bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zlo se mi přidusí :(
5.6.2010 v 18:04
Hej hola,
sice máme krásně, ale když se to má podělat, tak se to podělá.
Nicméně, dneska si tak přehazuju lamináty za plasty, abych mohl na silnici..
Nastartuju, bla bla bla, párkrát vrknu a zjistim, ze to neni moc ok.
Dělo se to hlavne v nizkejch otackach a pak az uplne nahoře (coz jsem zjistil az pri nizkem pruletu na dalnici), ze se to přidusilo a pak se to jakoby z tezka rozjelo, az se to pak srovnalo. Jako by to bylo ucpany a pak se ten spunt povolil.
Jediny, co jsem s moto delal, tak bylo olej (nepredpokladam vliv), vymena svicek a rychlospojky na palivovy hadici (cili musel ven benzin). Jo a vypral jsem vzduchac.
Dnes mi to vrtalo hlavou, tak jsem vsechno 3x prolezl, nikde nic netece, nekape, je to cisty. Svicky jsem vymenil zpet za stary, doliju 10 l cerstvyho benzinu a
jel jsem se projet, jestli to treba neni blbym benzinem.
PO ujet 100km mi prislo, ze se to hodne zlepsilo, ale porad to neni ono a kdyz zkratka v nizsich otackach pridam vic jak 1/4 plynu, tak se rsv jakoby pridusi, obcas skytne a pak jede zase dal.
Ale jak rikam, po tech 100km se to zlepsilo o 80%.
Stalo se to uz nekomu z vas?

Jde o RSV 1000 R, r.v.: 2002, s K&N a LeoVince . Stříkačka (proto mi tenhle jev nejde moc do hlavy)

Budu moc rad za kazdej napad.

Uzavřeno 01.08.2010 v 17:02 uživatelem Kabik
Předchozí
1 2
Následující

Zlo se mi přidusí :(

5.6.2010 v 18:08 | Nahoru | #1
co ten vypranej vzducháč, nedal si pak moc voleje?

Zlo se mi přidusí :(

5.6.2010 v 18:11 | Nahoru | #2
Snad ne, ale ikdyz ho vyndam a jen tak na miste vrkam, tak zadna zmena :/

Zlo se mi přidusí :(

5.6.2010 v 18:58 | Nahoru | #3
A co čerpadlo paliva?Mě to dělalo,když nejelo

Zlo se mi přidusí :(

5.6.2010 v 19:07 | Nahoru | #4
Popravde, rozebirat pul nadrze jsem uz nemel silu
Zitra tedy minimalne promerim kabel k cerpadlu.

Naposledy editováno 05.06.2010 19:08:54

Zlo se mi přidusí :(

5.6.2010 v 20:29 | Nahoru | #5
zdar.
+) filtr: vypral jsi ho předepsaným postupem a nechal jsi ho uschnout, než jsi ho naolejoval? nedal jsi tam toho oleje moc? (to by odpovídalo tomu, že se to pak zlepšilo)
2) olej - nepřelil jsi to? nehází to olej do airboxu?
3) kucká to proto, že tam jde málo benzínu, nebo moc benzínu? (čuchnout k výfuku, skouknout svíčky)
4) ta rychlospojka by na to neměla mít vliv, to je jen hadice kterou se vrací benzín z regulátoru, nicméně je zapojená dobře? kdyby to bylo nějak špatně zacvaklý nebo skřípnutý, tak by se asi špatně vracel benzín z regulátoru tlaku paliva a šlo by ho tam hodně (??? možná je to kec, to mi jen našeptává selskej rozum)
5) neskřípnul jsi palivovou hadici? to se stane snadno ani nevíš jak (zeptej se mě, jak to vím )
6) když jsi tam vracel ten benzín, byl ten kanystr předtím čistej a prázdnej? žádná rez, sajrajt, zbytky nafty nebo m2t do sekačky apod...? to by mohlo ucpat sítko před čerpadlem, jde do tam docela malou dírou...

víc mě zatím nenapadá... ještě je tu možnost, že to nebude souviset s tvejma úkonama na motorce, a to se pak bude hledat asi dost blbě

1 reakcí na tento příspěvek Zlo se mi přidusí :(

5.6.2010 v 21:30 | Nahoru | #6
ahoooj :D
1/ filtr jsem pral a olejoval dle navodu od origo cisticu kn /kdyz ten filtr na miste vyndam, tak nedojde ke zmene/
2/ olej je v pohode, mozna bych mohl jeste trochu dolejt :D
3/ svicky jsou bily, nebo sedivy, coz bylo i puvodne a mozna je tu fakt, ze ta moto smrdi trochu min po benzinu nez pred tim. /zacinam se trochu priklanet k tomu cerpadlu..ale jak by se projevila jeho nefunkcnost ci poskozeni? Malo benzinu?/
4/ rychlospojka cajk, stejny typ i zapojeni jako puvodni spojka
5/ palivovy hadice jsem kontroloval 3x, stejne jako elektriku a bez zavad.
6/ benzin sel do a z kanystru, ze kteryho jsem v kvetnu bral benzin na okruhu, coz bylo ok.

Kdyby to aspon strilelo, alo vono to ma takovej jakoby surovej, agresivni a plechovej zvuk, nebo jak bych to rekl.

(reakce na) Zlo se mi přidusí :(

5.6.2010 v 22:03 | Nahoru | #7
Kabik> hmmm... to vypadá že by tam mohlo jít málo benzínu... hele a zkoušel jsi otevřít víčko nádrže? jestli není skřípnutý to odvětrání...takový dvě hadičky co procházej vpravo pod sedlem skrz podsedlovej plast.

čerpadlo podle mě buď funguje nebo nefunguje... když už, tak spíš ten regulátor tlaku, že by z nějakýho důvodu pouštěl málo benzínu... hele nalevo na tělese vstřikovačů je takovej bazmek, tušim že je to senzor tlaku v sání, vedou k němu takový tenoulinký hadičky, spíš jen brčka nebo bužírky. není možný že jsi to nedopatřením odpojil?

nebo, nedrbnul jsi do TPS? to taky drží na hounošroubech..
(zkus diagnostiku... když povolíš knoflík volnoběhu, tak by to mělo ukázat nulu... )

ale to už hádám... to ti asi nepomůže

NEVIM... FAKT NETUŠÍM

Zlo se mi přidusí :(

5.6.2010 v 22:21 | Nahoru | #8
zitra to musim asi vsechno rozebrat :/

vicko nadrze se jevi cajk, vc hadicek..
Hadicky regulatoru jsou zapojeny, resp nic jsem neodpojoval a 3x jsem provedl vizualni kontrolu a kulo :/

co myslis tim TPS ?

Diagnostika mi prijde husta, protoze co jsem dnes zjistil, tak :
je z ridici jednotky vyskublej drat cidla kliky nebo ceho./zeleno modrej myslim/
A pod pravou casti podsedlaku je rozpojenej konektor zelenyho dratu, po jehoz spojeni se mi na palubce rozsviti 'diag' a o par sekund pozdeji cislo 1 . V manualu jsem vysvetleni nenasel, spis v tomhle asi vznesu dotaz na puvodniho majitele. Protoze tyhle zasahy mi neprijdou moc košer.

Da se nejak overit funkce cerpadla? Rozpojeni konektoru a zmerit? Asi nejsnazsi, ze? Prijde mi, ze zvuk zadnej nevydava /na dukne bylo aspon slyset :D /

fakt je to zahada :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlo se mi přidusí :(

6.6.2010 v 00:48 | Nahoru | #9
Kabik> asi vím který dráty máš na mysli. ten u ECU, to je v pořádku, to je ten stříhací. a ten nezapojenej, to je diagnostickej konektor, ten se zapojuje jen když chceš vyčíst chybový hlášky. takže původního majitele nebij, není proč

jinak čerpadlo po zapnutí klíčku slyšitelně zabzučí (teda aspoň u všech rsv s kterýma jsem přišel do styku).

Naposledy editováno 06.06.2010 00:50:08

Zlo se mi přidusí :(

6.6.2010 v 01:09 | Nahoru | #10
Bílý nebo šedivý svíce značej chudou směs, málo benzínu, měly by mít ideálně cihlovou barvu, jinak TPS je Throttle Position Sensor takovej snímač (potenciometr) klapek v sacích hrdlech, ten když jsem měl na TLR rozeštelovanej tak to taky jelo na hov.o...

(reakce na) Zlo se mi přidusí :(

6.6.2010 v 01:55 | Nahoru | #11
FiZzeR> tak ono to nejak zabzuci, ale jakoby u motoru, nez u nadrze. Nebo to mam vseechno nejaky posunuty :D

zitra to zkouknu. Stve me to. Zatim diky

Zlo se mi přidusí :(

6.6.2010 v 14:29 | Nahoru | #12
tak relatko palivovy pumpy ok,
napajeni palivovy pumpy je 12,3 V,
odpor cidla tlaku, dle servisniho manualu, souhlasi,
odpor civek souhlasi,
pojistky v poradku,
jediny co, tak u toho cidla co je v nafuku, tak byl skriplej kabel a dratky jsou trochu secvakly, tak uvidim kam to vede a prozvonim to.
Jinak tu fakt nic neni. Mozna jde fakt malo paliva. Kouknu jeste na ty svicky

Zlo se mi přidusí :(

6.6.2010 v 15:38 | Nahoru | #13
tak jsem dal zpet nove svicky,
prostriknul jsem nekolik konektoru kontaktolem,
zmeril baterku i dobijeni, vse v norme.
Tak nejak to slozim, odrikam 3x 'otcenas' nastartuju, dvakrat streli do laufu, chcipne.. Dam ji druhou sanci a motorka je jako nova. Jako by se vcera nic nedelo. Asi sem ji vcera moc nadaval :D
Jeste ji trochu protahnu a uvidim. Hlava mi to nebere a diky za namety a rady.

Zlo se mi přidusí :(

8.6.2010 v 20:55 | Nahoru | #14
tak je to zpět

Zlo se mi přidusí :(

8.6.2010 v 22:56 | Nahoru | #15
celý sem to nečetl, zkus nějakej lepší benzín

Zlo se mi přidusí :(

8.6.2010 v 23:19 | Nahoru | #16
Nemáš poškozené fajfky na zapalovacích svíčkách? Neprobíjí náhodou/nemají příliš velký odpor?

Zlo se mi přidusí :(

9.6.2010 v 08:08 | Nahoru | #17
budu nad tim ted bazirovat. Stejnak pro me sezona skoncila, neb neni na obleceni.
Spageta rikal, ze by to mohly byt i podtlaky, nebo blbej palivovej filtr. Tak to vsechno musim probehnout.

1 reakcí na tento příspěvek Zlo se mi přidusí :(

9.6.2010 v 08:56 | Nahoru | #18
Ahoj ještě mě napadlo, nemáš nastavenej omezovač třeba na 8000ot./min.??? Dá se to ladit čudlama na řidítkách, bratr s tím taky laboroval, je to jen nápad než to začneš rozebírat...třeba je to kravina, nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlo se mi přidusí :(

9.6.2010 v 09:23 | Nahoru | #19

dewwil>Ahoj ještě mě napadlo, nemáš nastavenej omezovač třeba na 8000ot./min.??? Dá se to ladit čudlama na řidítkách, bratr s tím taky laboroval, je to jen nápad než to začneš rozebírat...třeba je to kravina, nevím



to se nenastavuje omezovač voe to se jen nastavuje, v kolikatich otáčkách ti má začít blikat ten červenej sráč

(reakce na) Zlo se mi přidusí :(

9.6.2010 v 09:51 | Nahoru | #20

FiZzeR>to se nenastavuje omezovač voe to se jen nastavuje, v kolikatich otáčkách ti má začít blikat ten červenej sráč



Aha Tak mě nebij,no Myslel jsem, že to funguje jako u dragsterů, tak nic...

Zlo se mi přidusí :(

9.6.2010 v 10:05 | Nahoru | #21
:)

Zlo se mi přidusí :(

21.6.2010 v 00:34 | Nahoru | #22
tak po dvouval dnu to mame zpet.
S tim ze splodiny z moto jsou silene štiplavy, jede to na hovno.
Mezi 3-4 tis je špunt.
Promeril jsem 3/4 veci na motorce, prostrikal to kontaktolem. Hodnotama vse ok, avsak porad spatny

Zlo se mi přidusí :(

24.6.2010 v 19:41 | Nahoru | #23
a nebude to spatny senzor skrtici klapky?

Zlo se mi přidusí :(

24.6.2010 v 20:16 | Nahoru | #24
ale jak zjistit, jestli je spatnej?

Zlo se mi přidusí :(

24.6.2010 v 20:58 | Nahoru | #25
Něco podobnýho měl kámoš.Zasraný ben. čerpadlo.Jemu se to stalo po nástřiku nádrže,barva pod víčkem.Ale podíval bych se na to

Zlo se mi přidusí :(

24.6.2010 v 21:25 | Nahoru | #26
asi ti nic nezbyde nez vyndat to cerpadlo a rozebrat ho a vycistit.. tipl bych to fakt na to cerpadlo ze je zas.any .. jeste me napada nezere ti to olej?kdyz mas ten stiplavej kour?

Zlo se mi přidusí :(

24.6.2010 v 21:52 | Nahoru | #27
Tak to sesumirujem.

Udelana udrzba:

Vymena svicek
Vymena oleje
Vyprani vzduchace

Problem :
mezi 3-4tis se objevil "špunt" v 10tis ot. pak pri ubrani plynu díra. Moto mezi tema 3-4 pri jizde cuká.

Doposavad udelany veci:
Promeril jsem 3/4 motorky a hodnotama to vsechno souhlasi.
Benzinovou pumpu jsem rozebral, vycistil a dal novej palivovej filtr.
Prostriknul jsem kontakty kontaktolem.
Svicky, civky, fajfky odporove souhlasej. Civky jsem koupil jedny navic, ze by to mohly byt civky. Coz se bohuzel nepotvrdilo.
Dneska kdyz jsem zase po 100+1 sundal airbox, tak otevru plyn a kouknu sanim na ventily no a na prednim valci je nejakej bordel/karbon/olej/nevim .
"rychlo diagnostika" na palubce neukazuje nic.
Pres vikend zase prostrikam kontakty, cely to zavru, kousek projedu. Po vychladnuti kouknu na svicky(jaky budou po jizde), vic uz pro to asi udelat nemuzu :/

Zlo se mi přidusí :(

24.6.2010 v 22:21 | Nahoru | #28
hmmmm... bordel na ventilech... kdyby to byl ZADNÍ válec... a žralo by to olej... tak by to byla membrána antihopu

"rychlo diagnostika" ukazuje co přesně? DIAG...?

Zlo se mi přidusí :(

24.6.2010 v 22:47 | Nahoru | #29
zadek je čistej..
ukaze DIAG a pak se zobrazi 1 (myslim ze hodnoty -1, 0 nebo 1 jsou ok)

Zitra jeste promerim potenciometr u klapek, senzor tlaku (jak tam je to Téčko), vstřiky..
jestli to bude mit dobry hodnoty, tak to slozim a uz jenom svecena voda a krucifix.

Kurna to i tehdy ten monster vydrzel 11tis (celkove mel 65tis) a jako hodinky, ale svycarsky!

Zlo se mi přidusí :(

24.6.2010 v 23:54 | Nahoru | #30
Zkus ten potenciometr u klapek, muze byt na zavrenou klapku OK, ale v urcite poloze muze byt kaput a mohlo by to delat bordel.... hodnoty by meli byt v servisnim manualu a pri pohybu klapek by mel menit hodnotu linearne a bez skoku, jak bude skakat, tak je na 99% kaput
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist