globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvýšení výkonu GPZ 500S
23.6.2010 v 09:53
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat, jestli má vzduchový filtr vliv na zvýšení/snížení výkonu. Motor jede pěkně, tahá plynule bez děr cca do 160, do 170 se mu už nechce a 180 je maximál. Je to u těchhle motek normál nebo by se to dalo "vylepšit" na vyšší maximálku? Na jednoho to docela stačí i tak, ale ve dvou už je někdy problém se 140.
Díky.
Předchozí
1 2
Následující

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:00 | Nahoru | #1
myslím si že jediný co by pomohlo výkonu by byl full systém od Laseru, kterej kupodivu není ani moc drahej, snad 13 tis, už je to dlouho co jsem na to koukal. A samozřejmě upravit směs. Filtr sám neudělá vůbec nic, možná by to chtělo ho vyčistit a namazat nebo vyměnit. Ale vyšší výkon nemá smysl, podvozek na to není stavěnej.

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:04 | Nahoru | #2
Mi to přijde, že ti jede nějak málo.. Máš to otevřený na těch 44 kW? Nebo je to ta verze s 37 kW? Já jel na dvou, co měli 44 kW, na tej první sám si myslím v poho kolem tacháčových 200 km, ale než se na ně dostal, tak to trvalo a ve dvou chlapech jsme jeli i tou 160tkou..

Samotný sportovní filtr ti max rozhaší seřízení.. Chce to k tomu i laďáček a pak to dát někomu znovu seřídit.. Ale bude to papat pak lehce víc a u takhle slabýho stroje ti to až tak extra o víc nepojede si myslím.
Pak jedině změnit rozetu víc na maximálku, ale to zase potom tolik nepotáhne.
Takže pokud bys chtěl jezdit rychlejš, vyměň stroj a vyjde ti to levnějš i jednodušejc.

Naposledy editováno 23.06.2010 10:29:23

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:08 | Nahoru | #3
možná je to tím, že už jsem si na něj zvykl v TP je 44kw tak jsem myslel že to tak je, ovšem je to dovoz z Německa... tam se prý ty 37 prodávaly, takže těžko říct taky mě to napadlo.
Jinak graf z brzdy:

[img] motor je typ EX500AE

Naposledy editováno 23.06.2010 10:29:48

(reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:15 | Nahoru | #4
stassek> tady máš graf jak to vypadá s výfukem od Laseru, můžeš koupit v RD moto.

Nemá to smysl, pravděpodobně stejně brzo koupíš něco jinýho

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:25 | Nahoru | #5
Nejlepší tuning je jiná motorka.

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:29 | Nahoru | #6
to je dobrý názor a myslím, že dost pravdivý nicméně dal jsem si závazek, že rychlejší nekoupím, dokud se nenaučím klopit na stupačku a bez soustředění se ve dvou plynule rozjíždět do kopce z přední brzdy, takže ten tuning ještě nějaký ten pátek počká asi to nechám tak a až to budu potřebovat někdy rozrýpat, tak se v tom porýpu a třeba mi z toho vypadne žaba, která mi sedí na prameni

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:31 | Nahoru | #7
žába na prameni Ale je to fakt, kawasaki se svou typickou brčálovou zlelenou žáby asi přitahuje žáby. Jinak snadněji se ti bude učit rozjíždět se zadní brzdou :) Máš větší cit v plynu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:38 | Nahoru | #8
Fidži.V-Strom> to jo, to mi problém nedělá se zadní, spíš u toho předku .. moc pohybů najednou :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:48 | Nahoru | #9
stassek> Dyt je to jednoduchy.. Držím brzdu, povoluješ spojku a když začneš cítít tah motorky, tak povolíš přední brzdu a lehce, i když u toho pětikila možná i trošku víc než lehce přidáš plyn.. S tou zadní by mi to přišlo pomalu obtížnější, páč kdyby ti to náhodou chcíplo, tak máš jen jednu nohu jako opěrnej bod. Takhle furt můžeš sichrovat oběma. Případně jako na fichtlu se lechce od nich odrazit, abys nemusel tu spojku tolika trápit..

(reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:55 | Nahoru | #10
P.G.> u mě znamená rozjezd do kopce vytočit rukojeť o třetinu (když su sám) , ale všecko pude ještě to párkrát potrénuju budu kupovat novou spojku ..samozřejmě vtip

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:55 | Nahoru | #11
Jojo....musí to jít hodně zlepšit ... hlavně nezapomět racing polepy a racing svíčky ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 10:57 | Nahoru | #12
Cooker> napřed plánuju 18 kola - mělo by to pak rychlejc jet a nebude se to tak vlnit na dírách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 11:13 | Nahoru | #13
stassek> 18" kola sou hloupost, budeš hůř shánět gumy, pojede to pravděpodobně pomaleji (motor to neutáhne- bude to jako by si dal těžší převod) a pochybuju že za vlnění na dírách můžou 17" kola.

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 11:25 | Nahoru | #14
No když si vzpomenu, moje první jízda v autoškole a kopec jak kráva a tatrovka před náma to nemohla vyjet a ja za ni, podělaný jak prase. Prvně jsem řešil aby nás nepřejel, ale pak mi došlo že se budu muset rozjet No matura, ale ted už to se svojí dávám v pohodě, spíše s mojí motorkou to jde až moc lehce, je jedno v jakém jsem kopci, se to rozjíždí jak na rovině skoro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 11:27 | Nahoru | #15
stráťa> to byl samozřejmě vtip myslím, že tyhle stroje má cenu tunit jenom v případě, že s tím člověk chce závodit (sice nevím, jestli se s tímhle někde závodí..), jinak není důvod. Jenom mě zajímal ten horní tah GpZky, jestli to tak mají i ostatní nebo jim to jede tech 200, ...pač navrchu už to je fakt hodně líné

Naposledy editováno 23.06.2010 11:31:00

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 11:39 | Nahoru | #16
prevrtej to a pouzij pisty (2ks) z klx300r
jen musis mirne srazit spodni hranu pistu..

kdyz udelas slusne hlavu, komplet svody a sani tak nejsou problemy kolem 75hp

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 11:57 | Nahoru | #17
Mam tu se 44kw a dava mi tachometrovych 230 km/h a jeste kousek, odhad a ruzne pomerovani s kamradem na jine motorce jsme dosli k zaveru ze to je okolo 200 km/h

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 12:21 | Nahoru | #18

stassek>stráťa> to byl samozřejmě vtip myslím, že tyhle stroje má cenu tunit jenom v případě, že s tím člověk chce závodit (sice nevím, jestli se s tímhle někde závodí..), jinak není důvod. Jenom mě zajímal ten horní tah GpZky, jestli to tak mají i ostatní nebo jim to jede tech 200, ...pač navrchu už to je fakt hodně líné



200 km/h jezdí motorky, co mají tak 70 koní ....GPZ má kolik, 50? ... 180 reálnej strop ... Vše ostatní bude jen hromada keců a tachometry nadměřující min 10% ....

(reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 12:23 | Nahoru | #19

Cooker>200 km/h jezdí motorky, co mají tak 70 koní ....GPZ má kolik, 50? ... 180 reálnej strop ... Vše ostatní bude jen hromada keců a tachometry nadměřující min 10% ....



Podle německých údajů se při zkouškách podařilo u některých kusů naměřit opravdu rychlosti okolo 200 km/h. Byla to nejrychlejší pětistovka 90. let.
btw: jinak ten výkon tolik s rychlostí nesouvisí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 12:24 | Nahoru | #20

aklenot>Mam tu se 44kw a dava mi tachometrovych 230 km/h a jeste kousek, odhad a ruzne pomerovani s kamradem na jine motorce jsme dosli k zaveru ze to je okolo 200 km/h


To snad ani není možný se 44kw ne?
Na Banditovi(57 Kw) mě to šlo tachometrovejch 230 z kopečka...
TRX zatím nevím tam je 200 hned víc jsem nezkoušel.

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 12:25 | Nahoru | #21
COOKER>byl jsi rychlejší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 12:25 | Nahoru | #22
Cooker> No GPZ má mít 60 koníků. S tím že je to kapota bych tomu i celkem věřil, ono v téhle rychlosti už se ten rozdíl kapota/naháč celkem projeví.

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 12:27 | Nahoru | #23
Jen pro info, tachometrových 175 km/h jede má vyladěná SRX 600 a to je single a naháč

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 12:32 | Nahoru | #24
Nechtěj zázraky moje véto taky nejede víc než 180km/h

(reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 13:12 | Nahoru | #25

Venca00>To snad ani není možný se 44kw ne?
Na Banditovi(57 Kw) mě to šlo tachometrovejch 230 z kopečka...
TRX zatím nevím tam je 200 hned víc jsem nezkoušel.



Ukazal bych ti video, ale nemam. Me to od nejakych 190ti vystreli do predu a ta rucicka se hejba rychle, svuj pohyb zakonci na 230, ale to je jen tachometrovych, skutecnost je jinde.

(reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 13:13 | Nahoru | #26

stráťa>Cooker> No GPZ má mít 60 koníků. S tím že je to kapota bych tomu i celkem věřil, ono v téhle rychlosti už se ten rozdíl kapota/naháč celkem projeví.



Tak on sice GPZ ma, ale muze tam mit motor z ER-5, jsou novejsi a maji 37Kw. S motorem z GPZ se to lisi jen ve vackach.A ano, kapota se tam opravdu projevi ses krasne krytej, ale i bez kapoty jsem na tom dal podobny vysledek.

(reakce na) Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 13:17 | Nahoru | #27

Cooker>200 km/h jezdí motorky, co mají tak 70 koní ....GPZ má kolik, 50? ... 180 reálnej strop ... Vše ostatní bude jen hromada keců a tachometry nadměřující min 10% ....



Asi tak nejak, s tim ze tedy GPZ ma 60koni a realnej strop dle tecnickych tabulek a ruznych prirucek je 190km/h a chlup. Co jsme pomerovali rychlosti s kamaradem kdy on vedel kolik jede celkem presne, nakonec mi rekl ze okolo 200km/h

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 13:27 | Nahoru | #28
Jak uz ti tu spousta lidi psalo, kasli na nejaky vymysly ktery te budou stat spoustu penez, stejne to po sezone vymenis za nejakou sestku..Mel jsem gepinu rad, krasne jsem se na ni rozjezdil, ale je to uz stara motorka, ma nevyhovujici podvozek(i kdyz nejlepsi z konkurencnich pullitru) slabsi brzdy, a ten projev toho dvouvalu te zacne za chvili srat.. snaz se ji nerozsekat at mas penize a jdi pristi rok do sestky, ten rozdil je opravdu velky..Mam fazera, a mam v planu s nim jeste 2 sezony odjezdit..

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 13:35 | Nahoru | #29
jasné, jen jsem chtěl znát Vaše názory, když se všude propaguje ta dvoustovka tachometr mám seřízený nachlup..teda spoň do 100, nad sto jsem to neměřil, tak to možná lecos vysvětluje. Kažopádně díky za info, ikdyž si možná někteří řekli "další ladič 125"...

Zvýšení výkonu GPZ 500S

23.6.2010 v 13:52 | Nahoru | #30
a proměřit to GPS?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 blingdoogie 23 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 Novajs45 3 28.5.2023 v 14:22 Novajs45
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 dolezel 9 17.8.2022 v 06:26 dolezel


TOPlist