paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 - zapalování
16.4.2010 v 14:02
Čau. Rozhodl jsem se pro elektrický odlehčení kontaktů přerušovače u Jawy 350/640 protože prodlouží životnost kladívek a hlavně při elektronickým spínaní je díky větší změně proudu za menší čas sytější jiskra. Kladívka chci zachovat kvůli možnosti nastavení předstihu podle potřeby. Jako výkonnovej prvek bych chtěl použít polovodič. Klasický tyristorový zapalování nechci použít kvůli nutnosti použití měniče. Jako nejlepší možnost se jeví použití tranzistorů v darlingtonově zapojení. Máte někdo zkušenosti s konstrukcí něčeho podobnýho?

Anketa: Co je nejlepší?
Zachovat původní zapalovací soustavu
26%
6
Použít tyristorový zapalovaní
22%
5
Použít tranzistory
9%
2
Úplně něco jinýho
43%
10

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 - zapalování

20.5.2011 v 20:39 | Nahoru | #1
ároš: jsi moc velkej přemysl... a můžeš si zadělat na zdánlivě nevysvětlitelný problémy...

tyhle tříbody potřebujou větší energii pro jiskru a to klasický cívky, zvlášť na volnoběh, mají asi plný kecky utahat....

jinak VAPE funguje bez sebemenšího zaváhání, tam je řešení všech vašich problémů, spousta lidí si totiž myslí, že to umí seřídit, ale umí leda hov.no....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 - zapalování

20.5.2011 v 20:48 | Nahoru | #2
pech.> VAPE má bohužel taky pevný předstih, jinač je to super věc..

(reakce na) Jawa 350 - zapalování

21.5.2011 v 13:10 | Nahoru | #3
[quote=pech.]ároš: jsi moc velkej přemysl... a můžeš si zadělat na zdánlivě nevysvětlitelný problémy...

tyhle tříbody potřebujou větší energii pro jiskru a to klasický cívky, zvlášť na volnoběh, mají asi plný kecky utahat....

>pech: tak to tě musim zklamat, to co jsi napsal je blbost, nevidim jedinej dvod proč by ty tříkontakty měly žrát víc a potom ještě na volnoběh, to že má svíčka tři kontakty neznamená že háže tři jiskry. Ona hodí jiskru vždycky tam, kde je největší vodivost. To znamená rychlejší prohoření směsi. Když to prošlápneš tak třeba zajiskří kolem dokola a podobně, ale v jeden okamžik je vždy jen jedna jiskra. Krom toho spotřeba svíčky je nulová, jsou to jen elektrody. Větší energie pro jiskru je potřeba na překonání delší vzdálenosti, ale jelikož je odtrh na TCčkách stejnej 0,7 mm. Nevidim jedinej důvod proč by mi to neutáhly cívky. VApe je podle mě nejjednodušší, ale taky nejblbější způsob jak se zbavit kladívek. Dvě jiskry za otáčku, nemožnost seřídit předstih, nemožnost doštelovat rozdíl předstihu proti druhému válci. Jo u jednoválce to je jiný kafe, tam bez problemu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206


TOPlist