globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První a poslední moto ?
Chtěl bych poradit s výběrem motorky. Měla by to být motorka na dlouho, ale jelikož taky první, tak něco normálního. Nepotřebuju hektolitra jak Liška v tý reklamě na MMreality
Do moto bych chtěl dát max 60000 ale ideálně tak 50000. Jednoduchej, bezůdržbovej stroj. Spíše klasického vzhledu. Výkon od 20 do 60kw....to je rozptyl . Jinak mám 182 cm a žádný zkušenosti. Ale zase mám 100kg takže 125 nepřipadá v úvahu. Takže piště co je z vybranejch moto nejlepší kompromis...
Anketa: Jakou moto ?
ZRX 1100
7%
11
Suzuki SV 650
50%
77
Suzuki LS 650 Savage
4%
6
Suzuki GSX 750 Inazuma
13%
20
Suzuki VX 800
7%
11
Honda NTV 650 Revere
5%
7
Kawasaki Zephyr 750
15%
23

(reakce na) První a poslední moto ?

27.5.2010 v 14:22 | Nahoru | #61

baruš19>demon90> bez komentáře


První a poslední moto ?

27.5.2010 v 14:25 | Nahoru | #62


a co klasiku?v podobě bandit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První a poslední moto ?

27.5.2010 v 14:26 | Nahoru | #63

seikos>no, tak hlavně že víš co chceš Tak utíkej koupit jednu krásnou v origo barvách, včetně druhého kusu na ND



presne ... vypada nadherne

(reakce na) První a poslední moto ?

27.5.2010 v 14:29 | Nahoru | #64

lukaash>presne ... vypada nadherne



jj krasavec

(reakce na) První a poslední moto ?

27.5.2010 v 14:39 | Nahoru | #65
JaarBass> Tak už jses rozhodl do čeho pudeš?

1 reakcí na tento příspěvek První a poslední moto ?

27.5.2010 v 14:54 | Nahoru | #66
Nooo asi ještě hooodně pošetřím na ZRX 1100.

(reakce na) První a poslední moto ?

27.5.2010 v 14:55 | Nahoru | #67
JaarBass> Koukal jsi na te inzerci co jsem dal ten odkaz?ta je pěkná

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 15:00 | Nahoru | #68
Ina a Zephyr

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 15:08 | Nahoru | #69
JOJO ta je moc pěkná.

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 15:34 | Nahoru | #70
Honda NTV 650 Revere!!! Véčkový dvouvál s kardanem, nesmrtelný motor, najedeš 100k a ani si toho nevšimneš. Sjůpr vzhled, pošmákne si klasik i módní policie. Dostatečný výkon, nízká cena, skoro žádná údržba. Myslím, že s tvojí velikostí nebude problém, možná víc pokrčený kolena než u ostatních. Viz videjko Jinak myslím, že není co řešit

(reakce na) První a poslední moto ?

27.5.2010 v 15:35 | Nahoru | #71

seikos>píše jednoduchý stroj spíše klasického vzhledu. A ne Transalp

aha toho jsem si nevsim

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 15:49 | Nahoru | #72
Je to jako s ženskou. Víc zminovat nemusím

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 16:05 | Nahoru | #73
Zephyr 750 na drátech.

Naposledy editováno 27.05.2010 16:09:47

1 reakcí na tento příspěvek První a poslední moto ?

27.5.2010 v 16:18 | Nahoru | #74
Můžu ti nabídnout kawasaki er 5 mám jí v profilu je v pěkným stavu za 45 tis kdyby jsi měl zájem tak se ozvi

(reakce na) První a poslední moto ?

27.5.2010 v 16:28 | Nahoru | #75
louvarek> To už tě přestala bavit po 2 měsících a pár dnech?

(reakce na) První a poslední moto ?

27.5.2010 v 16:47 | Nahoru | #76
JaarBass> Coz takle Horneta :o) jsem taky zacatecnik :o)ma sice cca 70kw..ale je klidnej a bezproblemovej stroj :o)

1 reakcí na tento příspěvek První a poslední moto ?

27.5.2010 v 17:24 | Nahoru | #77
cooker: ja si tu psal ze jsi si vzdy koupil co se ti libilo..ja mam problem dycky mezi uzitnosti a krasou..nejvic se mi libi taky masiny jak zephyr, cb 750, dokonce haryky naky.. ale kdyz se pak svezu na sice plastovej a trochu divnejch aůe co se ovladatelnosti a radosti ze samotny jizdy tyce proste vychytanejch masinach treba od bmw...chtel bych at to ma od obojiho..ale akt je ze cim sem starsi tim vic si myslim ze i kdyz to pro me motorku hyzdi, kapota je nezbytnost..kuli pohodli pri jizde...jak tyhle dilemata resis?

(reakce na) První a poslední moto ?

27.5.2010 v 18:04 | Nahoru | #78
--tomas--> Rozhodně Hornet 07.

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 18:36 | Nahoru | #79
zbytečně to hrotíš,když se ti nejvíc líbí zephyr 750 tak do něj di,je to nádherná mašina a když ji nekoupíš po nějakém praseti tak ti bude sloužit dlouuuho.ZRX se už dá koupit taky kolem šedesáti

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 21:08 | Nahoru | #80
sorry, ale první, co mě napadlo bylo ... KUP SI AUTO

co mě napadlo jako druhé, že v tom tvém výběru je klasika akorát ten Zephyr 750, ale určitě bych to neviděl jako bezúdržbový stroj...

a třetí ... začni na něčem, co po roce ježdění budeš moci v pohodě prodat bez velkého prodělku. Třeba tě to přestane bavit ... protože mě to přijde, že moc ještě nevíš, co od motorek můžeš čekat ... a pokud tě to chytí, tak si kup i třeba tu motorku na dlouho ...

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 21:09 | Nahoru | #81
Za mně XJ 600, a splňuje zcela tvé požadavky. Pěkná, klasika, držák s minimem údržby, a navíc za dobrou cenu. Zbude ti i na doplňky

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 21:34 | Nahoru | #82
jedine Ducati Monster:)

Ale jinak XJ a kefiiir

První a poslední moto ?

27.5.2010 v 21:49 | Nahoru | #83
GSX 750 by byl můj tip z nabízených.
Mrkni se taky na Bandita 1250.Super motorka za dobré peníze.

Naposledy editováno 27.05.2010 21:51:15

(reakce na) První a poslední moto ?

28.5.2010 v 08:29 | Nahoru | #84

TombaRider>cooker: ja si tu psal ze jsi si vzdy koupil co se ti libilo..ja mam problem dycky mezi uzitnosti a krasou..nejvic se mi libi taky masiny jak zephyr, cb 750, dokonce haryky naky.. ale kdyz se pak svezu na sice plastovej a trochu divnejch aůe co se ovladatelnosti a radosti ze samotny jizdy tyce proste vychytanejch masinach treba od bmw...chtel bych at to ma od obojiho..ale akt je ze cim sem starsi tim vic si myslim ze i kdyz to pro me motorku hyzdi, kapota je nezbytnost..kuli pohodli pri jizde...jak tyhle dilemata resis?



Pro mě je základ všestranná motorka, se kterou se dá vyblbnout sportovně, daj se na ni naložit věci na 14ti denní dovolenou, abych na ni měl dost pohodlí já i spolujezdec a i po 800 km v sedle z ní slezl odpočinutej a aby to JELO i ve dvou lidech a s věcma (tzn obsah min 1200)....což je pro mě kategorie sportovních cesťáků (dnes tomu říkaj hypersporty). Proběhni si mota u mě v profilu a pochopíš co mám na mysli. Motorky mám hlavně na cestování. Jinak si k tomu ještě řeším "srdeční záležitosti", jako jsou veteráni a Jawa 350/632 na které jsem kdysi začínal a ještě bych si chtěl někdy postavit nějaký Café z novějšího BMW a už několik let pokukuju po skůtru Aprilia 125 Habana Custom ....člověk by chtěl strašně moc ?:o)))) Ale už těd mám 5 motorek a je to tak na hranici s místem (v plánu už je rekonstrukce sklepa ) ....

Třeba kamarád, když jsem ještě prodával motorky, si u mě před dvěma lety (tehdy jsme se ještě neznali, přátelé se z nás stali posléze)koupil nádhernýho 1250S Bandita, motorka se vyšperkovala,dostala boční kapoty, laďáček a spoustu vychytávek ...po roce jsem mu na den půjčil předváděcí Hayabusu (vzhledově se mu nelíbila)...Bandit šel okamžitě pryč a teď v zimě si tu Busu dovezl domů

Naposledy editováno 28.05.2010 08:35:01

První a poslední moto ?

28.5.2010 v 16:47 | Nahoru | #85


Určitě tato kráska.. Bude vhodná na naučení, je krásná, je klasa, a spolehlivá určitě taky no a ceny lidové..

První a poslední moto ?

28.5.2010 v 18:51 | Nahoru | #86

Pro mě je základ všestranná motorka, se kterou se dá vyblbnout sportovně, daj se na ni naložit věci na 14ti denní dovolenou, abych na ni měl dost pohodlí já i spolujezdec a i po 800 km v sedle z ní slezl odpočinutej a aby to JELO i ve dvou lidech a s věcma (tzn obsah min 1200)....což je pro mě kategorie sportovních cesťáků (dnes tomu říkaj hypersporty). Proběhni si mota u mě v profilu a pochopíš co mám na mysli. Motorky mám hlavně na cestování. Jinak si k tomu ještě řeším "srdeční záležitosti", jako jsou veteráni a Jawa 350/632 na které jsem kdysi začínal a ještě bych si chtěl někdy postavit nějaký Café z novějšího BMW a už několik let pokukuju po skůtru Aprilia 125 Habana Custom ....člověk by chtěl strašně moc ?:o)))) Ale už těd mám 5 motorek a je to tak na hranici s místem (v plánu už je rekonstrukce sklepa ) ....

Třeba kamarád, když jsem ještě prodával motorky, si u mě před dvěma lety (tehdy jsme se ještě neznali, přátelé se z nás stali posléze)koupil nádhernýho 1250S Bandita, motorka se vyšperkovala,dostala boční kapoty, laďáček a spoustu vychytávek ...po roce jsem mu na den půjčil předváděcí Hayabusu (vzhledově se mu nelíbila)...Bandit šel okamžitě pryč a teď v zimě si tu Busu dovezl domů



To je ono no..kazda motorka se hodi nekam.. Busa na cestovani, motard na zatacky, a za me zephyr jako libivka do mesta a kratky projizdky.. bohuzel si muzu dovolit jen jednu, nebo mozna v kratky budoucnosti dve... vono mas taky cestovani a cestovani..Ujet xxx km za den a slezt v klidu a ani otom nevedet je ejdna vec.. ale me se libi kdyz mas treba ne uplne nejsilnejsi masinu, acestujes na ni proste sice pomalejc a ne tak pohodlne, ale je to zase vetsi vyzva a takovy dorbodruztvi.. vsechno ma neco do sebe..I kdyz sem jeden z mala lidi komu se Busa strasne libi, myslim ze sem na ni jeste malo zkusenej, ale jednou bych ji rad osedlal i kdyby jen na chvili..

První a poslední moto ?

28.5.2010 v 21:04 | Nahoru | #87
Varianta 1) Kup si třipade jáwu nebo dvěpade emzetu, rok s tím polítej a pak si ji buď necháš nebo prodáš téměř bez prodělku a půjdeš výš

Varianta 2) Diversion = správná volba, ale ne XJ 600, nýbrž XJ 900 s kardanem!

[img]

První a poslední moto ?

28.5.2010 v 22:42 | Nahoru | #88
za mě na naučení SV650 a pak SV1000

První a poslední moto ?

29.5.2010 v 13:51 | Nahoru | #89
SV650 je super volba, jen nekde v nemeckym Motorradu byl test a po 50k km tomu zdechl motor (sel na generalku, menili pist, atd.), ale kamarad ma novy a za 2 roky a 25k km zadnej problem... lehka zabavna motorka... ale podle me mezi 50-60k zadnej zajimavej kup SV650tky neudelas, to je na ni (na slusnou a pravidelne servisovanou) moc malej rozpocet...

takze vzhledem k rozpoctu asi Kawu ZR7 r.v. 2001+ (tech mezi 50-60k sezenes dost a budou v dobrym stavu), total bezudrzbovej stroj, jen menim spotrebak a vymenuju olej (teda pokud nepocitam zpuchrele gumove vedeni mezi karbecem a sanim), zere olej stejne jako SV650 (tj. cca 0,2-0,3 l/1000km), je o neco pohodlnejsi, ale povozek samozrejme je cestovni a ma driv limit, ale svizne (okresky do 130km/h) se na tom da jet defakto stejne, jen SV ma zivejsi a sportovnejsi podvozek a diky 2V ma i super zvuk (s nasranym/otevrenym Leosem Vinckem), kamarad na SV ale vic cestuje (korsika, chorvatsko, atd.) tak ho stve mensi dojezd, to kawa ma cca 400-420km do uplnyho sucha...ja tankuju v 320km na tachaci a davam cca 16l benzinu do plna...

ve zkratce SV650 - zabava, ZR7 - pohodlne cestovani...

edit: aha, koukam ze jsi je obe vyradil i kdyz nechapu proc, takze z klasickeho vyberu asi Inazuma nebo CB750F2, ale obe jsou drazsi jak ZR7, tj. za stejny penize koupis vic jetou/v horsim stavu nez ZR7, ale treba muzes mit stesti na dobrej kup...

Naposledy editováno 29.05.2010 14:57:03

První a poslední moto ?

29.5.2010 v 15:43 | Nahoru | #90
ve vyberu byla taky LS650...pokud chces vedet vic mrkni na savage.blog.cz
tam je skupina skalnich priznivcu tohoto originalniho stroje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere Bert-Jawatesty 8 3.3.2024 v 18:58 mad_zed
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage Zvukostroj 6 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist