globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2013 v 20:30 | Nahoru | #481
no tak TLR bych chtel ne ja jsem zatim spokojen zatim mam k praci podvozek

Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2014 v 21:04 | Nahoru | #482
Mel jsem 4V, pak 2V, tedka mam zas 4V a nejradsi bych sel tedka do jednobuchu. Zmena je zivot, hlavne kdyz to jede.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2014 v 21:39 | Nahoru | #483

Stev píše: určitě? Takhle poladěnýho bych rád potkal Jinak bych řekl že docela jede, ty prostě potřebuješ do uší píšťalku abys měl pocit rychlosti



ma ho kamos na Kladne, najede s nim tak 300km rocne (je zluty a je polepeny kytickama tak pri velkym stesti ho treba potkate), ma jeste BMW GS, na tom najede rocne tak 1500km to VTR koupil nekde dovoz z nemecka a ma urcite i ty upravy co pisete dal

fakt to nejede, ma to buch buch zvuk abyste meli pocit zatahu, ale to je vsecko

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2014 v 21:41 | Nahoru | #484

knedlo píše: bubraku mas pravdu nejede a zere ale stejne ji mam raci nez kawu protoze jezdi bez zavad



kawa jezdi taky bez zavad, teda ZX9R co sem mel tak jezdila, desitka asi nejak min snasi moje zachazeni, ale ma taky 84tis najeto

Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2014 v 20:16 | Nahoru | #485
udělej kompromis Triumph Speed Triple R

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

18.1.2014 v 12:05 | Nahoru | #486
No mě prostě V2 víc vyhovuje na jízdu a je zábavnéjší na tý zx9 je to jak jízda na žehličce se zvukem vysavače nic pro mě

Kdo přešel z V2 na 4V??

18.1.2014 v 14:38 | Nahoru | #487
Vfr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

18.1.2014 v 18:10 | Nahoru | #488

Milinex píše: No mě prostě V2 víc vyhovuje na jízdu a je zábavnéjší na tý zx9 je to jak jízda na žehličce se zvukem vysavače nic pro mě



To jo, do 80kmh s tim souhlasim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

18.1.2014 v 20:29 | Nahoru | #489
Bubrak-ZX10R> PRECO LEN DO 80?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

18.1.2014 v 23:41 | Nahoru | #490

rogyze píše: Bubrak-ZX10R> PRECO LEN DO 80?



Protoze pak uz je V2 vydechlej a nastupuje charisma ctyrvalce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

19.1.2014 v 08:18 | Nahoru | #491
Bubrak-ZX10R>zeby bol V2 po 80 vydechlej?isiel si uz napr.na panigale ze tak sudis?

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

19.1.2014 v 13:55 | Nahoru | #492
Bubrak-ZX10R> zas nas nepodcenuj 85km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

19.1.2014 v 17:01 | Nahoru | #493

rogyze píše: Bubrak-ZX10R>zeby bol V2 po 80 vydechlej?isiel si uz napr.na panigale ze tak sudis?



Oproti srovnatelnymu ctyrvalci ve stejnym objemu to tak urcite je. A bavime se dosud o VTR/TLR/RSV apod, takze o litrech (a srovnani tu posledni bylo vuci ZX9R). Nemuze jet srovnatelnej V2 ve vrsku stejne jako ctyrvalec, to je snad jasny kazdymu ne? To by jinak byly jen V2 pac by se ctyrvalec nevyplatil. A pokud vememe Panigale vs nova ZX10R, tak to plati taky, ac tech 200cc navic to treba posune o par km/h vejs.

Naposledy editováno 19.01.2014 17:02:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

19.1.2014 v 17:30 | Nahoru | #494
Bubrak-ZX10R> tak to nepovedz ze medzi zx9 143koni a napr.TLR 135koni je nejaky extremny rozdiel,maximalka mozno minimalny rozdiel a na zrychlenie tiez porovnatelne mozno pocitovo to je ine ale na cas minimalny rozdiel.ved napr.ak by stvorval nemal vyfuk.priveru,tak dolne a stredne pasmo otacok stoji za prd V2 ju napr.nepotrebuju.porovnavat tie starsie V2ky s novsimy R4 ako napr.tvoja ZX10 tak to sa uz neda vykony su uz inde ale so starou 9kou myslim ze tam rozdiel je minimalny.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

19.1.2014 v 23:10 | Nahoru | #495

rogyze píše: Bubrak-ZX10R> tak to nepovedz ze medzi zx9 143koni a napr.TLR 135koni je nejaky extremny rozdiel,maximalka mozno minimalny rozdiel a na zrychlenie tiez porovnatelne mozno pocitovo to je ine ale na cas minimalny rozdiel.ved napr.ak by stvorval nemal vyfuk.priveru,tak dolne a stredne pasmo otacok stoji za prd V2 ju napr.nepotrebuju.porovnavat tie starsie V2ky s novsimy R4 ako napr.tvoja ZX10 tak to sa uz neda vykony su uz inde ale so starou 9kou myslim ze tam rozdiel je minimalny.



1/4 mile u ZX9R 9.98
1/4 mile u TL-R 11.2

a ZX9R priveru nema

top speed ZX9R 282km/h, TL-R 265 km/h

proste od 80ti zacne ctyrval trhat ruce jak se dostane do otacek (u TL-R to neni ale tak hrozny, co sem vzdycky cetl ale nejel sem na tom, ale z RSV, TL-S ci VTR-F jsem myslel ze mam slezt ze uz stojim) krom toho TL-R je o 10kg tezsi nez ZX9R

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

31.1.2014 v 18:56 | Nahoru | #496
V2 nikdy nejede jak V4, nedej bože lépe. To dunění a ten pocit je ale jinej, ne každej musi litat 300 okresky na posledni desitce. Ve finále ty okresky se daji krásně dávat na litrovym V2. Ale TLR jsem měl, mě to přišlo skoro jak cesták :D a s litrem V4 jsem nikdy nezavodil, zbytečnej trapas :D ale tu mašinu jsem miloval a to že nestihala raketám mi bylo u prdele. Jela na pruser i tak dost až až.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

31.1.2014 v 20:08 | Nahoru | #497
Bothrops> tak tak V2 nieje o vykone,ale o niecom inom a mnoho pilotov nato nikdy nepride a vidia len cim vyssi vykon tym lepsie .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

31.1.2014 v 23:26 | Nahoru | #498

rogyze píše: Bothrops> tak tak V2 nieje o vykone,ale o niecom inom a mnoho pilotov nato nikdy nepride a vidia len cim vyssi vykon tym lepsie .



tak to tu nikdo nerozporuje, jen jeden rad holky a druhej vdolky, nekdo rad V2, nekdo rad vykon ctyrvalce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.2.2014 v 02:25 | Nahoru | #499

Bubrak-ZX10R píše: tak to tu nikdo nerozporuje, jen jeden rad holky a druhej vdolky, nekdo rad V2, nekdo rad vykon ctyrvalce



A ve výsledku je to jedno, protože rychlejší je ten co má víc vymrdáno. Na RSV bych ti ujel (pokud by to nebylo po dálnici)

Kdo přešel z V2 na 4V??

1.2.2014 v 12:04 | Nahoru | #500
Pokud to není na rovině tak je to opravdu o pilotovi, o tom kdo je větší kamikaze A po dálnici moc nejezdím a většinou pokud není pilot na 4V opravdu magor tak ho za chvíli v provozu zas mám nebo ho sbírám z pangejtu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.2.2014 v 18:35 | Nahoru | #501

FiZzeR píše: A ve výsledku je to jedno, protože rychlejší je ten co má víc vymrdáno. Na RSV bych ti ujel (pokud by to nebylo po dálnici)



Bys mi ujel na cemkoliv, ja jezdim kochacku. I kdyz kdovi....

e: obcas se necham strhnout a pak si za to nadavam, s kamosem sme taky na okresce jeli vedle sebe z prudkyho kopce ve svici ve 190ti apod

e2: ale myslim ze si tu psal, ze si na ZX rychlejsi v zatacce i pri mensim naklonu ne?

Naposledy editováno 01.02.2014 18:45:24

Kdo přešel z V2 na 4V??

1.2.2014 v 18:49 | Nahoru | #502
to chce pořádnou prasárnu, kus železa pro chlapy, nízko letící bombardér, něco co pod člověkem žije a chová se to jak nasraná lokomotiva
na co mně je rychlost když je to jak v tgv?
maximálku jsem ještě nevyzkoušel aji když jsou to zhruba dvě kila protože mě to neláká ale na výjezdu to s gumou na hraně a plynem na doraz pod 6 tisíc nejede

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.2.2014 v 00:04 | Nahoru | #503

Bubrak-ZX10R píše:
e2: ale myslim ze si tu psal, ze si na ZX rychlejsi v zatacce i pri mensim naklonu ne?



Ne, jenom že jsem na ZX uplně stejně pomalej jako na RSV, akorát nemůžu machrovat že nemám poserproužky

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.6.2014 v 10:21 | Nahoru | #504

Bubrak-ZX10R píše: Protoze pak uz je V2 vydechlej a nastupuje charisma ctyrvalce.



Nic ve zlem, ale to by ctyrval nejake charisma musel mit
Me kazdy 4val omrzel asi po pul hodine jezdeni... ale chapu (vlastne vubec ne), ze nekdo to tak muze mit i u V2. Jak pises jinde - holky a vdolky plati i tu

Kdo přešel z V2 na 4V??

3.7.2014 v 10:05 | Nahoru | #505
mel sem jednoval (racing 75 bzucak), kratce/zkusebne sem jezdil na nekolika 1 a 2 valech (Lka i radu) a velkou autoskolu na litrovym 4 valu. Ted mam FZ6ku coz je asi vzor kultivovanosti a pokud clovek z toho motoru chce neco vyrazit, tak ho musi vytocit (jako prvni vetsi motka na delsi vztah mi to prijde porad super). U tech 2 valu mi prijde, ze nevim jestli neco delam spatne a nebo motor jenom zrovna nema naladu (nebo oboje) - prej se tomu rika charakter. Ten muj prvni dvoutaktni 1 val nepocitam, protoze tam to bylo zavisly i na tom jak bylo zrovna vlhko . Nejak mam pocit s tim 4 valem, ze je to na klid a pohodu a priznam, se ze me vadi soucasnej trend rvat do vseho superkroutakovy 2 valy. Asi skoncim na stary kolena za 2 sezony na nejakym litru

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

3.7.2014 v 20:02 | Nahoru | #506
kazdeho bavy nieco ine,dakoho to ze to do 10tis.nejde ani hovno a potom medzi 10-11tis.leti,a dakoho bavy mat vykon v celom spektre otacok 100ludi 100chuti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.7.2014 v 20:46 | Nahoru | #507
rogyze> no to je trochu extremni pohled. 4v na moji fz6ce spis nejede do 6k a pak tahne az do 13k. Ja spis resil to, ze 2v nejsou zas tak plynule a prijdou mi trochu naladove.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.7.2014 v 20:59 | Nahoru | #508

HiddenSnake píše: rogyze>......... a prijdou mi trochu naladove.


jj hlavně ty italské.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

5.7.2014 v 21:03 | Nahoru | #509
HiddenSnake> neviem sice ako ide fz6,ale kamaratova gsxr750 do 10000ot.nic moc,takze myslim ze ta fz6 asi lepsie nepojde,no ale ja som zvyknuty na V2 liter takze asi preto .

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

9.7.2014 v 21:36 | Nahoru | #510

rogyze píše: HiddenSnake> neviem sice ako ide fz6,ale kamaratova gsxr750 do 10000ot.nic moc,takze myslim ze ta fz6 asi lepsie nepojde,no ale ja som zvyknuty na V2 liter takze asi preto .

heh no to asi bude o tom objemu. litr 4 valec taky tahne dole jinak, nez otackova 6ooka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist