1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
Skalda>no, teoreticky by se mohl alternator spalit svym zkratovym proudem, ale jestli u toho ten konstrukter myslel hlavou, pouzil draty dimenzovane na jeho zkratovy proud... ten muze byt (u "dospelych" motorek) kolem rekneme 20A (dobijeni ma ~200W pri ~10V) a u medi by mela byt pouzitelna proudova hustota nejakych 5-10 A/mm2 (v beznych situacich; u transformatoru to bude o neco mene), takze s timhle by asi problem byt nemel... mozna kdyz se to bude spatne chladit a pobezi to do zkratu dlouho, ale driv bych tipoval, ze se spali neco po ceste nebo v regulatoru a tim to skonci... tim nerikam, ze to neni mozny, jen to asi nebude typicka zavada (castejsi bude zavada jinde v elektrice).
Koukal sem do manualu k ZX9 a tam je vykon altiku 27A pri 14V / 5tis ot. A kdyz se ti zkratujou faze, tak to nikam po ceste uz prece netece ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi závada dobíjení Honda CBR
EDIT: pismenko
Naposledy editováno 15.04.2010 00:39:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |