globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 18
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 10:49 | Nahoru | #1
no, pár takovejch srábků se tu jistě našlo

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 10:56 | Nahoru | #2

FiZzeR>no, pár takovejch srábků se tu jistě našlo



Kua Fizzere, jen hodnotný odpovědi ...btw.:právě že názory takovejch "srábků" bych rád slyšel...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 10:58 | Nahoru | #3
Já střídám V2 choppera občas s 4V sportem. Takže úplně jiný posez, charakter motoru, podvozku, brzd - prostě opačné póly. Takže si vždycky musím zvykat znovu a znovu. No a? O to víc zábavy. Akorát když jdu ze sporta zpátky na Virgla, tak mám dojem, že vůbec nejede a nebrzdí. A abych byl znovu spokojený, musím to vykompenzovat pár desítkami kilometrů na Jawě panelce a pak už zas i ten chopper jede a brzdí

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:02 | Nahoru | #4
Řeším něco podbného-> přechod z Bandita na GS 500.

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:03 | Nahoru | #5
Brácha měl FZ6 2004 a jelo to líp než moje VTR1000F 1998. Samozřejmě, když to člověk točil. Spotřeba byla nižší a pro slabšího jezdce byl ten 4 vál příjemnější. Osobně mi příjde čím míň válců, tím víc se člověk musí snažit, aby to jelo (teď jezdím jednobuch 660 a dá se s tím jezdit taky celkem svižně do zatáček, ale chce si to hlídat kvalty a otáčky).

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:09 | Nahoru | #6
Střídám Stroma a Fazera. Sice je ten Fazer 2x silnější, ale ten motor je naprosto bezpohlavní a nudný.

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:13 | Nahoru | #7
Jawar jestli ze jezdis klidne tempo tak si kup FAZER kor kdyz jezdis s markou bude to nejpohodlnejsi a pro vas super...
Vcera jsem si take vyjle klidne tempo..asi 10minut jsem to vydrzel pak bych to radeji zahodil... NECHAPU hosi

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:23 | Nahoru | #8
já to měl obráceně....z YZF 1000R Thunderace(4V pro laiky ) jsem skočil na 1000SL Falco(V2 60° pro laiky ).....čtyřválec bych bral okamžitě zpět!!!!

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:26 | Nahoru | #9
Přešel jsem z SV1000 (ještě předtim sem měl SV650) na CBR1000RR . Co chceš vlastně slyšet? Je to prostě úplně něco jinýho, bud Ti to sedne, nebo né.

Jinak V2 je srdeční záležitost.

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:27 | Nahoru | #10
Šestikilo je pro ježdění ve dvou málo - toť můj poznatek s šestistovkovým Fazerem ´03. Řekl bych, že když z dvouválu litra na čtyřvál, tak zase litra - objem ničím nenahradíš

edit: písmenka

Naposledy editováno 10.05.2010 11:28:27

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:27 | Nahoru | #11
Mmm zajímavý počtení - no, je dost možný že jsem jeden z těch "slabších" jezdců, proto možná menší ten menší objem ve 4 válu.
2 zxr: Přesně něco takovýho jsem myslel!
2 jardaC: A co tě vedlo ke skoku na V2??Vidím, že máš hodně vysmátejch smajlů, tak nevím jestli tvá odpověd není ironie..

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:35 | Nahoru | #12
Piča chápal bych přechod na litra 4V, ale jít do 6kila? To tě asi hodně baví vysavače...to bude nuda jak svině...

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:41 | Nahoru | #13
Jestli chceš jezdit ve dvou a na pohodu, tak jdi klidně do toho Fazera. Větší objem se hodí snad jen když chceš předjet, tak že nemusíš podřadit o 2 - 3 kvalty, jako u 600ccm. Jinak při konstantní jízdě kolem 140 kmh na pohodu je jedno, jestli pod tebou vrčí litr nebo šestka. I ty šestky jedou pěkně, jen se holt musí víc řadit. Konrétně ta FZ6 má na jedničku (a v otáčkách i na dvojku) tolik výkonu, že při jízdě ve dvou stejně nemůžeš dát full gas, protože by se ti jinak zvedala na zadní Takže na výletnické tempo v pohodě (240 kmh dá v klidu i nahatá verze, pokud to není olítaná vrána)

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:47 | Nahoru | #14
Sefo> každý nepotřebuje lítat na krev - stejně i na endurku potkávám hromadu lidí, kteří jednou na litru sotva na 20% a klidně si je v zatáčkách vychutnám (a to mám drapáky), takže pokud člověk racionálně přemýšlí, tak může dospět k závěru, že mu ta šestka stačí

Naposledy editováno 10.05.2010 11:48:05

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:52 | Nahoru | #15

JardaC>já to měl obráceně....z YZF 1000R Thunderace(4V pro laiky ) jsem skočil na 1000SL Falco(V2 60° pro laiky ).....čtyřválec bych bral okamžitě zpět!!!!



jo, ty samý pocity jsem měl po přechodu z FZR 1000 na RSV

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:52 | Nahoru | #16

3 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:56 | Nahoru | #17
2 petr-rsv:Jsem asi stejnýho názoru-vím, že JÁ výkon toho litru plně nevyužiju(ano předjíždění atd,tam se to hodí) ale stejně si před tou zatáčkou zpomalím,takže tam ten litr není třeba. Prostě u toho litru se člověk musí víc krotit, 6tka je taková hravější...ted je pro mě otázka jestli toho cestovnějšího Fazera nebo Ninju 636, která se mi líbí víc. U tý Ninje mám trošku obavu z komfortu spolujezdce, přeci je to jen SS(ale na VTR si holka nestěžovala...).A další věc,kolik si to veme-když vím že pojedu klidánko do 130,tak jestli se dostanu tak na 6 litrů...Vím,moc věcí,ale jsou to věci kvůli kterým chci měnit...

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:57 | Nahoru | #18
2burak:jo,tohle video znám-dobrej borec

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 11:59 | Nahoru | #19
Já už toho vystřídal moc. Po RF900 sem šel do lehlý 750 inazumy, která byla slabá jak čaj. Ze 750 jsem šel do telátka 1000S. Super podvozek a krouťák od spoda (bezva na jízdu po zadním), ale jak jsem jel s kámošem na 6-kovým Cebru někam dál a paličku, tak se mě v klidu držel. V točkách teda supersport 600 v pohodě stačí. Tak sem nechal V2 a vrátil se k devítistovkám. Takže se toho neboj. Teda jestli nejste s babou XXL.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:13 | Nahoru | #20
jawar640>
no tak bráchův FZ6 byla jeho první motorka, takže ze začátku jezdil s rozumem - kolem těch 130 kmh a dostal se s tím na 4,5 litru. Ale byla to stříkačka, jako nová, sériové laufy, seřízená. Myslím, že by se dalo jet i za míň, když nebudeš tahat za jedničku a dvojku (otázka je, jak dlouho tě takové tempo bude bavit ).

Naposledy editováno 10.05.2010 12:25:27

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:19 | Nahoru | #21
Já přešel od litru 4V k litru 2V a pak opět zpátky.Tady má K9 lepší průběh ve všech otáčkách,je to ale jeden z nejmodernějších superbike.Na K2 byl spodek o něco slabší,spousta lidí tohle sice tvrdit nebude,ale moje zkušenost je,že 2V jel lépe zhruba do 5 tisíci otáček.Oproti šestkovým čtyřválcům je litrový 2V určitě lepší,pokuď to není supersportovní novější šestka a máš ambice jezdit ostřeji.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:24 | Nahoru | #22

Petr-RSV>jawar640>
no tak bráchův FZ6 byla jeho první motorka, takže ze začátku jezdil s rozumem - kolem těch 130 kmh a dostal se s tím na 4,5 litru. Ale byla to stříkačka, jako nová, sériové laufy, seřízená. Myslím, že by se dalo jet i za míň, když nebudeš tahat za jednučku a dvojku (otázka je, jak dlouho tě takové tempo bude bavit ).



Tak jako 4,5l s tím moc nepočítám,tak do těch 6ti by to bylo bájo...Ono je rozdíl jet za 5,5 a za 8...Ono víceméně všechny šestky berou +- stejně,nebo se pletu??.Holt sednu a prostě musím popřemýšlet, každopádně díky za info. A nejen tobě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:28 | Nahoru | #23
jawar640>
Pokud bereš v úvahu stříkačky, tak ty pojedou opravdu stejně, pokud budou ve stejném stavu. Někdo tam narve třeba super racing laděný noname výfuk, neodladí to na brzdě a pak se diví, že to jede hůř a přitom to žere víc . Pod 6 litrů se dostaneš i s rychlejší jízdou - moje Tenere žere na asfaltu taky do šesti a přitom za to celkem tahám, takže čtyřválec na tom bude ještě líp.

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:31 | Nahoru | #24
toz ja sel z jednobuchu na dvouhrnek zkopnuty do L a este jsem dvakrat vynasobil objem a dolil dva velky panaky. stacit mi to bude az dote doby nez nasadim papuce :).
jinak, kup si co chces, svez se porovnej co je pro tebe prinos a neptej se tady toho osazenstva bo te stejne nekdo posle kajsik ;).

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:32 | Nahoru | #25
měl jsem 2x dvouválec - přešel jsem na busu. Osobně si myslím ,že přechod z VTR na 600ccm 4 vál.bude pro tebe nestastna volba a budes zklamanej. DOle nic a nahoře až moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:36 | Nahoru | #26

Petr-RSV>jawar640>
Pokud bereš v úvahu stříkačky, tak ty pojedou opravdu stejně, pokud budou ve stejném stavu. Někdo tam narve třeba super racing laděný noname výfuk, neodladí to na brzdě a pak se diví, že to jede hůř a přitom to žere víc . Pod 6 litrů se dostaneš i s rychlejší jízdou - moje Tenere žere na asfaltu taky do šesti a přitom za to celkem tahám, takže čtyřválec na tom bude ještě líp.



Tak s těma výfukama vím co myslíš...No,bavme se o karbecích-na stříkačkovýho fazera prachy nebudou..

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:37 | Nahoru | #27
2babynek: Jo, máš recht je to třeba projet, ale ptal jsem se z toho důvodu abych nešlápnul do hovna, protože když by mi x-lidí řeklo že to bude vopruz, tak natom asi něco bude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:38 | Nahoru | #28
šmudla>
To už si musí v hlavě srovnat on sám, jestli mu to sedne. Mně se to právě líbilo, že když jsem jel s mladou, tak jsem se pohyboval kolem 6000 ot a ta motorka jela na pohodu, nenutila mě jet pilu. Prostě klídek, nikam se nespěchalo. Pak jsem vyložil doma mladou, a cestou domů jsem si proletěl zatáčky v okolí, točil to furt do plných a z té klidné motorky se stala šelma, která mě fakt bavila. Kdežto třeba takové SV 650, o kterém se tu v každém druhém vlákně dočtu, jak má charizmatický motor, tak jede pořád stejně. Ať jedu pomalu nebo ji točím, prostě nemastná neslaná...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:40 | Nahoru | #29
jawar640>
Na karbecovém FZS600 jsem jel jen jednou a to ještě s ohnutými řídítky, když jsem ji vezl kámošovi domů poté, co se vysekal a vezli ho do nemocnice A brzdila jen zadní brzda

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 12:45 | Nahoru | #30
Petr-RSV> tjn. musi si to vyzkouset jestli mu to bude vyhovovat - nejlepe by bylo aby mu to nekdo pujcil .

Koukam na tu XTZ 660 - jak jses s tim spokojenej? co vetsi dalky? jses vydrncanej? jak je to ve dvou stiha to? kolik se da jet cestovni rychlost? co lehci teren ? da se to srovnat s XTeckem? nebo to ma jinou prevodovku? dik za ionfo
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 18
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist