Stev píše: určitě? Takhle poladěnýho bych rád potkal Jinak bych řekl že docela jede, ty prostě potřebuješ do uší píšťalku abys měl pocit rychlosti
ma ho kamos na Kladne, najede s nim tak 300km rocne (je zluty a je polepeny kytickama tak pri velkym stesti ho treba potkate), ma jeste BMW GS, na tom najede rocne tak 1500km to VTR koupil nekde dovoz z nemecka a ma urcite i ty upravy co pisete dal
fakt to nejede, ma to buch buch zvuk abyste meli pocit zatahu, ale to je vsecko
knedlo píše: bubraku mas pravdu nejede a zere ale stejne ji mam raci nez kawu protoze jezdi bez zavad
kawa jezdi taky bez zavad, teda ZX9R co sem mel tak jezdila, desitka asi nejak min snasi moje zachazeni, ale ma taky 84tis najeto
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Milinex píše: No mě prostě V2 víc vyhovuje na jízdu a je zábavnéjší na tý zx9 je to jak jízda na žehličce se zvukem vysavače nic pro mě
To jo, do 80kmh s tim souhlasim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
rogyze píše: Bubrak-ZX10R> PRECO LEN DO 80?
Protoze pak uz je V2 vydechlej a nastupuje charisma ctyrvalce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
rogyze píše: Bubrak-ZX10R>zeby bol V2 po 80 vydechlej?isiel si uz napr.na panigale ze tak sudis?
Oproti srovnatelnymu ctyrvalci ve stejnym objemu to tak urcite je. A bavime se dosud o VTR/TLR/RSV apod, takze o litrech (a srovnani tu posledni bylo vuci ZX9R). Nemuze jet srovnatelnej V2 ve vrsku stejne jako ctyrvalec, to je snad jasny kazdymu ne? To by jinak byly jen V2 pac by se ctyrvalec nevyplatil. A pokud vememe Panigale vs nova ZX10R, tak to plati taky, ac tech 200cc navic to treba posune o par km/h vejs.
Naposledy editováno 19.01.2014 17:02:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
rogyze píše: Bubrak-ZX10R> tak to nepovedz ze medzi zx9 143koni a napr.TLR 135koni je nejaky extremny rozdiel,maximalka mozno minimalny rozdiel a na zrychlenie tiez porovnatelne mozno pocitovo to je ine ale na cas minimalny rozdiel.ved napr.ak by stvorval nemal vyfuk.priveru,tak dolne a stredne pasmo otacok stoji za prd V2 ju napr.nepotrebuju.porovnavat tie starsie V2ky s novsimy R4 ako napr.tvoja ZX10 tak to sa uz neda vykony su uz inde ale so starou 9kou myslim ze tam rozdiel je minimalny.
1/4 mile u ZX9R 9.98
1/4 mile u TL-R 11.2
a ZX9R priveru nema
top speed ZX9R 282km/h, TL-R 265 km/h
proste od 80ti zacne ctyrval trhat ruce jak se dostane do otacek (u TL-R to neni ale tak hrozny, co sem vzdycky cetl ale nejel sem na tom, ale z RSV, TL-S ci VTR-F jsem myslel ze mam slezt ze uz stojim) krom toho TL-R je o 10kg tezsi nez ZX9R
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
rogyze píše: Bothrops> tak tak V2 nieje o vykone,ale o niecom inom a mnoho pilotov nato nikdy nepride a vidia len cim vyssi vykon tym lepsie .
tak to tu nikdo nerozporuje, jen jeden rad holky a druhej vdolky, nekdo rad V2, nekdo rad vykon ctyrvalce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Bubrak-ZX10R píše: tak to tu nikdo nerozporuje, jen jeden rad holky a druhej vdolky, nekdo rad V2, nekdo rad vykon ctyrvalce
A ve výsledku je to jedno, protože rychlejší je ten co má víc vymrdáno. Na RSV bych ti ujel (pokud by to nebylo po dálnici)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
FiZzeR píše: A ve výsledku je to jedno, protože rychlejší je ten co má víc vymrdáno. Na RSV bych ti ujel (pokud by to nebylo po dálnici)
Bys mi ujel na cemkoliv, ja jezdim kochacku. I kdyz kdovi....
e: obcas se necham strhnout a pak si za to nadavam, s kamosem sme taky na okresce jeli vedle sebe z prudkyho kopce ve svici ve 190ti apod
e2: ale myslim ze si tu psal, ze si na ZX rychlejsi v zatacce i pri mensim naklonu ne?
Naposledy editováno 01.02.2014 18:45:24
na co mně je rychlost když je to jak v tgv?
maximálku jsem ještě nevyzkoušel aji když jsou to zhruba dvě kila protože mě to neláká ale na výjezdu to s gumou na hraně a plynem na doraz pod 6 tisíc nejede
Bubrak-ZX10R píše: Protoze pak uz je V2 vydechlej a nastupuje charisma ctyrvalce.
Nic ve zlem, ale to by ctyrval nejake charisma musel mit
Me kazdy 4val omrzel asi po pul hodine jezdeni... ale chapu (vlastne vubec ne), ze nekdo to tak muze mit i u V2. Jak pises jinde - holky a vdolky plati i tu
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |