paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS500e versus Kawa ER5
17.5.2010 v 15:55
Čaues jezdci :) , Do mého užšího finále se probojovaly tyhle dvě motorky a už jen váhám kterou .Jedna je vodník , druhá vzduch , jedna má zadní kotouč druhá buben ,jedna centrální odpružení druhá zase 2 tlumiče.Výkonově bych řekl že jsou takřka na stejno. Jinak cena bude kolem 30 000 kč , rok kolem 2000. Tak babo raď :) .
Anketa: GS 500e ---- ER5
gs500e
33%
41
ER5
67%
85

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 00:13 | Nahoru | #1
jestli chceš info o er-5 tak si pročti můj profil.. jinak tyhle pětikila sou více méně na stejný brdo, kawa je o trošku větší, takže jestli eměříš 165cm tak pro tebe bude pohodlnější..
co se týče rozdílu mezi bubnem a kotoučem v zadu, tak na to se rovnou vykašli, protože buben dokáže zadní kolo zablokovat uplně stejně jako kotouč, pro začátečníka je možná spíš výhoda to že brzdová páka u bubnu vyžaduje větší sílu sešlápnutí než kotouč.. štelování ventilů bych viděl jako výhodu u er-5 (šrouby vs. podložky). výkonově tam je rozdíl uplně minimální, takže ve finále stejně záleží na vkusu která se ti líbí víc.. faktem asi zůstává, že s tvojí finanční situací podle mě seženeš líp gso než er-5ku, nicméně i tak mě příjde limit 30k jako dost šibeniční při výběru motorky.. co budeš dělat až bude potřeba vyměnit gumy, gufera vydlí, desky, seřídit synchro karburátorů atd? i když sou ty pětistovky relativně bezúdržbový stroje, stejně do nich něco nacpat musíš, kór když se jedná o motorku v týhle cenový relaci...

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

18.5.2010 v 01:46 | Nahoru | #2

Martin.z.brna>jestli chceš info o er-5 tak si pročti můj profil.. jinak tyhle pětikila sou více méně na stejný brdo, kawa je o trošku větší, takže jestli eměříš 165cm tak pro tebe bude pohodlnější..
co se týče rozdílu mezi bubnem a kotoučem v zadu, tak na to se rovnou vykašli, protože buben dokáže zadní kolo zablokovat uplně stejně jako kotouč, pro začátečníka je možná spíš výhoda to že brzdová páka u bubnu vyžaduje větší sílu sešlápnutí než kotouč.. štelování ventilů bych viděl jako výhodu u er-5 (šrouby vs. podložky). výkonově tam je rozdíl uplně minimální, takže ve finále stejně záleží na vkusu která se ti líbí víc.. faktem asi zůstává, že s tvojí finanční situací podle mě seženeš líp gso než er-5ku, nicméně i tak mě příjde limit 30k jako dost šibeniční při výběru motorky.. co budeš dělat až bude potřeba vyměnit gumy, gufera vydlí, desky, seřídit synchro karburátorů atd? i když sou ty pětistovky relativně bezúdržbový stroje, stejně do nich něco nacpat musíš, kór když se jedná o motorku v týhle cenový relaci...

hezky napsáno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist