K čemu se kloníte vy? Opravdu černý auto vidím takhle hned i kdybych nechtěl..ale hubená motorka s jedním světlem...pro ostrooktáviány kteří tam neváhaj frčet přes 150...by mohla být snadněji přehlédnutelná. Myslím, že ani výstražný oblečení za takovýho dne nějak zásadní efekt nemá(jakože v něm jezdím furt)
Nevím, jestli je to nějak zákonově postižitelný ovšem? Kazdopádně i kdyby z toho mohl byt flastr..i přesto sem asi pro.
Mimochodem potkal sem pár lidí, co místo zapnutýho světla měli zaplejch jen 5 rádoby supersvítivejch LEDek...kerý nejsou VŮBEC vidět. Audiny, kerý to montujou do aut ve fabrice dejme tomu...ale takový ty made in doma..z aukra a nedej bože NA MOTORKU...o tom si myslím svý.
Naposledy editováno 19.04.2010 14:29:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda s dálkovým světlem/bez něj ve dne
EDIT: a to jeste v tom schematu mas otoceny spodni diody... takhle to ani fungovat nebude
Naposledy editováno 20.04.2010 11:57:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda s dálkovým světlem/bez něj ve dne
Skalda>Danielos> no vidis... a ty tyristory T1, T2, T3, ktere sam ukazujes, to jsou ty, na nichz je pri zkratu alternatoru onen ubytek cca 1.4V... bud dodej smyslupnej argument proti tomu, co rikam nebo radsi zadnej
EDIT: a to jeste v tom schematu mas otoceny spodni diody... takhle to ani fungovat nebude
s diodama máš recht
Jinak to počítáš, jako kdyby ten proud co jde do sítě pro spotřebiče protékal tyristory. Přitom tyristory zatíží/vyzkratují ten proud, který spotřebiče nespotřebují, takže výkon altíku je furt stejný.
Ale jak říkám, jsem jen hlupák a nerozumím tomu a ty jsi bastl, takže jsem měl sklopit uši a utéct
Naposledy editováno 20.04.2010 12:09:33