globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 996 ventily a manuál
 
9.1.2008 v 12:18
Kdo máte zkušenosti s ventily na těhle klunkrech :lol: , nejak do toho čučím a nemůžu pochopit seřizování(až se mi chce věřit že se neseřizují)
Přijde mi složité už tu vůli změřit, natož seřizování, snad pootočením vačky ale to je nějaké podezřelé a navíc by to bylo pro oba ventily stejné- čemuž nevěřím.
Přiznávám jsem v p...li :lol:
Opravdu mi přijde že je to samostav, ale raději s zeptám.
A nemá někdo servisní manuál na 996? :shy: Všude se mi daří sehnat jen uživatelský, tak kdyby někdo věděl- pomůže mi to moc.
Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 ventily a manuál

13.1.2008 v 15:37 | Nahoru | #1
_max_>Nějak jsem asi moc nezvýraznil tu část o otom že rady typu ,,nejsi na to technicky a manuálně vybavenů nestojím. Chtěl jsem pomoci s problémem ne se mnou.
Dobrá- jsem automechanik- co to mění, napíšeš ,,špatný" ;)
Jestli si nedovedeš představit změnu vůle -tady jsem namyslel vačkovou hřídel- ta se pokud vím točí stale :rolleyes: ale osku na které je vahadlo. Kdyby byla vyosená tak si to neumíš představit?- viděl jsi někdy vymezování vůle vyvažovací hřídele?
Mám pocit (a to jsem z počátku měl takový že bys chtěl pomoci) že mě nechceš pochopit.
Píšu to co ty, vyměním půlkroužky a měřím- a ted malá vůle vyměním podložku(já napsal zfrézuji-což je taky možné a hlavně podle něčí rady zde) nebo velká vůle dám novou vyšší.
Stejný systém jako u klasické výměny čoček -jen s tím rozdílem že u dukny je jedna(zavírcí navlečena na ventil) co je na tom špatně který bod?
Lituju toho že jsem se zeptal- Jak jsi se učil jezdit? Někdo ti to vysvětlil? Nebylo lepší nechat aby tě někam odvážel profík, a vybodnout se na autoškolu?


Jo k těm ventilům- já měl pocit že když je píst v horní úvrati ventil nikam nespadne.

(reakce na) Ducati 996 ventily a manuál

13.1.2008 v 17:27 | Nahoru | #2

WALTR píše: _max_>Nějak jsem asi moc nezvýraznil tu část o otom že rady typu ,,nejsi na to technicky a manuálně vybavenů nestojím. Chtěl jsem pomoci s problémem ne se mnou.
Dobrá- jsem automechanik- co to mění, napíšeš ,,špatný" ;)
Jestli si nedovedeš představit změnu vůle -tady jsem namyslel vačkovou hřídel- ta se pokud vím točí stale :rolleyes: ale osku na které je vahadlo. Kdyby byla vyosená tak si to neumíš představit?- viděl jsi někdy vymezování vůle vyvažovací hřídele?
Mám pocit (a to jsem z počátku měl takový že bys chtěl pomoci) že mě nechceš pochopit.
Píšu to co ty, vyměním půlkroužky a měřím- a ted malá vůle vyměním podložku(já napsal zfrézuji-což je taky možné a hlavně podle něčí rady zde) nebo velká vůle dám novou vyšší.
Stejný systém jako u klasické výměny čoček -jen s tím rozdílem že u dukny je jedna(zavírcí navlečena na ventil) co je na tom špatně který bod?
Lituju toho že jsem se zeptal- Jak jsi se učil jezdit? Někdo ti to vysvětlil? Nebylo lepší nechat aby tě někam odvážel profík, a vybodnout se na autoškolu?
Jo k těm ventilům- já měl pocit že když je píst v horní úvrati ventil nikam nespadne.


Je mi líto , že to takhle vidíš .
Tvojí znalost problematiky jsem mohl posoudit jen podle toho , co jsi sem napsal . Jestli něco jinak myslíš , ale napíšeš jinak - nejsem jasnovidec .
Zkus si to po sobě nezaujatě přečíst a uvidíš .
Pokud ovšem nemusím vysvětlovat každý krok ............
První krok je výměna půlkroužků , pozor můžou být popraskané dělej to se silným magnetem . Pokud jsou poškozené , podívej se na drážky ve ventilu jestli nemají omačkaný profil .
Druhý krok , kontrola vahadel . Kontroluje se dosedací plocha na vačkovou hřídel . Pozor , je to známá bolest tohodle modelu motoru . Poškozené musíš nechat zrepasovat nebo vyměnit .
Třetí krok , měření . Spároměrky - podle toho videa nahoře . Akorát by měl být rozvod malinko odlišný . Měří se u ventilu , ne na vačce .
Nevhodná podložka se mění za vhodnou , zkus se zeptat jestli ti je dají výměnným způsobem , co jsem slyšel tak tady v D Motu to dělají - nemusíš kupovat nový .

Pokud jsi profík , tak ti asi nemusím víc vysvětlovat :)
Pokud nejsi , tak na tebe kašlu , protože učit základy po internernetu nebudu . Jsem na to moc línej :lol: :lol:

Někdo to seřizuje bez natočení motoru , sundá jen řemeny a točí si jen rozvodama - nejsou tam jaksi vratné pružiny , takže to jde .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist