paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R
27.4.2010 v 21:05
Zdar lidi,mám velký problém.Nutně potřebuji ložisko (futro) pístního čepu -71110891A do Monstra S4R (r.v.2003)
V Ducati mi dnes po dvou měsících od objednání zděli že ložisko dodají nejdříve v červenci.
Neválí se u někoho v dílně na polici použitelný kousek?

Děkuji za pomoc.
Richard K.
volvo.r@seznam.cz

Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

28.4.2010 v 00:51 | Nahoru | #1
jaj tak to je smolik. A takhle googlit a najit firmu co je dela---- nejak to zkusit prez ne?

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

28.4.2010 v 09:04 | Nahoru | #2
Bohužel u dílů z Itálie je to klasika.
Zkus třeba zavolat Oulehlovi.
Odkaz tady

Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 10:27 | Nahoru | #3
Ahoj Richarde, koukám že se v tom stále vrtáš Zkoušel si MechanicToys jestli tam něco nemají?

Naposledy editováno 29.04.2010 10:27:52

(reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 10:27 | Nahoru | #4

docent>Bohužel u dílů z Itálie je to klasika.
Zkus třeba zavolat Oulehlovi.
Odkaz tady



Myslím, že to už zkoušel

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 10:35 | Nahoru | #5
Vyhoď tu cikánskou mrdku a kup si motorku od slušného výrobce, který chápe že musí mít všechny díly připraveny v distribučních skladech k okamžitému odeslání zákazníkovi. Tak mizerné zajištění dílů, jako Italové, nemají ani Rusáci.

Pokud je to pouzdro bronzové, nech si ho vytočit na soustruhu a po nalisování do ojnice projet stavitelným výstružníkem na požadovanou vůli. Pokud není bronzové, ale běhá v něm přímo kluzně kalený ocelový čep jako na většině motorek, tak ho můžeš z bronzu udělat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 10:38 | Nahoru | #6

Deadman>Vyhoď tu cikánskou mrdku a kup si motorku od slušného výrobce, který chápe že musí mít všechny díly připraveny v distribučních skladech k okamžitému odeslání zákazníkovi. Tak mizerné zajištění dílů, jako Italové, nemají ani Rusáci.



Motory se převážně neserou a mění se kus za kus, tak proto

Naposledy editováno 29.04.2010 10:38:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 12:21 | Nahoru | #7

NickSlaughter>Motory se převážně neserou a mění se kus za kus, tak proto



Zeptej se jich, jestli ten náhradní motor skladem maj

(reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 12:26 | Nahoru | #8

Deadman>Zeptej se jich, jestli ten náhradní motor skladem maj



Ten se bere z předváděčky

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 16:14 | Nahoru | #9
Techniky v Ducati mi bylo řečeno,že jsi jej v Ducati už asi tři roky nikdo neobjednal a byli moc překvapení.Dle jejich slov to pouzdro vydrží víc jak 100 Megametrů.
Zkoušel jsem už hodně lidí a firem.(Ducati Praha,p.Poláška,p.Bednáře,p.Papežíka,MechanicToys
,Ducati Polsko,Ducadi DE,atd) zatím originál nic.Samozřejmně je možné vytočit nové pouzdro z
bronzu,ale zatím se nevzdávám a doufám že seženu bimetalické pouzdro.Jako možnost se jeví pouzdro od Ks motorservisu.Je do nějaké audi,předběžně rozměry a tolerance má stejné až na délku (což není problém upíchnout)materiál STD.Dodací termín dva dny.Nevíte někdo jaký má být
přesah na nalisování? U toho Audi jsou dvě možnosti a to 0,02 nebo 0,05.0,05 mi připadá už docela dost? Nemáte někdo zkušenosti.

A pro věčné rejpali,kdo na Ducati nikdy nejel, nepochopí že některé motky. mají duši.Na italské maloseriové motky jsou díly drahé,proč asi ? Protože jich je málo.a obtížně se schánějí.(asi se nevyplatí dělat repliky)Kdyby byla pravda, vše co se o Ducati píše, asi by ji nikdo nekupoval, a když jo,tak díly by vyráběl kdekterý čínan jako na japonské motky,když se tak sere!.Na tuctové bepohlavní motky je všeho dost a proto jsou díly levné.To jsou zákony trhu.A kdyby nebyli potřeba ,tak by byli asi také drahé nemyslíte? ) Co naplat.Ale stejně ji mám rád!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 17:31 | Nahoru | #10

RichardK>Na italské maloseriové motky jsou díly drahé,proč asi ? Protože jich je málo.a obtížně se schánějí.(asi se nevyplatí dělat repliky)Kdyby byla pravda, vše co se o Ducati píše, asi by ji nikdo nekupoval, a když jo,tak díly by vyráběl kdekterý čínan jako na japonské motky,když se tak sere!.Na tuctové bepohlavní motky je všeho dost a proto jsou díly levné.To jsou zákony trhu.A kdyby nebyli potřeba ,tak by byli asi také drahé nemyslíte? ) Co naplat.Ale stejně ji mám rád!



Pleteš si origo síť dílů a druhovýrobu. Druhovýrobu neberu v potaz, protože od ní ti origo servis nikdy nic neobjedná. NORMÁLNÍ výrobci motorek mají každý svoji síť distribuce a skladů origo dílů po celém světě, kde maj připraveny všechny díly. Všechny autorizované servisy a prodejny mají on-line přístup do jejich databáze, kde mají u všech dílů jejich pozici, cenu a dodací dobu do oné pobočky, takže je online objednají a oni online vidí, že jim dotyčný díl dorazí za 2 dny ze skladu Honda třeba z Rakouska, což ti na místě v okamžiku objednání řeknou. Když se jediný kus toho dílu nalézá třeba v americe, tak ti to napíše dodací dobu týden, protože ten díl musí nejdřív poslad ze skladu v americe do skladu v Rakousku.
Zato u Italů je to jako u Jawy, která žádnou distribuční síť nemá a různé mototechny si od nich objednávaj díly na vlastní triko a nikdo neví, co má kdo za díly nasysleno.
Takže ty musíš obvolávat jednotlivé mototechny, kde ti řeknou že buď mají, nebo ho objednali před pul rokem protože ho už někdo chtěl, měl přijít před 2 měsíci ale pořád nic nepřišlo, a nebo ti řeknou že nemají, že to objednají ale nevědí kdy bude.

Vidíš ten obrovský rozdíl v přístupu a dopadu na zákazníka? - provozovatele motorky který chce jezdit a když už dojde k tomu, že motorka je z nějakého důvodu nepojízdná, výrobce se stará aby tento nepřijatelný stav trval co nejkratší dobu?

Kamarád má itala, Aprílii a neřekne jí jinak než cikánská mrdka. Jak kvůli nedomyšlené konstrukci, tak kvůli nedomyšlenému přístupu výrobce. Na Sůzu, kterou měl předtím, po koupi Aprilky skoro pěje ódy

Naposledy editováno 29.04.2010 17:36:32

(reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 17:55 | Nahoru | #11
Deadman> Přesně jak píšeš, kámoš taky čekal věčnost na volnoběžku na Cagivu Canyon a následně měl velkou radost že reg. dobíjení jde sehnat od "číňanů" v ignitechu . Už proto mám radši ty bezpohlavní motky...
Jinak s tím pouzdrem bych to udělal jak psal deadman - svěřit servisu který má na to vybavení a specializaci.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 18:28 | Nahoru | #12
Deadman,
no áno,
ako Škodovka a Ferrari..
..aj jazdenie na tých motorkách je podobné.Tuctové,alebo výnimočné.Ak si mám kúpiť bezpohlavnú mašinu pôjdem radšej autom.
Pochop,
že RichardK má k svojej skutočnej motorke vzťah.Tak čo tu motáš dostupnosť dielov na dopravné prostriedky bez jadra podstaty veci, a na motorky - t.j.eufórie z jazdenia??
Chce zohnať to čo práve potrebuje,a nie výčet výhod distribučnej siete...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

29.4.2010 v 22:39 | Nahoru | #13

desdro>Deadman,
no áno,
ako Škodovka a Ferrari..
..aj jazdenie na tých motorkách je podobné.Tuctové,alebo výnimočné.Ak si mám kúpiť bezpohlavnú mašinu pôjdem radšej autom.
Pochop,
že RichardK má k svojej skutočnej motorke vzťah.Tak čo tu motáš dostupnosť dielov na dopravné prostriedky bez jadra podstaty veci, a na motorky - t.j.eufórie z jazdenia??
Chce zohnať to čo práve potrebuje,a nie výčet výhod distribučnej siete...



Tady ale mluvíme o dostupnosti náhradních dílů, né o vlastnostech motorek. On tu psal, že špatná dostupnost dílů i Italů je jejích menším rozšířením a z toho vyplývající nižší nabídkou druhovýrobních, tedy NEORIGO dílů. Já tvrdím že to s tím nemá co dělat, protože je starost výrobce, aby si zařídil síť distribuce ORIGO dílů a zajistil, že bude mít vždy všechny díly, připravena kdykoliv okamžitě dodat zákazníkovi díl.
Jenže Italové nikdy neudělaj nic pořádně, nic nedotáhnou do řádného stavu pokud je k tomu něco nedonutí, tak na zákazníka serou a nechaj ho klidně trčet půl roku nepojízdného.
Naprosté vysrání se na zákazníka je něco, co nemá s charakterem motorky nic společného, je to selhání výrobce.

//Mimochodem, (sériová) rejže nebo (sériová) Ducati - vždyť je to to samé - tuctová moderní bezcharakterní motorka.
Motorka s charakterem je třeba Dněpr //

Naposledy editováno 29.04.2010 22:39:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

30.4.2010 v 07:21 | Nahoru | #14
Deadman> Teorie kterou tady prezentuješ je jedna věc, praxe ovšem druhá Vyzkoušej někdy objednat díl, který se běžně nepoužívá třeba u Kawasaki nebo Yamahy, konkrétně v Yamaze to bylo vždy na měsíc Ale hlavní je, že díl dokážou dodat a to že je Yamaha schopna dodat díly na třicet a více let staré stroje je perfektní

Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

30.4.2010 v 09:22 | Nahoru | #15
"...Vyhoď tu cikánskou mrdku a kup si motorku od slušného výrobce...
...A pro věčné rejpali,kdo na Ducati nikdy nejel, nepochopí že některé motky. mají duši...
...Na tuctové bezpohlavní motky je všeho dost...
...Na Sůzu, kterou měl předtím, po koupi Aprilky skoro pěje ódy...
...aj jazdenie na tých motorkách je podobné.Tuctové,alebo výnimočné...
...dopravné prostriedky bez jadra podstaty veci, a na motorky - t.j.eufórie z jazdenia...
...Mimochodem, (sériová) rejže nebo (sériová) Ducati - vždyť je to to samé - tuctová moderní bezcharakterní motorka...
...Motorka s charakterem je třeba Dněpr...
...jazdenie na tých motorkách je podobné.Tuctové,alebo výnimočné.Ak si mám kúpiť bezpohlavnú mašinu pôjdem radšej autom..."

Na tyhle hlášky se vyplatí sem chodit , jen tak dál...

Naposledy editováno 30.04.2010 09:28:28

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

30.4.2010 v 09:42 | Nahoru | #16
Váňa: Trochu si musím rejpnout, jinak by ten text byl strašně suchej

Nick: S Yamahou zkušenost nemám, ale na Hondu mi dodali vždy všechno do 3 dnů. Což je slušné, když to objednávám na motorku, jejíž výroba byla ukončena před více než 20 lety.

Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

30.4.2010 v 20:47 | Nahoru | #17
..ako svojej láske,tiež nekúpiš tretku na trhu,ale niečo pre ňu obetuješ..
áno termín na n.d. je na pilu miču,ale kvôli tomu meniť tú najsprávnejšiu motorku a srdcovku čo Ti niečo prináša v tomto biednom svete..asi ee.

(reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

1.5.2010 v 18:30 | Nahoru | #18

Deadman>Váňa: Trochu si musím rejpnout, jinak by ten text byl strašně suchej

Nick: S Yamahou zkušenost nemám, ale na Hondu mi dodali vždy všechno do 3 dnů. Což je slušné, když to objednávám na motorku, jejíž výroba byla ukončena před více než 20 lety.



To že se dají sehnat díly i na 40 let staré stroje je fakt paráda

(reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

10.5.2010 v 21:46 | Nahoru | #19

NickSlaughter>Deadman> Teorie kterou tady prezentuješ je jedna věc, praxe ovšem druhá Vyzkoušej někdy objednat díl, který se běžně nepoužívá třeba u Kawasaki nebo Yamahy, konkrétně v Yamaze to bylo vždy na měsíc Ale hlavní je, že díl dokážou dodat a to že je Yamaha schopna dodat díly na třicet a více let staré stroje je perfektní


Já jsem kupoval díly na Yamahu, která se už více jak 20 let nevyrábí a není ani nijak extra rozšířená, v Německu u ofiko zastoupení Harley - Davidson, Buell a Yamaha, a ty díly měli přímo na skladě a bez čekání! Přestože je to prodejna plná HDček a Buellů, kde se v rohu krčí akorát pár R1ček, Fazerů a podobnejch Asijskejch hustomašin, a to jenom aby se neřeklo! A s dílama na HD to mají stejně, a co nemají, to dodají do tejdne, škoda že tam nevedou i Ducati... Takže čeká se jak kde a jak u koho, taky musíš mít štěstí na to co potřebuješ, někdy se to dá trefit dost dobře!

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

10.5.2010 v 22:01 | Nahoru | #20
RichardK> Pouzdo bych dokázal vyrobit, stačili by mi rozměry. Bylo by sice z bronzu ale uvnitř válečkované(větší výdrž a lepší povrch). Ideální je ho varábět podle původního nebo mít přistavěnou motorku, pak se to dá udělat dokonale bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

11.5.2010 v 20:14 | Nahoru | #21
Sojky> Dík za pomoc.Problém už je vyřešen.Objednal jsem pouzdro z Pola G40 ,které mělo podobné rozměry.(vnější průměr23 a díru 20mm).Rozdíl byl jen v délce.Muselo se v soustruhu zkrátit z 24 na 20mm.Materiál byl bimetalický jako u originálu.Plášť byl ocelový a uvnitř byla nanesená kluzná kompozice.Pouzro mělo montážní přesah 0,05 mm jako jsem naměřil u originálu.Vnitřek se musel ručním kuličkovým výstružníkem po nalisování do ojnice dostružit na vůli 0,008 až 0,015 v protože bylo tzv. SEMI - polotovar.Doufám že to vydrží,předpoklady pro to má,protože Polo G40 je přeplňované tudíž pouzdro musí snášet větší tlaky než u atmosféricky plněného motoru.Jen nevím nebudouli mu vadit trošku větší otáčky než u auta? Perlička na závěr (voda na mlýn rejpalů)pozdro stálo 39Kč (u ducati 400kč) a dodáno bylo do 24hodin. O víkendu to smontím a uvidím zda-li jsem byl úspěšný.

(reakce na) Pomoc potřebuji ložisko pístního čepu do MS4R

11.5.2010 v 20:55 | Nahoru | #22
RichardK> Držím palce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R barbaronan 66 3.5.2022 v 16:49 geloš
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R honzabiker 10 4.12.2021 v 14:32 assassin
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R Kleta81 28 2.7.2020 v 12:56 t_freedom
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R JehlikCz 6 30.5.2020 v 09:27 t_freedom


TOPlist