K čemu to vlastně je?
Zvyšuje to jezdci sebevědomí, či jeho ego, když si v provozu škrtne sliderem o zem a přitom motorka jede téměř rovně?
-----------------------------------------------------------------
Váš názor k této problematice?
Nemyslíte si, že může ono pověstné kolínko být důvodem toho, že ho někdo někde chce prostě v provozu "dát", a ve finále to pošle do kopru?
Naposledy editováno 13.04.2010 16:52:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
sharkis>nejezdit jako hovado?
...záleží na tom, čemu říkáš normální jízda - při normální jízdě by problémy se sjížděnim hrany neměl řešit nikdo
copak to, že jezdim gumu do hrany znamená, že lítam jak hovado? Jsou zatáčky - pomalý, řeknu třeba 60-70km/h tam podle tebe "letim" jak hovado? jenom proto že tu motorku tam prostě naklopím trochu víc...a když bude na dubí někdo brousit slajdr, tak věř že spousta lidí i při takový jízdě má rezervy(já tak nejezdím ) a může to tam ještě "přihnout" - pokud to myslíš ve smyslu že už nebude moct mašinu víc naklopit...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
Při normální jízdě hrany fakt neobrousíš, za tím si stojím - naklopení motorky je přímo úměrný rychlosti a odstředivý (resp. dostředivý) síle, která na tebe při průjezdu zatáčkou působí(2krát větší rychlost = 4krát větší odstředivá síla, to se učí i v autoškole) Aby byla zatáčka bezpečně projetá na koleno, tak už musí bejt odstředivá síla dost velká, z čehož plyne, že i v 70km/h můžeš jet v danym úseku "jako hovado", ač tam (co se týče rychlosti) něják extrémně rychle nejedeš
Všechno se dá vypočítat - každá zatáčka má nějakou kritickou rychlostní hranici, přes kterou se v sebelepšim autě při sebeideálnějších podmínkách nedostaneš Proto bývají u těch pomalejších či vynášejících zatáček značky omezující rychlost, ve který jí bezpečně zvládne projet každej
E: písmenko
Naposledy editováno 13.04.2010 20:09:54