bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PRI Team - Zlatokopové
26.5.2010 v 16:15
Čest všem,
kdo zvažujete nákup nové motorky rozhodně stojí za to přečíst si moje diskuze jak jsem pořídil parádní stroj v PRI Teamu na Kamenném Mostě - ŠEDÝ DOVOZ (jak jim říkají autorizovaní dovozci)

Takhle začla porucha: http://www.motorkar...?ft=59493&fid=18

a takhle se k tomu postavili v PRI: http://www.motorkar...?ft=60420&fid=33

Tenkrát jsem téma ukončil, protože jsme se nakonec domluvili na opravě. To, že jsem doléval každých 1000 km do motorky 1 litr oleje a byl jsem tam ještě 2x na další reklamaci ventilů později na výměnu pístních kroužků (nevěděli proč to pořád žere olej, ale tvrdili že je to normální) jsem sem nepsal, protože se vždy postavili k opravě kladně, tak jak to má být.

Bohužel před měsícem se opět posr... ventily a k tomu spojka. Když jsem to tam přivezl všechno v poho, mechanik se projel a zhodnotil, že už to opravdu chce jinou hlavu a spojka výměnu pokud to nebude jen ložisko.
Sepsali jsme to a já jel domů.
Cca po 14 dnech mi volali, že potřebují opět prodloužit dobu opravy (při první opravě to bylo poprvé), jelikož to do 30 dnů nestíhají kvůli dodacím lhůtám v USA. Ukázali mi fakturu, že hlava atd. je opravdu zaplacená a na cestě. Spojku prý objednají v Německu tam už není takový cenový rozdíl.
No a pak to přišlo.
Za dalších cca 14 dní telefon. Hlava přišla, ale spojkový koš je rozpadlý a je potřeba jeho výměna, ALE....... spojkový koš je spotřební materiál tudíž si ho zacvakáte ze svého... 12 tis + práce! Když jsem ho chtěl vidět jak je rozpadlý, koš už nebyl najednou na hadry, ale byl volný, ale i tak chce vyměnit.
No nejsou boží?
Bral bych ještě lamely, ale spojkový koš po 15 tis km?
I přes naléhání právníka, že spojkový koš opravdu spotřební materiál není a nemají jej ani vyjmenovaný v záruční knize jako spotřební materiál, mě poslali do prd... a začalo to nanovo jako tenkrát.... že, ale mají v podmínkách, že se s jejich motorkou NESMÍ NA OKRUHY atd. a já tam jezdil. tenkrát tvrdili, že mají 2 svědky co mě viděli jezdit na okruhu tak teď jsem zvědav s kolika přijdou .
No co vám budu povídat, motorku mám 2 roky (první rok jen jedna závada)z toho jsem byl 4x nebo 5x v servisu na opravě, která trvala měsíc a ve dvou případech skoro 2 měsíce a dá se tu jezdit cca 6 - 7 měsíců z roka. Moc jsem si motorky neužil, ale cestu autem do PRI bych už dal možná i poslepu.
V PRI Teamu mají opravdu lepší ceny než u ofiko dovozce, ale do servisu musíte jen k nim a nikam jinam, což na cestách je opravdu problém.
Kamarád má stejnou závadu na motorce, ale motorku kupoval u autorizovaného prodejce, hlavu mu vyměnili hned na poprvé a žádné keci a obviňování jak si závadu způsobil sám a musí si ji zaplatit jako v PRI.
Bohužel tenkrát jsem jinému kamarádovi PRI doporučil, on koupil a v Brně motorka přestala jet. Zajel s ní do Autorizovaného servisu kde mu projeli VIN a vyhodili ho s tím, že má ŠEDÝ DOVOZ tudíž mu motorku neopraví. Nezbylo než zavolat odtahovku a nechat se odvést pouhých 350km domů. To že to bylo za ranec je asi zbytečné psát.

Další motorku si určitě koupím u autor. prodejce. Nejen, že nebudu čekat 2 až 3 měsíce na techničák jako tenkrát, ale budu mít na motorku ZÁRUKU po celém světě a ne nějakou rádoby 3 letou záruku, kterou machruje PRI a oprav se musíte doprošovat.
Prostě takovej větší VIETNAMSKÝ OBCHŮDEK mezi prodejci motorek. Prodávat to jo, ale opravovat to NE.
Ušetřil jsem na ceně, ale těch starostí a nákladů okolo.... Za to jsem mohl mít motorku od autor. prod. i z kombinézou a hlavně klidem.



Naposledy editováno 27.05.2010 10:18:38

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:22 | Nahoru | #121

KKKTTTMMM>Omlouvám se jestli to vypadá,že utočím na tebe nebo ofico dovozce,není to tak.Jen se snažím zjistit kam se ztrácí ty desítky tisíc které tady prokazatelně jsou A není to jen tak,, jedna paní povídala,,ale mám s tím osobní zkušenost,i když v mém případě kladnou



Tohle není ale jedna paní povídala, tohle je prostě fakt, neřeknu ti proč a jak to je, jsem garančák, né prodejce

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:27 | Nahoru | #122

assassin>jo tohle sem chtel rict od zacatku, jen to neumim tak napsat:)



Asi tak nějak, my tu nic nevyřešíme. Ale alespoň si to tu někdo přečte kdo zvažuje jako já tenkrát ušetřit pár kaček.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:33 | Nahoru | #123

assassin>jo tohle sem chtel rict od zacatku, jen to neumim tak napsat:)



Však jsem se u toho zapotil

2 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:35 | Nahoru | #124
čistě obchodní hledisko - kde to ten PRI team teda koupí ,když ne v Yamaze? Teoreticky PRI team koupil nový stroj a tudíž ho může reklamovat ne?

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:37 | Nahoru | #125

KKKTTTMMM>Omlouvám se jestli to vypadá,že utočím na tebe nebo ofico dovozce,není to tak.Jen se snažím zjistit kam se ztrácí ty desítky tisíc které tady prokazatelně jsou A není to jen tak,, jedna paní povídala,,ale mám s tím osobní zkušenost,i když v mém případě kladnou



Tak kam ty prachy mizí se mi za celý 4 roky co jsem dělal jako dealer a "brečel" kvůli šeďákům zjistit nepodařilo .... teda podařilo...stačí jen, když řeknu, že kdysi komusi podařilo rozeslat dealerům výroční zprávu Suzuki...víc se k tomu vyjadřovat nebudu

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:50 | Nahoru | #126

šmudliczech>čistě obchodní hledisko - kde to ten PRI team teda koupí ,když ne v Yamaze? Teoreticky PRI team koupil nový stroj a tudíž ho může reklamovat ne?


Taky jsem si to myslel nebo myslím, nevím proč to tak nedělají. Že by náklady na cestu do USA???
Pokud kupují oni v Yamaze je přeci jedno kde to vyreklamují. No nevím.

Naposledy editováno 28.05.2010 12:50:46

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:51 | Nahoru | #127

šmudliczech>čistě obchodní hledisko - kde to ten PRI team teda koupí ,když ne v Yamaze? Teoreticky PRI team koupil nový stroj a tudíž ho může reklamovat ne?



to je to co se už řešilo - když si nechají potvrdit servisku, tak ano, ale nemůžou to účtovat vůči výrobci, buď oni, nebo zákazník musí do aut. servisu

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:52 | Nahoru | #128
a vůbec, už tu končim, jinak už mi z toho jebne

každopdáně přeji hodně štěstí při dalších reklamacích a hlavně při zvažování kde nakoupit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:54 | Nahoru | #129

CharlitoCZ>a vůbec, už tu končim, jinak už mi z toho jebne

každopdáně přeji hodně štěstí při dalších reklamacích a hlavně při zvažování kde nakoupit


Tak, serem na to a jdem jezdit, zítra má býl krásný počasí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:56 | Nahoru | #130

Cooker>Tak, serem na to a jdem jezdit, zítra má býl krásný počasí



no bylo už na čase - ale zase je dětskej den a policajtů mraky

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:57 | Nahoru | #131

Cooker>Tak, serem na to a jdem jezdit, zítra má býl krásný počasí



no hlavně aby nějak bezdeštně vyšel pondělek, pač jedu do sosnový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:58 | Nahoru | #132

šmudliczech>no bylo už na čase - ale zase je dětskej den a policajtů mraky



Tak hlavně opatrně.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 13:01 | Nahoru | #133

Cooker>Tak hlavně opatrně.....



říká babička pilotovi : létej pomalu ať nespadneš.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 13:02 | Nahoru | #134

šmudliczech>říká babička pilotovi : létej pomalu ať nespadneš.



...víš jak...nejezdíme rychle, pouze létáme příliš nízko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 14:20 | Nahoru | #135

Zimic>No tak nevim, ale zaruku jsem pochopil jinak.
Výrobce garantuje že motocykl který vyrobil bude sloužit minimalně 2roky (to jim ukládá i zákon), dobrý obchodník dává i více (tím poukazuje na kvalitu výrobku) ovšem někteří dávají ale i limity(davaly) = max.počet ujetých kilometrů, pro běžný provoz...ard.) Prostě a jednoduše... Výrobce veří v svou výrobu a tím dává garanci jistoty zákazníkovi. To znamená, že když si třeba koupím auto a ujedu s ním za dva roky 300tis.km a vysere se mi spojkový koš v záruce, měl by ho vyměnit, neomezil-li km. Výrobce si totiž stejně udělal analýzu kolik se průměrně najede na jejich autě za dva roky a tak postaví s daným koeficientem životnost stroje... Dobří výrobci mají tento koeficient vysoký, aby získali zákazníky díky kvalitě výroby. Výrobce ví, že některé stroje budou mít nalítáno více a některé méně a předem počítá s náklady na reklamace u strojů více použitých...ale moc dobře má spočteno kolik to asi bude právě díky koeficientu životnosti... a podstoupí to, jelikož devadesát procent zákazníků nalákaných na faj záruku jim to zaplatí...
Takže šedý dovoz nebrat... a když už tak si zjistit místo původu a popřemýšlet bude-li Vám to vyhovovat (třeba D,Pl,GB je v pohodě)...Dále je důležité mít podepsanou servisku od prvniho prodejce (v D,Pl,Gb) a pak je vše v poho...servisovat se dá všude a maminka tu nebude brečet že nedostala slíbené šaty za 50tis.Kč


Tak já zase vím, že jsi pojem "záruka" pochopil špatně. Motorku jsem novou nikdy nekoupil, ale u aut (tam zkušenosti nechybí) máš záruku značně omezenou opotřebením. I u KIA záruky 7 let si v podmínkách přečtěš, že se vztahuje pouze na motor a převodovku - a to ještě na poruchy, nikoli na opotřebení. Většina automobilek ti dává např. na díly podvozku limit na záruku 50 tisíc km - pokud máš najeto víc a něco odejde = smůla. Měnili mi v záruce spojku u auta v 65 tisících, když kleklo těsnění ovládací hydrauliky - pokud by nebylo na vině těsnění - spojka by byla brána jako opotřebená (stanovisko importéra). Měl bys začít číst záruční podmínky....

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 14:33 | Nahoru | #136

KKKTTTMMM>Omlouvám se jestli to vypadá,že utočím na tebe nebo ofico dovozce,není to tak.Jen se snažím zjistit kam se ztrácí ty desítky tisíc které tady prokazatelně jsou A není to jen tak,, jedna paní povídala,,ale mám s tím osobní zkušenost,i když v mém případě kladnou



importer ma vetsi cenu dost mozna proto ze ma vetsi mnozstvi aktivit nez sedej dovozce, zajistuje papirovani okolo homologaci, reklamu, naky "okruhovy dny" atd atd.. vetsi administrativa, siroka sit servisu... to vsechno dela vyssi ceny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 15:08 | Nahoru | #137
vtr78> no chápu to přesně jak jsi to napsal...a jak jsem psal...
Když Ti dá výrobce záruku dva roky a neudá kilometrový limit...musi měnit. Ale když Ti udá limit pak se záruka vztahuje na dva roky ale jen do určitýho počtu km...
To je jasný. Dále výrobce musí udat spotřební material na který se záruka nevztahuje...gumy, řetěz a další věci definované jako díly podléhající opotřebení...
Je řada výrobců který nedaj km limit...to je právě ten marketingový tah...

PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 15:49 | Nahoru | #138
No tak to je tady bomba, ještě že jsem tam kupoval jen rukavice

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 16:15 | Nahoru | #139

Zimic> no chápu to přesně jak jsi to napsal...a jak jsem psal...
Když Ti dá výrobce záruku dva roky a neudá kilometrový limit...musi měnit. Ale když Ti udá limit pak se záruka vztahuje na dva roky ale jen do určitýho počtu km...
To je jasný. Dále výrobce musí udat spotřební material na který se záruka nevztahuje...gumy, řetěz a další věci definované jako díly podléhající opotřebení...
Je řada výrobců který nedaj km limit...to je právě ten marketingový tah...



Já měl třeba limit záruky nájezd 500 tisíc km nebo 4 roky (přikoupena), ale v podmínkách bylo uvedeno "mimo dílů podléhajících opotřebení" - tam se dá schovat téměř vše. Jak jsem psal o dílech podvozku - to není uvedeno v podmínkách, ale je to stanovisko výrobce, do kdy se (podle něj) projeví výrobní vada. Totéž platí o mnou zmíněné spojce a analogicky pro další díly z kategorie "spotřební materiál" a "podléhá opotřebení". Pokud máš jiný názor než výrobce, nezbývá ti jiná cesta než se obrátit na soud a tam dokazovat svou pravdu znaleckými posudky. To je ale v našich podmínkách dlouhá, drahá a (při úplatnosti znalců) dosti nejistá cesta k reklamaci.
PS: zkus si třeba na stránkách KIA nastudovat tu jejich 7 letou záruku - budeš asi v šoku, jak málo dílů a poruch vlastně pokryje. A to ještě musíš celou dobu poctivě servisovat u značkového servisu. Neuvádím to proto, že proti té značce něco mám, ale proto, že to mají dobře zpracované na www stránkách.

Naposledy editováno 28.05.2010 16:26:17

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 18:10 | Nahoru | #140

leons>KKKTTTMMM>
Není, za moto v PRI jsem dával 309 111,- a tenkrát stála R1 u autorizováho 350 000,- a dávali k tomu kombinézu Yamaha zdarma.



Kdyz k tomu pripoctu ze za 330 bys to usmlouval s prstem v nose tak celkem pechacek :(

Naposledy editováno 28.05.2010 18:10:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 18:49 | Nahoru | #141

1100Virago>leons: Jak píše assassin - nejsou tam ložiska, rozvodové řetězy (jen hnací), vodicí lišty rozvoďáků, tlumiče záběru, provozní kapaliny... Nejde udělat obecný univerzální seznam tak, aby postihnul úplně všechno.

Kčemu je tedy záruka???asi kničemu když podle nekterých nemá člověk záruku na žádný pohyblivý díl motoru,tím pádem prodejce muže zustat v klidu a nemusí uznat žadnou záruku!??Duvod k reklamaci bych videl vždy když nejaký díl odejde dřív než je obvyklé a podezírat zákazníka ,že díl opotřebil v krátkém čase svojí vinnou je svinstvo a vychcanost prodejce.Pokud odejde po 15tisícich spojkový koš a motorka žrara 1l oleje na 1000km tak bych jim tu motorku hodil na hlavu.Moderní 4V neberou žádný olej nebo jen neznatelně pokud snimy tedy někdo nelítá pouze a jen po okruhu.Rozumná spotřeba oleje je ta k 1decka a ne 1l oleje!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 19:59 | Nahoru | #142
maxx10>

Je to tak - uznání záruky je hodně individuální a záleží opravdu na posouzení zastoupení značky nebo výrobce. Jestliže posoudí opotřebení jako vinu nesprávného užívání, záruku ti prostě neuznají. Nevím jak je to u nové motorky, ale u auta nesmíš vůbec na okruh, školu smyku, atd. - pouze standartní silniční provoz - jinak máš po záruce (je to přímo uvedeno v záručních podmínkách). A jen tak tě upozorním - třeba Octavia II má výrobcem psánu jako "normální" spotřebu oleje skutečně 1 litr na 1000 km (přesně jak píše Assassin) - takže potom se můžeš jen mlátit do hlavy, že jsi si nepřečetl návod a záruční podmínky předem .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 21:46 | Nahoru | #143

vtr78>maxx10>

Je to tak - uznání záruky je hodně individuální a záleží opravdu na posouzení zastoupení značky nebo výrobce. Jestliže posoudí opotřebení jako vinu nesprávného užívání, záruku ti prostě neuznají. Nevím jak je to u nové motorky, ale u auta nesmíš vůbec na okruh, školu smyku, atd. - pouze standartní silniční provoz - jinak máš po záruce (je to přímo uvedeno v záručních podmínkách). A jen tak tě upozorním - třeba Octavia II má výrobcem psánu jako "normální" spotřebu oleje skutečně 1 litr na 1000 km (přesně jak píše Assassin) - takže potom se můžeš jen mlátit do hlavy, že jsi si nepřečetl návod a záruční podmínky předem .

Octavia 2 nafta nebo benzín?

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 22:15 | Nahoru | #144
maxx10> TDI 1.9 a 2.0 s PD vstřikem - ale pochybuji, že by u faceliftu s CR vstřikem přepsali podmínky. U těch pofaceliftových (2009+) to ale nevím jistě - Octa mě přestala (jako zastaralý vůz) zajímat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 22:35 | Nahoru | #145

CharlitoCZ>Teď budu hádat, ale viděl bych to na předprodejní servis, náklady za dopravu, skladování, atd..

Každopádně aut. prodejce na tom fakt nemá nic (resp. minimum, který rozhodně neni v řádu desetitisíců), to vim z první ruky..



Tak nevim. Priklad kdyz jsem ted shanel masinu.

CBR600RR, 2009. Cena noveho 2010 (je stejny) je 305 kkc, "vyhodna nabidka" na 09ky je 250 kkc. U nejmenovaneho dovozce meli akci na vystavni kus 240. Kdyz jsem na ne tuknul ze zajimava cena ktera me muze jeste odvratit od koupi daytony je 225, tak se kroutili ale hned odpoledne volali ze teda jo.

A ja se ptam, prodelavali na ni za tech 225 ? neverim. Pak ale kdyz si koupi nekdo tu 2010ku za cenikovku, znamena to ze MINIMALNE 50 na ni musi mit ...

Nebo delam nekde chybu ?

Verim ze za tech 225 uz meli minimum (ale neverim ze byli pod nakupkou) a hrali samo ze jim nasypu za servis, dily az to slozim a provizi za uzavrenou leasingovku ... ale ...

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 23:02 | Nahoru | #146
Díly podléhající opotřebení ... a to je jako co prosím ? Díly podléhájící opotřebení musí být uvedeny v uživatelském manuálu, protože tam máš rozepsáno co se kdy při jaké prohlídce (km/čas) mění. Otázkou je, proč se to rozpadlo Dohadovat se soudníma znalcema a právníkama no to raději ne.

Co se týče spotřeby oleje, tak to musí zase být v manuálu a kdo to tam má ?

Proč si lidé nekupují motorky z běžné sítě prodejců ?

PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 23:18 | Nahoru | #147
Koukněte co mají na stránkách např. u Suzuki GSR600
http://primotorbike..../Suzuki-GSR-600/MD60

Modelový rok: 2009
Objem: 1255 ccm
Výkon: 72
Váha: 222 kg
Cena: 160.111
Info: ABS verze

To asi nejsou OK údaje ten objem a váha. Možná to brzy opraví, ale zatím to tam tak je.
A co on si to zákazník přebere, každej se přeci někdy splete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 08:41 | Nahoru | #148

Ozzy_>Tak nevim. Priklad kdyz jsem ted shanel masinu.

CBR600RR, 2009. Cena noveho 2010 (je stejny) je 305 kkc, "vyhodna nabidka" na 09ky je 250 kkc. U nejmenovaneho dovozce meli akci na vystavni kus 240. Kdyz jsem na ne tuknul ze zajimava cena ktera me muze jeste odvratit od koupi daytony je 225, tak se kroutili ale hned odpoledne volali ze teda jo.

A ja se ptam, prodelavali na ni za tech 225 ? neverim. Pak ale kdyz si koupi nekdo tu 2010ku za cenikovku, znamena to ze MINIMALNE 50 na ni musi mit ...

Nebo delam nekde chybu ?

Verim ze za tech 225 uz meli minimum (ale neverim ze byli pod nakupkou) a hrali samo ze jim nasypu za servis, dily az to slozim a provizi za uzavrenou leasingovku ... ale ...


Tak v tomto případě je to trochu jinak. Doporučená cena CBR 600RR je 249 000. Takže 225000 mohla klidně být. Při doporučených cenách se na motu něco trhne, ale málokdo jí za doporučenku koupí. Stejně jako Ty nebo já.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 09:27 | Nahoru | #149

Díly podléhající opotřebení ... a to je jako co prosím ? Díly podléhájící opotřebení musí být uvedeny v uživatelském manuálu, protože tam máš rozepsáno co se kdy při jaké prohlídce (km/čas) mění. Otázkou je, proč se to rozpadlo Dohadovat se soudníma znalcema a právníkama no to raději ne.

Co se týče spotřeby oleje, tak to musí zase být v manuálu a kdo to tam má ?



Ten rozpis v servisním manuálu je, už dle názvu, o servisních výměnách spotřebních dílů. Pleteš si pojmy servis a oprava. Servis = prohlídka, výměny olejů, destiček, vzducháče, rozvodů, řetězovky, atd. a na to ti nikdo záruku neuzná. Oprava = odstranění funkční poruchy a tady se posuzuje, zda se díl opotřebil "standardním" používáním nebo zaviněním majitele. Jestliže například zadřeš motor a výrobce zjistí, že tam nebylo dost oleje (tvou povinností je to kontrolovat) - záruku ti neuzná i kdyby ta motka byla týden stará.

PS: na spotřebu oleje jsem se podíval a:
- u motorky je v uživatelském manuálu uvedena (dokonce tučným písmem)
- u auta je v manuálu také uvedena (s ikonkou velmi důležité)
u obou je hned pod tím napsáno - pravidelně kontrolujte hladinu oleje (a to mám v autě elektronickou konrolu hladiny)

Naposledy editováno 29.05.2010 09:28:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 10:54 | Nahoru | #150


Taková perlička, borec si u jednoho našeho prodejce koupil nový auto, po 10ti km volal (možná ani ne) že mu nejede a něco kouří pod autem. Dojeli pro něj, zjistili spálenou spojku, tak proběhla diskuze, zda za to může sám, nebo ne, on samo že borec, ročně najede 150tisíc atd atd.. tak ok, dali jsme mu ji na záruku, odjel a tentokrát asi ještě o 2km blíž k servisu volal zase. Tak si tamní vedoucí servisu se zákazníkem sedl do auta a šli se projet, a hle, pán se rozjížděl na trojku..

Servis mu zaplatil 50% i té druhé spojky a zákazník se červená asi ještě dneska..



tak tohle mě fakt rozsekaloD

nechápu že ještě dnes může být někdo tak blbej
Jinak co se týče reklamací...tak super oser a ojebávky jsou v servisu yamahy na Vrbovce
Měl jsem tam párkrát mašinu na servisu. Ze začátku koupi jsem chtěl dát motor komplet do pucu a stálo mě to asi 17tis. což jsem tak nějak počítal při další návštěvě mi po 3,5t km začali cvakat ventily tak oprava ...ok opraveno plus výměna oleje filtru a svíček.
Za 2 měsíce začali cvakat znova....reklamace......ok prošla.....za 14 dní zas znova to už jsem se hádal že prý nemůžou ventilová sedla tak rychle odejít....souhrn....za 5měsícu ježdění a najetí cca 6tis. km jsem dělal 2* ventily(stane se neřeším). A proč to píšu?? Při poslední opravě jsem se objednal emailem popsal veškeré závady a co chci provést(Ventily, olej, filtr). Vzhledem k tomu že už byl čas (najetí6tkm)vyměnit olej a filtr tak jsem o to požádal též...a teď perlička....servis měl trvat 5dní...trval 16dní po tel upozornění že to trvá moc dlouho mi bylo řečeno že motorka je už 4 dny hotova a mám si pro ni přijet...servisák mi dělal na rychlo mašinu(je vidět do dílny)....nezdálo se mi to tak jsem mašinu hodil ke kamarádovy který má vlastní servis na Japonce i Buelly. ¨Překvapení: Svíčky které jsem chtěl vyměnit...nebyli vyměněny byli ještě původní od výrobce....olej a filtr zůstal taky původní bez opravy....a na cvakání mi bylo řečeno že jsem měl povolený rozvoďák!!! Pardon u XJ je rozvoďák automaticky napínán pružinou....takže žádné dotažení!!!

Říkal jsem si mám smůlu stane se no...jsme jenom lidi ale po zjištění že nejsem sám koho takhle ojebali jsem se na servis yamahy ve Vrbovce vysral a doporučuji ostatním pokud tam dají mašinu velmi důkladně si zkontrolujte provedenou práci

Možná jsem měl smůlu ale spousta lidí nadává na onen servis... takže nejsem sám)

edit: Motorka byla koupena u autorizovaného dealera...ano na Vrbovce

Naposledy editováno 29.05.2010 10:57:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35283 Dnes v 07:43 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist