globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS500e versus Kawa ER5
17.5.2010 v 15:55
Čaues jezdci :) , Do mého užšího finále se probojovaly tyhle dvě motorky a už jen váhám kterou .Jedna je vodník , druhá vzduch , jedna má zadní kotouč druhá buben ,jedna centrální odpružení druhá zase 2 tlumiče.Výkonově bych řekl že jsou takřka na stejno. Jinak cena bude kolem 30 000 kč , rok kolem 2000. Tak babo raď :) .
Anketa: GS 500e ---- ER5
gs500e
33%
41
ER5
67%
85

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 18:33 | Nahoru | #31

Haesty>Ty tvoje by stejně nikdo nechtěl,páč na nich máš vepředu sluníčko a vzadu škrtátko



To není sluníčko,ale mapa...Páč to jsou speciální zálesácký

Naposledy editováno 17.05.2010 18:34:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 18:47 | Nahoru | #32

MiDv>Toni> ty voe, ten výfuk se leskne jak psí kulky jen se mi nelíbí to sedlo



Jóó zvouček je luxusní výfuk úplně nový a sedlo myslím že časem taky bude

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 18:52 | Nahoru | #33
Jo a co chceš dělat s tou krásnou Dračicí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 18:55 | Nahoru | #34
istonbike> koukám,že ty tam máč zajímací sedlo...Ke jsi ho schrastil? Páč,to je jedna z nevýhod u er5,těch doplňků a pod moc není a to je škoda.

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 19:16 | Nahoru | #35

Toni>istonbike> koukám,že ty tam máč zajímací sedlo...Ke jsi ho schrastil? Páč,to je jedna z nevýhod u er5,těch doplňků a pod moc není a to je škoda.



Přešité u DD-tuning.....skvělá práce můžu jen doporučit

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 19:18 | Nahoru | #36

istonbike>Přešité u DD-tuning.....skvělá práce můžu jen doporučit



vypadá parádně...na kolik to u nich vyšlo a za jak dluho to měli hotové ? dík za odpověď

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 19:24 | Nahoru | #37

Rogerer>vypadá parádně...na kolik to u nich vyšlo a za jak dluho to měli hotové ? dík za odpověď



Mám dojem že 3700,- a jelikož jsem to měl před vánocemi tak to trvalo asi měsíc jinak po domluvě jsou rychlejší a mi to nespěchalo

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 19:41 | Nahoru | #38

Toni>To není sluníčko,ale mapa...Páč to jsou speciální zálesácký



Ups A zase jsem za blba.To víš,nejsem odborník na všechno

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 20:00 | Nahoru | #39
Stejně je výběr na tobě, která ti víc padne do ruky, ale jako bývalý berouňák berouňákovi ti radím GS500E...třetí sozóna a v pohodě, sice chci také měnit, ale zatím nejsou chechtáky, tak zatím počkám...

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 20:22 | Nahoru | #40
George1982> V obou případech záleží na tom,na jakej kus natrefíš.Pokud na to předchozí majitel(é)sral,tak je jasný,že ty brzy umře.V opačném případě je to držák ať Kawa,tak Suzina Přece jen,jsou to Japonci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 20:51 | Nahoru | #41

Haesty>Ty tvoje by stejně nikdo nechtěl,páč na nich máš vepředu sluníčko a vzadu škrtátko


Mluví z Tebe nejspíše vlastní zkušenost,tak ti to radši vyvracet nebudu.

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 21:30 | Nahoru | #42
sedlal jsem ER-5 a opravdu Ti ji můžu doporučit.Ale rozhodni se sám pokoukej pojezdi a ...Ale za mě ER-5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 21:34 | Nahoru | #43

Venca00> Mluví z Tebe nejspíše vlastní zkušenost,tak ti to radši vyvracet nebudu.



Ee.Já nemám vzadu škrtátko,ale motokros

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 22:01 | Nahoru | #44

Haesty>Ee.Já nemám vzadu škrtátko,ale motokros


Pro mě za mě,třeba tankodrom

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 22:02 | Nahoru | #45
Ale k tématu,jezdil jsem jak Er-5 ,tak GS každá je trošinku odlišná,každopádně kawa má pohodlnější sedlo.

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 22:38 | Nahoru | #46
Baba radí GS500 ..néééé, fakt, projeď se na obou a uvidíš, co Ti padne do ruky..

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

17.5.2010 v 23:10 | Nahoru | #47
prodám ti tu svou...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 00:13 | Nahoru | #48
jestli chceš info o er-5 tak si pročti můj profil.. jinak tyhle pětikila sou více méně na stejný brdo, kawa je o trošku větší, takže jestli eměříš 165cm tak pro tebe bude pohodlnější..
co se týče rozdílu mezi bubnem a kotoučem v zadu, tak na to se rovnou vykašli, protože buben dokáže zadní kolo zablokovat uplně stejně jako kotouč, pro začátečníka je možná spíš výhoda to že brzdová páka u bubnu vyžaduje větší sílu sešlápnutí než kotouč.. štelování ventilů bych viděl jako výhodu u er-5 (šrouby vs. podložky). výkonově tam je rozdíl uplně minimální, takže ve finále stejně záleží na vkusu která se ti líbí víc.. faktem asi zůstává, že s tvojí finanční situací podle mě seženeš líp gso než er-5ku, nicméně i tak mě příjde limit 30k jako dost šibeniční při výběru motorky.. co budeš dělat až bude potřeba vyměnit gumy, gufera vydlí, desky, seřídit synchro karburátorů atd? i když sou ty pětistovky relativně bezúdržbový stroje, stejně do nich něco nacpat musíš, kór když se jedná o motorku v týhle cenový relaci...

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 01:46 | Nahoru | #49

Martin.z.brna>jestli chceš info o er-5 tak si pročti můj profil.. jinak tyhle pětikila sou více méně na stejný brdo, kawa je o trošku větší, takže jestli eměříš 165cm tak pro tebe bude pohodlnější..
co se týče rozdílu mezi bubnem a kotoučem v zadu, tak na to se rovnou vykašli, protože buben dokáže zadní kolo zablokovat uplně stejně jako kotouč, pro začátečníka je možná spíš výhoda to že brzdová páka u bubnu vyžaduje větší sílu sešlápnutí než kotouč.. štelování ventilů bych viděl jako výhodu u er-5 (šrouby vs. podložky). výkonově tam je rozdíl uplně minimální, takže ve finále stejně záleží na vkusu která se ti líbí víc.. faktem asi zůstává, že s tvojí finanční situací podle mě seženeš líp gso než er-5ku, nicméně i tak mě příjde limit 30k jako dost šibeniční při výběru motorky.. co budeš dělat až bude potřeba vyměnit gumy, gufera vydlí, desky, seřídit synchro karburátorů atd? i když sou ty pětistovky relativně bezúdržbový stroje, stejně do nich něco nacpat musíš, kór když se jedná o motorku v týhle cenový relaci...

hezky napsáno

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 11:59 | Nahoru | #50
Za mě Suza,je to vzducháč = o starost míň,kotouč i v zadu a líp vypadá(má víčko nádrže jako dospělej bajk a ne plechovku od sardinek jako starší ER5)

[URL=

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 13:26 | Nahoru | #51
[quote]Delta>Za mě Suza,je to vzducháč = o starost míň,kotouč i v zadu a líp vypadá(má víčko nádrže jako dospělej bajk a ne plechovku od sardinek jako starší ER5)[quote]

Když koupíš novější kawu(co má kulatý víčko) Tak bych řekl,že vypadá dospěleji,než GS...A o CBčku nemluvim,páč to je motka pro holky

Naposledy editováno 18.05.2010 13:26:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 13:27 | Nahoru | #52

Delta>Za mě Suza,je to vzducháč = o starost míň,kotouč i v zadu a líp vypadá(má víčko nádrže jako dospělej bajk a ne plechovku od sardinek jako starší ER5)

náhodou se to víčko leskne jak psí kulky

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 13:27 | Nahoru | #53
Hej...Proč nejde ta citace?...Mr_at to

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 13:57 | Nahoru | #54
Hele, jezdil jsem pres rok GS, ted mam od Silvestra ER5 a tezko rict, co je lepsi:

GS:
+ vzduchac (o starost min)
+ podle myho lepsi ram
+ podvozek, centr. tl. jednotka (otazka je, jestli umi neco vic nez 2 tlumice na ER5, ale kazdopadne to lip vypada)
+ vzadu kotouc, ale jen pro design, buben na ER5 brzdi taky velmi dobre (na GS jsem zadni kotouc skoro nepouzival, pac stacilo trosku slapnout a uz bylo kolo skoro ve smyku, na ER5 se buben da pouzivat k pribrzdovani prakticteji)

- design (er5 je podle myho hezci, plasty, budiky, nadrz), je trosku mensi
- o neco slabsi (i kdyz zadna tragedie)
- starsi modely maji docela rady olej (moje GS chtelo dolevat docela dost, ER5 ani jednou od jara, kdy jsem menil olej i s filtry), vzduchac obecne zere vic oleje nez vodnik

Jinak + a - ER5 jsou presne inverzni k tomu, co jsem napsal o GS, jeste podotknu par postrehu k ER5:

+ ma palivomer (narozdil od GS), i kdyz ten je spis orientacni (ukazuje prazdno, pritom dojedu na polohu ON jeste tak 30 km, nez jsem nucen prepnout kohout na RES a pak dal na RES dojedu jeste asi 75 km)
+ o neco vyssi
+ lepe vyresen centralni stojan, motka je vic vyvazena a k postaveni staci daleko mene sily (coz oceni hlavne holky), v podstate ji postavis na stojan vahou sveho tela, kdyz prislapnes ten "pedal"
+ o dost pohodlnejsi sedlo
+ lip sviti (hlavne starsi GS jsou docela bludicky, ale to lze odstranit celkem snadno)
- casto (i na mladsich modelech) byva ve vyfuku vypalena jakasi prepazka a zvuk je pak takovy piskavy, coz rada lidi resi ladakem (nejlevnejsi za 5-6 tacu, ja to vyresil upravou puv. vyfuku asi za 50 Kc)

Asi nejvetsi minus ER5 je podle myho to, ze vsecko je reseno moc komplikovane, neprakticky (kvuli vymene svicek musis sundat nadrz a i tak se k nim leze dost blbe atd.), GS bylo konstrukcne jednodussi, jakakoliv udrzba byla o dost snazsi, co se tyce pristupu (treba na svicky, ventily atd.)

Suma sumarum, z hlediska ovladatelnosti, vahy, jizd. vlastnosti jsou obe motorky velmi podobne, zalezi pri vyberu na tobe, ktera ti lip sedne do ruky. Musis zvazit plusy a minusy obou variant z hlediska tvych preferenci, pro nekoho muze mit jedna nevyhoda maly vyznam, pro druheho ta sama naopak zasadni.

Podle myho, at uz se rozhodnes jakkoli, chybu asi udelat nemuzes. Se svou zkusenosti s obema motorkami bych se velice, ale velice mirne priklanel na stranu GS. Je to ale fakt jen o fous, tak 52:48 ze sta pro GS. Cili v podstate totez.

A zase jsi tam, cos byl

Naposledy editováno 18.05.2010 14:00:04

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 14:06 | Nahoru | #55
Kup kawu, je pohodlnější a víc Ti odpustí. Měl jsem GS a už nikdy, na naučení dobrý, ale tvrdý a nepohodlný. Zadní brzdu neřeš na motce se brzdí hlavně předkem. Navíc pakny do bubnu seženeš za pár kč, kdežto obložení na kotouč už něco stojí. Jinak s těma penězma teda taky nevím. Určo bych koukal spíš kolem 40 tis. Jinak z er5 se dá vyždímat i 200, což jsem na GS nikdy nedal.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 14:12 | Nahoru | #56
Želva_2> ty jsi přesedlal z gs na er-5 proč? sis měl koupit už něco silnějšího

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 14:17 | Nahoru | #57

zrx1984>Kup kawu, je pohodlnější a víc Ti odpustí. Měl jsem GS a už nikdy, na naučení dobrý, ale tvrdý a nepohodlný. Zadní brzdu neřeš na motce se brzdí hlavně předkem. Navíc pakny do bubnu seženeš za pár kč, kdežto obložení na kotouč už něco stojí. Jinak s těma penězma teda taky nevím. Určo bych koukal spíš kolem 40 tis. Jinak z er5 se dá vyždímat i 200, což jsem na GS nikdy nedal.....



tak když si narazil na max.rychlost, tak za sebe můžu říct že 200km rychlosti na GS dosahuji, sice jí to trvá dlouho než se to tam vyšplhá,ale dá...druhá otázka ještě jestli to tak opravdu jede, to co je na budíku nemusí být vždy pravda

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 14:24 | Nahoru | #58

MiDv>Želva_2> ty jsi přesedlal z gs na er-5 proč? sis měl koupit už něco silnějšího



Z jednoduchyho duvodu, GS jsem si moc neuzil, pac me polibila pani s Toyotou RAV4. Penize, co jsem dostal od pojistovny a co jsem schrastil jeste okolo, mi vysly akorat tak na mladsi petikilo v dobrym stavu a za stejny prachy vylitanyho litra pred smrti nemelo cenu kupovat. Taky jsem potreboval jeste asi 10 litru rezervu stranou, takze stejnej rocnik proste treba naky 750 ccm byl proste mimo moje moznosti. A nechtelo se mi cekat, nez bych na nej nasetril, a tim ztracet moznost jezdit v nove sezone .
Dalsi duvod byl, ze nejsem zadnej strelec a ze me i to petikilo vykonove nijak neomezuje. Cest. rychlost mivam tak do 110 km/h a kdyz to nekdy chci otevrit vic, ke 190 to taky jede, ale me uz to, ac to treba zni jako klise, proste nebavi.

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 14:26 | Nahoru | #59

George1982>tak když si narazil na max.rychlost, tak za sebe můžu říct že 200km rychlosti na GS dosahuji, sice jí to trvá dlouho než se to tam vyšplhá,ale dá...druhá otázka ještě jestli to tak opravdu jede, to co je na budíku nemusí být vždy pravda



Podle my zkusenosti, co jsem odpozoroval za jizdy, GS premerovalo vic (asi kolem 8km/h) nez Er5 (max. do 3 km/h).

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 14:55 | Nahoru | #60
Za mě určo er5. Zkoušela jsem si jízdu na GS i na er5, ale er5 mi prostě víc sedla do ruky.GS mi připadalo jako větší kolo Já mám teda r.v. 2005, právě se zmiňovaným kulatým víčkem nádrže. Eee to starý se mi taky ukrutně nelíbilo . Erko mám 3 sezonu (kupovala jsem ji na podzim 2008) a zatím jsem najela cca 7500 km a naprostá spokojenost. Spotřebově se dostanu při cestovní rychlosti do 90 km/h (kochačka) tak na 3,8l a při svižnější jízdě, kdy povětšinu jedu tak 130-150 mi bere er5 4,5l. Větší spotřebu jsem ještě neměla. K ceně 30tis. za motku, koupíš tak 97-98 a tak 10 do ní stejně postupně vrazíš. Nebo by jsi musel mít fakt super kliku. Za mě jednoznačně er5
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist