globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Slabá jiskra, honda xl 600r
7.4.2010 v 21:31
Zdravím všechny
potřebuju poradit co by mohlo být příčinou že mi moje xl háže slabou jiskru.Zapalovací cívka na statoru má mít 230 -320 ohm ..na mojí jsem naměřil 245 ohm .Indukční cívka je ok ,takže už mi napadá jen CDI a generator impulsů,ale nemam to jak ověřit... neměl jste někdo podobnej problem?? dík za rady..
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 21:36 | Nahoru | #1
A co kabel ke ssvíčce?? Není starej, špatnej nebo dokonce ještě původní?

Naposledy editováno 07.04.2010 21:39:44

(reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 21:41 | Nahoru | #2
noend> je novej a zkoušel jsem i ještě jednu cívku s jiným kabelem

Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 21:41 | Nahoru | #3
Jinak moje mašina pravidelně každej rok zničila jednu svíčku, dal jsem iridiovou a je zatím klid už rok a půl

Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 21:43 | Nahoru | #4
I fajfku si zkoušel jinou??? ...i takový blbosti se tím vysokým napětím opotřebovávají

Naposledy editováno 07.04.2010 21:43:40

1 reakcí na tento příspěvek Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 21:45 | Nahoru | #5
Ta cívka na statoru s tím nemá nic společnýho, je to jenom generátor impulsů. Pokud tam fakt není nějaká spešl, to nevím. Spíš to vypadá problém v té řídící jednotce, že třeba pouští proud do indučky kratší dobu než by měla.

1 reakcí na tento příspěvek Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 21:46 | Nahoru | #6
A samozřejmě počítám s tím, že dát novou svíčku bylo první co tě napadlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 21:55 | Nahoru | #7
noend> no jasně , fajfka je taky nová ...

(reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 22:01 | Nahoru | #8
streeter> Těžko hádat kde je zakopanej pes... navíc já se zapalováním nikdy problém neměl, tak jsem se v tom ani jěště nijak nehrabal... Jen jednou se mi stalo, že se mi uklepal spodek spínačky a ta vůbec nezapínala baterku....a i bez zapojný baterky to jelo naprosto v pohodě....

Naposledy editováno 07.04.2010 22:03:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 22:05 | Nahoru | #9
sunset>myslel jsem že ten (generator pulse) je jen jako Haluv spínač a na statoru je (exciter coil) budící cívka a ta je pro zapalování ... ale to si jen myslim nejsem moc přes elektro...

(reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 22:26 | Nahoru | #10
streeter> Ahoj,měl jsem KLR 600 a po nehodě mi dělalo to samé,příčina CDi v ř.ti
A hodně záleží na vzduchové mezeře mezi statorem a rotorem..indukční tok..velký problém továrních ČZ.
Sázel bych na to zapalování..

Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 22:27 | Nahoru | #11
Aha, já jsem myslel, že má každá motorka jenom čistě snímač otáček, popř snímač vačky, a zbytek si ladí řídící jednotka. Jestli tam máš nějakou jinou cívku, tak to ti neporadím

2 reakcí na tento příspěvek Slabá jiskra, honda xl 600r

7.4.2010 v 22:53 | Nahoru | #12
zdr, startér to asi nemá co? že bys měřákem zkusil změřit střídavý napětí co leze z té cívky co napájí CDI když točíš startérem, můžeš to zkusit i kopat nohou, ale nevím jak moc to měření bude reálný a vypovídající, mělo by to bejt něco okolo 80-90V , já když spravoval tu svoji hujdu, tak sem to pořešil zde tak počti, třeba ti to pomůže, jinak vyrobil sem si za 80 Kč CDI pro žebráky viz. CDI pro chudé a tím sem si vyzkoušel, že je opravdu chyba v CDI (motorku jsem na to natočil, jela jen na vyšší volnoběh, chybí tam ta regulace předstihu pro větší otáčky) a tím pádem sem si koupil v Ignitechu DC-CDI 3500,- už je nezávyslí na té napájecí cívkce, protože ho napájí palubní napětí (12 V) jen musí mít motorka baterku a v pořádku dobijení, pak to funguje skvěle, startuje krásně jen na otočení motorem, teplá, studená a to je 20 let stará vylítáná vrána
jak proměřit jestli je snímač OK nevím, asi jen hodnotu odporu porovnat z manuálem nebo osciloskop, ale ten málokod má a navíc musíš vědět co z toho má lízt

Naposledy editováno 07.04.2010 22:54:43

1 reakcí na tento příspěvek Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 04:26 | Nahoru | #13
XL600R startér nemá a baterku to pro svůj chod nepotřebuje byť tam malá je. A hall snímač to taky nemá, snímač je obyčejná cívka s magnetem.

CDI by vadné bejt mohlo asi jako další jiné věci - nabíjecí cívka na statoru nebo indučka.
Ty indučky, ještě jsem neslyšel, že by se kazily, cívka na statoru špatná být může, to chce ale změřit a to nejen odpor.

Osobně bych CDI od ignitechu nechtěl(páč dvě na motorce mám a pěkně mě serou) a to tím spíš že ta banda má jedno "univerzální" alias DC-CDI a to mastí na všechny možný motorky u kterých se pak musí něco málo v elektrice překopat a není ta banda schopná vyrobit obyčejné CDI které by pak navíc bylo za skoro poloviční cenu.

Taky bych laskavě poprosil ty, co tom vědí hovno, aby nešířili bludy!

Naposledy editováno 08.04.2010 05:19:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 09:00 | Nahoru | #14
Dingo> a kde jsi na to přišel že nemá XL600R el. startér staré modely měli jen kick, novější jsou i s el. startem sám jsem ji měl.. Nepleteš si to s XR600R???

(reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 10:42 | Nahoru | #15
upřímný> Co já vím tak žádný XL 600R nemá startér.....startéry měly myslím jen modely XL 600 L/LM/RM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 14:56 | Nahoru | #16
cccp>Je to motor PD 03 takže bez startéru ,startéry byly až od 04. Když jsem to prošlapával tak mi nejvíc dala 40V a z CDI na indučku šlo tak 30V ..že by opravdu budící cívka?? jak jinak by se dala změřit??

Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 18:00 | Nahoru | #17
Všechny XL600R co se vyráběly (1983 až 1987) mají motor PD03E ! Všechny mají 43hp/6000ot váhu mají všechny 134kg !! Tedy celých 5let se dělal jen jeden a ten samý model!!!

XR600R (1985 až 1996) mají motory PE04E ! (1985 až 1987 má 45hp/6500ot)
Váha 85-87 má 124kg, 88-90 má 119kg, 91 má 122kg, 92 až 96 má 123kg.

Žádné XL600R (83-87) a XR600R(85-96) NEMÁ STARTÉR A XR600R NEMÁ DOKONCE ANI TU BATERKU(12V 3Ah) !!! CO MÁ XL600R.

Jak to tak vypadá, tak tohle Taky bych laskavě poprosil ty, co tom vědí hovno, aby nešířili bludy! jsem asi napsal jen pro srandu králíkům

Naposledy editováno 08.04.2010 18:13:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 18:17 | Nahoru | #18

streeter>cccp>Je to motor PD 03 takže bez startéru ,startéry byly až od 04. Když jsem to prošlapával tak mi nejvíc dala 40V a z CDI na indučku šlo tak 30V ..že by opravdu budící cívka?? jak jinak by se dala změřit??



Můžu to u kamaráda změřit, ale až za ním pojedu, což nevím kdy to bude, každopádně v horizontu 7mi dní tam určitě pojedu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 21:52 | Nahoru | #19
Dingo> panáčku jak jsem psal staré modely neměly startér, měl jsem r.v. 89 a ta el. startér měla, co ty nato??

(reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 21:59 | Nahoru | #20
upřímný> nějakej předchozí majitel vyměnil motor

(reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 22:00 | Nahoru | #21
upřímný> a neměl jsi třeba XL 600RM ??

Naposledy editováno 08.04.2010 22:00:48

(reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 22:15 | Nahoru | #22

upřímný>Dingo> panáčku jak jsem psal staré modely neměly startér, měl jsem r.v. 89 a ta el. startér měla, co ty nato??



V tom případě jsi neměl XL600R ani XR600R a pokud ano tak to byla zbastlenina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 22:28 | Nahoru | #23

Dingo>Můžu to u kamaráda změřit, ale až za ním pojedu, což nevím kdy to bude, každopádně v horizontu 7mi dní tam určitě pojedu


Díky moc, to by mi fakt pomohlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 22:47 | Nahoru | #24
Motor jsem celej generálkoval ,takže to zapalko musim nejak přemluvit

[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

8.4.2010 v 23:13 | Nahoru | #25
[quote]streeter>Motor jsem celej generálkoval ,takže to zapalko musim nejak přemluvit

[img] moc naleštěný no ne

Kámoš má rv.83 a motor je v parádní kondici, vačky, vahadla hladké neopotřebované bez jakéhokoli pittingu - prostě v super stavu. Už jsem mu vynadal ať to neprodává(páč už o tom několikrát uvažoval) a když by náhodou, tak že to koupím. Protože vím, že v takovém stavu jako má on motor a víceméně celou moto, se jen tak už nesežene.



Naposledy editováno 08.04.2010 23:16:32

(reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

9.4.2010 v 09:08 | Nahoru | #26

Dingo>Nějak moc naleštěný no ne

Kámoš má rv.83 a motor je v parádní kondici, vačky, vahadla hladké neopotřebované bez jakéhokoli pittingu - prostě v super stavu. Už jsem mu vynadal ať to neprodává(páč už o tom několikrát uvažoval) a když by náhodou, tak že to koupím. Protože vím, že v takovém stavu jako má on motor a víceméně celou moto, se jen tak už nesežene.



Ty motory jsou bezva....já mám r.v.85 a vevnitř je ten motor taky jako novej Nic vydřenýho ani žádná jiná známka opotřebení a i převodovka šlape jako za mlada.. Holt to jsou pořádný robustní motory, ty nás ještě přežijou

Slabá jiskra, honda xl 600r

9.4.2010 v 14:03 | Nahoru | #27
streeter: to je motor do vitríny ne? hezká práce

(reakce na) Slabá jiskra, honda xl 600r

9.4.2010 v 18:41 | Nahoru | #28
Dingo> vypadá fakt zachovale .... a díky , vim možná až moc vypiplanej na to že je to enduro ,ale je to první japonec do kterýho jsem se takhle pustil a už to beru jako veterána takže tomu odpovídá i to kolik tomu věnuju času... vnitřek byl taky docela slušnej ale komprese už nebyla to co v roce 85 ..takže jsem koupil wiseco a hodil jsem válec na výbrus ... komplet ložiska a rozvodák s vodítkama nový,zabroušene ventily a spoustu dalšího ... prostě motor připravene na dalších 25 let

Slabá jiskra, honda xl 600r

9.4.2010 v 20:02 | Nahoru | #29
Ahoj,
potřebuješ-li vyměnit generátor impulzů, mohu Ti nabídnout starší jetý, ale stoprocentně funkční za 600 Kč.

Slabá jiskra, honda xl 600r

10.4.2010 v 15:41 | Nahoru | #30
Nevím, jestli tady kromě vší té teorie padlo i to, že se to někomu taky stalo - mně na mojí XL600R r.v. 1985 třikrát a pokaždý to byla ta cívka na statoru. Originál v hondě cca. 11 000,- Kč, ale šikovnej kutil-elektrikář to převine a zalije. Otázka, jak dlouho to vydrží...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp tox232 6 2.12.2022 v 10:27 350_634
Servis Honda XL600r Honda XL 600 Pavlioso 17 18.7.2022 v 16:52 MedWed
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 jany626 16 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso
Honda xl 600 r Honda XL 600 Kroskař 2 17.3.2022 v 19:00 PetNed
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... N.I.C.K. 2 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K.


TOPlist