bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: fichtl neháže jiskru
28.4.2010 v 21:04
hele mam fichtla a ted sem zapojil zapalko podle 2 motoru ten jezdí 3 roky bez problemu nevim čím to a svíčka je zdravá (odskoušeno) díky moc jinak doufám že je to správný zapalko díky moc



Naposledy editováno 28.04.2010 21:05:24

1 reakcí na tento příspěvek fichtl neháže jiskru

29.4.2010 v 12:20 | Nahoru | #1
Stator musí být "spárovaný" s rotorem. Protože ten altík vyrábí střídavý proud a k jeho přerušení musí dojít v okamžiku co největšího napětí. Takže když posuneš cívku moc mimo pólový nástavec, přerušovač může přerušit proud úplně někde jinde, než má.
Šak si taky všimni, že při změně předstihu se pootáčí nejen cívky, ale taky přerušovač, páč jsou na jedné součástce.(Jawa 90 měla na jedné straně motoru alternátor a na druhé přerušovač, tohle dát dohromady, aby to spolehlivě fungovalo, to byla sranda).
V tom množství závad, pro které zapalko nedává jiskru bývá tohle nejzáhadnější, protože cívka dole sice napětí dává, ale...
Zvlášť v této době, kdy se fichtly montují dohromady z bůhví čeho .
Zapalko z 05ky je konstrukčně trochen jiné, je to taková zmenšenina soutěžácké magnetky. S tím se dá pomalu svařovat, ale taky musí sedět rotor se statorem. U těch soutěžních Jaw byly tyto součástky k sobě vzájemně "naladěny".
Zkrátka je to složité jak mlátička .

(reakce na) fichtl neháže jiskru

29.4.2010 v 12:36 | Nahoru | #2

Zdenalbenal>Stator musí být "spárovaný" s rotorem. Protože ten altík vyrábí střídavý proud a k jeho přerušení musí dojít v okamžiku co největšího napětí. Takže když posuneš cívku moc mimo pólový nástavec, přerušovač může přerušit proud úplně někde jinde, než má.
Šak si taky všimni, že při změně předstihu se pootáčí nejen cívky, ale taky přerušovač, páč jsou na jedné součástce.(Jawa 90 měla na jedné straně motoru alternátor a na druhé přerušovač, tohle dát dohromady, aby to spolehlivě fungovalo, to byla sranda).
V tom množství závad, pro které zapalko nedává jiskru bývá tohle nejzáhadnější, protože cívka dole sice napětí dává, ale...
Zvlášť v této době, kdy se fichtly montují dohromady z bůhví čeho .
Zapalko z 05ky je konstrukčně trochen jiné, je to taková zmenšenina soutěžácké magnetky. S tím se dá pomalu svařovat, ale taky musí sedět rotor se statorem. U těch soutěžních Jaw byly tyto součástky k sobě vzájemně "naladěny".
Zkrátka je to složité jak mlátička .



kdyz vis to co si popsal v druhe vete uz to selskym rozumem das dokupy, v te chvili to hazi uz ok jiskru a chyti to i s uplne blbym predstihem to doladit uz je detail. spousta lidi neumi zakladni vec, sladit moment odtrhnuti s tim kdy je na civce nejvetsi napeti ale uz je hned to zapalko na hovno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 10 Včera v 20:21 AdaM123456
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas


TOPlist