paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS500e versus Kawa ER5
17.5.2010 v 15:55
Čaues jezdci :) , Do mého užšího finále se probojovaly tyhle dvě motorky a už jen váhám kterou .Jedna je vodník , druhá vzduch , jedna má zadní kotouč druhá buben ,jedna centrální odpružení druhá zase 2 tlumiče.Výkonově bych řekl že jsou takřka na stejno. Jinak cena bude kolem 30 000 kč , rok kolem 2000. Tak babo raď :) .
Anketa: GS 500e ---- ER5
gs500e
33%
41
ER5
67%
85

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 13:57 | Nahoru | #1
Hele, jezdil jsem pres rok GS, ted mam od Silvestra ER5 a tezko rict, co je lepsi:

GS:
+ vzduchac (o starost min)
+ podle myho lepsi ram
+ podvozek, centr. tl. jednotka (otazka je, jestli umi neco vic nez 2 tlumice na ER5, ale kazdopadne to lip vypada)
+ vzadu kotouc, ale jen pro design, buben na ER5 brzdi taky velmi dobre (na GS jsem zadni kotouc skoro nepouzival, pac stacilo trosku slapnout a uz bylo kolo skoro ve smyku, na ER5 se buben da pouzivat k pribrzdovani prakticteji)

- design (er5 je podle myho hezci, plasty, budiky, nadrz), je trosku mensi
- o neco slabsi (i kdyz zadna tragedie)
- starsi modely maji docela rady olej (moje GS chtelo dolevat docela dost, ER5 ani jednou od jara, kdy jsem menil olej i s filtry), vzduchac obecne zere vic oleje nez vodnik

Jinak + a - ER5 jsou presne inverzni k tomu, co jsem napsal o GS, jeste podotknu par postrehu k ER5:

+ ma palivomer (narozdil od GS), i kdyz ten je spis orientacni (ukazuje prazdno, pritom dojedu na polohu ON jeste tak 30 km, nez jsem nucen prepnout kohout na RES a pak dal na RES dojedu jeste asi 75 km)
+ o neco vyssi
+ lepe vyresen centralni stojan, motka je vic vyvazena a k postaveni staci daleko mene sily (coz oceni hlavne holky), v podstate ji postavis na stojan vahou sveho tela, kdyz prislapnes ten "pedal"
+ o dost pohodlnejsi sedlo
+ lip sviti (hlavne starsi GS jsou docela bludicky, ale to lze odstranit celkem snadno)
- casto (i na mladsich modelech) byva ve vyfuku vypalena jakasi prepazka a zvuk je pak takovy piskavy, coz rada lidi resi ladakem (nejlevnejsi za 5-6 tacu, ja to vyresil upravou puv. vyfuku asi za 50 Kc)

Asi nejvetsi minus ER5 je podle myho to, ze vsecko je reseno moc komplikovane, neprakticky (kvuli vymene svicek musis sundat nadrz a i tak se k nim leze dost blbe atd.), GS bylo konstrukcne jednodussi, jakakoliv udrzba byla o dost snazsi, co se tyce pristupu (treba na svicky, ventily atd.)

Suma sumarum, z hlediska ovladatelnosti, vahy, jizd. vlastnosti jsou obe motorky velmi podobne, zalezi pri vyberu na tobe, ktera ti lip sedne do ruky. Musis zvazit plusy a minusy obou variant z hlediska tvych preferenci, pro nekoho muze mit jedna nevyhoda maly vyznam, pro druheho ta sama naopak zasadni.

Podle myho, at uz se rozhodnes jakkoli, chybu asi udelat nemuzes. Se svou zkusenosti s obema motorkami bych se velice, ale velice mirne priklanel na stranu GS. Je to ale fakt jen o fous, tak 52:48 ze sta pro GS. Cili v podstate totez.

A zase jsi tam, cos byl

Naposledy editováno 18.05.2010 14:00:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 14:12 | Nahoru | #2
Želva_2> ty jsi přesedlal z gs na er-5 proč? sis měl koupit už něco silnějšího
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist