim...
Pak jedinečný a nesmrtelný Tempo na oslnivý lesk a je hotovo.
Kdybych si to nezkurvil tim Kokotem, tak je to všecko cajk.
Tak jak vy boldorborci???
Zdar

Naposledy editováno 12.10.2011 15:15:06

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

21.10.2011 v 14:46 | Nahoru | #83
čus sehnal jsem si ještě jedny kapoty do foroty,kdybych se někdy rozhodl pro přestavbu a svody 4>1
zadek je CB 1100R
nenapadá vás z čeho je ta přední maska?

[URL= with [URL=

Naposledy editováno 21.10.2011 14:46:55

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

24.10.2011 v 10:02 | Nahoru | #84
Známý prodává CB 900Boldor,viz foto,stav je velice dobrý,výfuky jsou nové,motorku má 10 let skoro na ní nejezdí,jen má problém,že teplá nechce statovat respekrive startér nemá sílu na otočení motorem na plný výkon.
Motor je tam z CB 1100 (proto černá barva) jinak jsou doklady v pořádku
Cena kolem 35 000,- Kč

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.11.2011 v 19:00 | Nahoru | #85
Zdar mám dotah ohledně laku motoru stříbrné verze CBečka.
Ti co mají originál lak,máte nalakované i válce a hlavu nebo je v laku jen spodní kartery a vrch je bezbarvý?
Občas se mi za svodama na karterech lak odlupuje premyslim zda se do toho pustit a udelat ten motor hezkej,ale na valcich a hlave me nepripada,ze by nekdy lak byl.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.11.2011 v 10:24 | Nahoru | #86
Kovi> Nevim jak toho docílili klucí japonský ,ale dle dobových foto se motor blištil
celý,i válce ,kartery,každý šroub ,matička chromová i pod sedlem,prostě neuvěřitelná preciznost a kvalita

2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

8.11.2011 v 20:39 | Nahoru | #87
Klcui mám motor venku a potřebuji vedět opravdu zda byl válec a hlava v laku?
případně čím to nalakovat,myslím že se obyč akryl oloupe,na víkách to beru ale na hlavě je max teplota.
kartery lakované jsou,ale nevím pořád co ten válec s hlavou.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.11.2011 v 22:34 | Nahoru | #88
Kdž už tu nikdo nechce řešit techniku,tak se alespon pokochejme

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

19.11.2011 v 20:11 | Nahoru | #89
Zdarec, snažím se někde sehnat kufry a držáky. Nemáte někdo na prodej nebo nevíte kde sehnat. Prolítal jsem net a nikde nic.
Díky

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

29.1.2012 v 11:32 | Nahoru | #90
Zdravím všechny příznivce starých poctivých klasik Boldor,Fourů,KZ,GPZ,...!

A mám dotaz na náhradní díly.
Objednáváte někdo origoš díly např.přes PartsDepot apod.,ale v zahraničí ?
Co jsem tak zjišťoval,některé díly vychází o dost levněji-třeba kolena výfuků apod.
Mám na mysli konkrétně pro Kawu KZ 1000 Police r.v.81,ovšem na F2 Boldor se chystám taky,tak zjišťuju,zda je to obdobné,kdybych něco potřeboval.

Díky!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 26 6.9.2023 v 21:09 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 32 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal


TOPlist