globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vliv opotrebeni gum na mozny naklon
 
25.2.2007 v 18:50
Mam momentalne obe gumy sjety,zajimalo by me,jestli masina sedi v zatackach nejak hur.Predpokladam jizdu za sucha...Vzorek uz tam skoro zadnej neni,ale platno jeste videt neni....Podle myho selskyho rozumu je na gumach vzorek jen pro odvadeni vody za mokra.Mimochodem jaky gumy by jste mi doporucili?Jezdim na pohodu,jde mi spis o to,aby vydrzely co nejdyl,nez aby sla masina slozit do co nejvetsiho naklonu.Ted mam vzadu Dunlop D 202,tusim...a s naklonem jsem asi cca 4mm od hrany gumy.Chci kupovat jety gumy.

Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 08:30 | Nahoru | #1
jak není vzorek , nameleš si kokos, vyměň co nejdřív

edit: teda samo že myslím bez vzorku na kraji, pokud máš sjetej střed a na kraji hafo, tak v zatáčkách bude sedět a na rovince cobydup vyleze plátno

a jak budeš měnit pořádně si odsahej gumu , zjistáš že celá kostra má cca 2mm a za jak dlouho si myslíš že to prorazíš?

navíc hned pod vzorkem je plátno , je to otázkou desetinek mm, navíc se tato tvrdší guma , co zakrývá plátno sjíždí daleko rychleji

u jetejch gum dávej bacha ať máš ještě něco na kraji, spousta jetejch gum jsou z okruhu a některý nadoraz sjetý kraje. Navíc jsou gumy , který nemaj na bocích vzorek (např. pirelky) a takový nekupuju , a pokud jo tak od známýho a porovnávám s novou gumou

1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 09:30 | Nahoru | #2
No sice není pod vzorkem hned plátno,jak psal David(zkus jí někdy proříznout a uvidíš kolik tam je mm do plátna 3-4mm :lol: ) ale kup si radši nové a uvidíš,jak se ti hned pojede líp.Nebo jeté,ale to většinou seženeš jen měkou směs-co ti rychle zmizí a jelikož je tio pro tebe škoda-co jsem pochopil ze textu,tak kup novou cestovní.Já jsem měl minulí rok BT 054 a vydržela 13tis mrcha tvrdá,ale vydrží a stojí ted' kolem dvojky *yes* jen do zatáček s tím musíš opatrně,ale nechá se to :thmubup:

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 10:47 | Nahoru | #3
LukyCat>
no tak gumu co má 4mm od ojetí vzorku do plátna bych chtěl vidět, to ani starý mitasky na jawě nemaj, to maj možná gumy na "náklaďáky" - to už myslím s nadsázkou
nová guma má vzorek kolem 6 mm
optej se řezačů kolik dořízli na plátno (nemyslím slicky) , jestli 0,5mm tak je to moc

1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 11:10 | Nahoru | #4
Guma sjetá "dohladka" má celkovou tloušťku tak 2mm


Jinak jestli klopíš zasucha 4mm od kraje tak to udrží každá, to je ještě light náklon

1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 11:30 | Nahoru | #5
No já jen,že jsem jí nedávno prořezával,ale tak 1mm vzorku tam bylo.Ted' jsem to měřil(prořezával jsem to až na plátno a je tam něco mezi 3-4mm jen jsem chtěl říct,že se to nebohybuje v desetinách,ale že tam prostě ještě nějaké maso je *yes* i když jsem zastánecem na gumách nešetřit-nedojíždět až na doraz a neřezat *no*

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 11:35 | Nahoru | #6
Vespa>
no na gumě do hladka jsem si netrouf 4mm od kraje a i tak mě to pěkně klouzalo , než jsem přezul

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 11:38 | Nahoru | #7
LukyCat>

no pokud to byla nějaká enduroguma, tak možná, ale všechny gumy jak sportovní tak cestovní maj kostru včetně té tvrdší gumy tak kolem 2mm, a pokud je tam nějakejch 5-7vrstev různejch koster a pláten tak tam nemůže bejt 2mm gumy natož víc

1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 12:14 | Nahoru | #8
Davide byla to klasická cestovní guma.Já ti jí snad vyfotím :D vážně tam bylo cca 3-4mm po proříznutí-kdybych to nedělal a neviděl,tak třeba taky nevěřím ;)

Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 13:13 | Nahoru | #9
ja bych neprorezaval ale kazdyho vec jezdim az zmizi vzorek uprostred a pak ji menim

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 13:27 | Nahoru | #10
LukyCat>

tak hoď aspoň název tý gumy

1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 14:25 | Nahoru | #11
byla to mrcha tvrda cestovni bt054

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 14:31 | Nahoru | #12
patrik CB 750> Kup si novy Continental Force, vyjdou te i sprezutim do 6000,- Na zadek jsem najel skoro 14 000 km! Sice si je priste uz nekoupim :), ale na normalni jezdeni stacej vic, nez bohate.

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 14:45 | Nahoru | #13
LukyCat>

ok díky

1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 14:51 | Nahoru | #14
Za málo.Jen si jí nikdy proboha nekupuj-ta byla tak tvrdá,že byl problém jí vůbec ojet :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

1.3.2007 v 18:56 | Nahoru | #15
Honzales>hele,me teda 14 tis.km na novy gume pripada hodne malo,teda pokud to samozrejme neni na nejakym suprsportu,kdyz jsem masinu kupoval,mela ta dunlopka co tam byla nazuta asi pulku vzorku a najel jsem na ni dalsich 9tis.km...

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

2.3.2007 v 08:21 | Nahoru | #16
LukyCat>

neboj mám známýho od ktrýho beru PIRELLI DRAGON SUPERCORSA PRO a to jsou gumy podle mýho gusta , pro ducati SS jak dělaný jen ty častý výměny

1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

2.3.2007 v 08:45 | Nahoru | #17
No jo,ale zas se svezeš a o to jde ne :cool: já si ted' kupuju jete z okruhu brigistone bt 002 racing a super lepidlo.Má vždy tak 4-5mm vzorku a i s přezutím a vyvážením stojí 1000kč-no ale je pravda,že mizí až nechutně rychle *no*

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

2.3.2007 v 12:28 | Nahoru | #18
LukyCat>

na tom jsem jedil taky ale je to tak šíleně měký , takže 2x buchlováky a půlka vzorku je pryč - tam jsem právě zlikvidoval kraje a pak jsem moh jezdit jen rovně.
jo záleží na tvrdosti a to byly asi ty nejměkčí

rennsporty se mě zamlouvaly nejvíc, držely a ozjížděli se nejpomalejc

nicméně nejvíc záleží na tvrdosti a ne na směsi , ale je fakt že o bričkách mě říkalo víc lidí že jsou vo fous měkčí než ostatní ve stejné třídě

1 reakcí na tento příspěvek Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

2.3.2007 v 12:54 | Nahoru | #19
No sice jsou měkčí,ale zas tak hrozné to není.Kupuju jak jsem říkal jetou a najedu na ní cca 3500km což je slušný za ty peníze *yes* ale možná to je daný tím,že ty máš dvouvál a máš tam ten výkon hned-za to na šestce to máš položené někde v 9000tis a to já to zas tolik do těch zatáčkách nedrtím-no někdy se taky nechám unést,ale tady u nás není kde:((( tak jen občas na Dubou *yes*

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

2.3.2007 v 13:53 | Nahoru | #20
LukyCat>
jezdit je vždycky kde , i když je pravda , že jsou silnice v šíleným stavu a já vyhledávám jen ty nejhezčí přeci jen ta ducatka má dost tvrdej podvozek, ne nadarmo se říká že 900SS poskytuje jedno z netvrdších a nejkrásnějších svezení

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

2.3.2007 v 14:05 | Nahoru | #21
patrik CB 750> Ty jo, a to jsem mel za to, ze ContiForce jsou nejtrvrdsi k sehnani ;) Mozna ti taky pomuze, koupit co nejstarsi gumu, prej zasem starne a tvrdne. Tak se snad bude i min sjizdet.

(reakce na) Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

14.3.2007 v 14:18 | Nahoru | #22
patrik CB 750>Teď psali v CMN, že jsou nový BT021 a zadní ná mít tvrdší střed aby vydržela. :cool:

Vliv opotrebeni gum na mozny naklon

26.5.2007 v 16:07 | Nahoru | #23
Musíš si vybrat buď maximální náklon nebo gumu, která dlouho vydrží. U těch co máš obutý si zjisti v kterým roce byly vyrobený. Nejde jenom o vzorek, ale taky o stáří gumy. Čím starší tím rychleji ztrácí vlastnosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist