globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Začínám, aneb vstup mezi motorkáře.
 
1.5.2010 v 13:19
Zdravím
Rád bych slyšel názory zkušených, jelikož je vás zde asi dost a každý ste prošli tím co já teď.
Je mi 18, ted jsem začal dělat papíry na motorku(nemám zatím nic). Rovnou silnější co se dělá od 18. Doma nemáme žádnou motorku, ani nikdo nemá vztah k motorkám kromě mě. Jelikož mám hodně kamarádů kteří je mají. Auto mi absolutně nic neříká, a je to pro mě jen stroj pro převoz z bodu A do bodu B :) proto motorka. Autoškolu bych měl zvládnout, jelikož od 14 jezdím na skutru(což není ale motorka) v provozu, skoro denně(policajti mě chytli jen 1 v 15). Takže návyky už mám. Situace v běžném provozu taky předvídám líp než někdo kdo nejezdil ještě. Občas se sjedu na CBR125 a Aprilii 125rs co mi pujčí, ale to jen málo. Po autoškole bych si chtěl něco koupit. Peníze nehrajou roli. Teď co mě zajmá! nuže.
Jakou motorku? někdo mi říká že pěkně od 125 a zvyšovat. Někdo říká že když jsem už znalý z provozu a mám to v hlavě srovnané, tak je jedno naco sednu. Jen přiznám že je rozdíl jezdit v provozu na motorce s 20kw nebo 4kw automat... Jelikož papíry mě brzdí tak se bavme jen o 125 nebo 250. Co doporučujete? CBR se mi za 1 nelibí, ale na začátek je ideální. Taková vosa si připadám na bomboně :D ta aprilie už je trochu jiné žihadelko, a docela sem si připadal poprvé na ni rychlý, ale po určitém čase normálka. Chtěl bych si ale koupit aprilie 250 RS. Nejezdil sem na ní, ale ale určitě to bude o něčem jiném. Nebo máte snad jiné nabídky? Libí se mi i cagivy mito ale jsou to hrozně drahé stroje :/ díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Začínám, aneb vstup mezi motorkáře.

3.5.2010 v 18:13 | Nahoru | #1
ale ty furt děláš jak kdyby to šestikilo mělo valit 250 hned co na to sedneš pokud tu motorku opravdu koupíš zavřenou na 25 kW, tak to pojede tak 170-190 max?! pokud to teda bude supersport... nevím, nemám zkušenosti s šestikilem, jezdil jsem na dváci jenom a potom hned 130 koňový litr... přesto všechno dostat to do těch rychlostí nebude otázka okamžiku, nemusíš se bát, že by ti ucuklo zápěstí a motorka ti ujela zpod prdele... 22 kW mají otevřená RS125 jestli se nepletu (což je na našich cestách většina, jenom zlomek 125ccm motorek je opravdu zavřených na hodnotu, kterou mají v TP)

já sám jsem se i se svýma asi 5 letýma zkušenostma a 15 000 km na NSR bál přesednout na toho litra, že mě to někde posmyká... není to tak, že ti cukne zápěstí a už sleduješ motorku jak ti ujela zpod prdele... když to budeš držet v nízkých otáčkách a seznamovat se s tím postupně, tak se není čeho bát... a nějaké zkušenosti přecejenom máš i z toho skůtru...

já osobně bych šel do zavřené 600 ccm, už jenom proto, že tu motorku nebudeš měnit po roce, ale ve 21 si ji necháš otevřít (ty supersporty mají myslím kolem 80-90 kW otevřené, což bude zase pořádná porce zábavy) a zase tě bude bavit, ale pořád budeš vědět co máš za motorku, jak ses o ni staral a nebudeš riskovat, že ji prodáš strašně pod cenou (nehledě na to, že můžeš prodávat i půl roku) a koupíš nějakou mrchu co se ti bude jenom srát a ty budeš víc opravovat než jezdit...

stejně většina mladých co si koupí v 16 letech dvoutakt, má ty motorky otevřené na 20 a více kW, takže to takový rozdíl nebude... a naučí se na tom dobře ;)

(reakce na) Začínám, aneb vstup mezi motorkáře.

3.5.2010 v 18:21 | Nahoru | #2
Skvara>
Máš pravdu :) Já jen mám ze všeho určitý respekt. V autoškole jezdím na jawe 350, má 14kw myslím a jakože se mi to zdá docela dost :D ale to je tak jak jsem sednul na skutra a jel 50 a bál jsem se, ted jedu stím s kopce přes 90 a ještě si stihnu přečíst smsku. Já mám hlavně obavu z toho že to rodičům nevysvětlím. Tatík uvidí na boku nápis 600 a zamkne mi to v garáži, s argumentem že po skutru nemužu sednout na takovou mašinu. Už ted se jim snažím vysvětlovat že to bude mít max 25kw. Jak hledám tak hledám 600 nemužu najít žádnou zavřenou. Kolik to stojí uzavřit?dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist