globalmoto_kveten





Téma: Over 300 Km/h ----------8
 
26.5.2010 v 18:39
Over300.cz

Tak kdo už má zářez na pažbě?

Seznam : Kdy , Kde (úsek). popř doporučit místo.

Smudla - 320 Km/h - Suzuki Hayabusa
SHINE - 315 Km/h - GSXR 1000 Brno - Mikulov
LORDMASO - 300 Km/h - Suzuki Hayabusa
Smrči GSXF - 300 Km/h - Suzuki Hayabusa
CUBA-VTX - 325Km/h - ZX12R
Venca RR - 309Km/h - D1
Gagarin - Suzuki Hayabusa
Bubrak ZX 10R - ZX10R 06 318km/h u Pisku
selkie - 300Km/h (ZX9R - 2001) usek Praha - Melnik - Praha
stanikk - 310Km/h Ostrava -Klimkovice
Aerospeed - 320Km/h - Suzuki Hayabusa
DusanHaya - 300 Km/h - Mohelnice
mr.mickey - 300 Km/h - Mohelnice
MedWed - 330 Km/h - Suzuki Hayabusa
Uri - 300 km/h - ZX12R
VEFERAK - 300 km/h ZZR 1400, Hayabusa


Naposledy editováno 09.11.2011 20:15:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Over 300 Km/h ----------8

12.3.2011 v 08:44 | Nahoru | #1

aifel202 píše: mag.> 299
Takhle vypadá 300 na mrdce z roku 1995
Ažádnéj podvod s kolečky
Bo náhon tachometru, ppoctivě z předního kola



¨Já považuju 1100 tikilo za jednu z nejlepších motorek, co kdy vyjelo z továrny. Mrdka bych netvrdil . spíše " Nesmrtelný samuraj"

Cituju jeden článek z časáku:

"Bylo nebylo, dávno tomu, co vyrazil dravec s objemem starého embéčka na silnice, aby všem ukázal,zač je v Japonsku perník. Čtyřválcový samorost hrubiánské povahy polykal kyslík hodně dlouho a do starého železa se mu v roce 2001 vůbec nechtělo,a tak žije dál alespoň v rámu velkého Bandita."

- legendární stroj
- první streetfighters neznali lepší motorku ( + Pavel Hanzlík)
- z dnešního pohledu jde o ne zrovna dobře ovladatelnou motorku
-patří k tomu nejodolnějšímu co kdy vyjelo z Japonských továren

prostě legena - 143 k , 115 Nm kroutak - 219 Kg suchá hmotnost.

(reakce na) Over 300 Km/h ----------8

12.3.2011 v 08:55 | Nahoru | #2

šmudla píše: ¨Já považuju 1100 tikilo za jednu z nejlepších motorek, co kdy vyjelo z továrny. Mrdka bych netvrdil . spíše " Nesmrtelný samuraj"

Cituju jeden článek z časáku:

"Bylo nebylo, dávno tomu, co vyrazil dravec s objemem starého embéčka na silnice, aby všem ukázal,zač je v Japonsku perník. Čtyřválcový samorost hrubiánské povahy polykal kyslík hodně dlouho a do starého železa se mu v roce 2001 vůbec nechtělo,a tak žije dál alespoň v rámu velkého Bandita."

- legendární stroj
- první streetfighters neznali lepší motorku ( + Pavel Hanzlík)
- z dnešního pohledu jde o ne zrovna dobře ovladatelnou motorku
-patří k tomu nejodolnějšímu co kdy vyjelo z Japonských továren

prostě legena - 143 k , 115 Nm kroutak - 219 Kg suchá hmotnost.


Díky!
Líp bych to neuměl napsat
Mrdka, to není hanění, to je pochvala, bo patří do rodiny
Její čistá surovost je opvadu to prsvé-fany bike
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist