a jak to je stím specialním benzínem u OMV ta 100 je k něčemu ? díky za odpovědi předem
K.Mate>To Babuka-- Přesně někoho takového jsem čekal že přijde, přečte si něco na netu a někoho tady zkritizuje. Toto vlákno má být o našich zkušenostech a ne o tom co si kde přečteme, proto jsem napsal co jsem napsal. Zkus dojet k nám do Blanska a na výjezdu směrem na Brno si vzít carreru 100, potom na druhé benzince na výjezdu směrem na Boskovice carreru 100 a pak si zajeď do Lažánek k Benzině a to cos napsal smažeš
Na dojmy nejsem schopen reagovat. Hlavně jsem se snažil odpovědět tomu co založil tohle vlákno.
Jinak jsem vystudovaný ropař a v tomto oboru se pohybuji a znám kolem toho celkem dost lidí. To že sem dávám odkaz z netu je jen kvůli tomu, že nemám čas ti sem dávat několik knížek o několika tísících stránek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Dony929RR>Shell zásadně netankuji,velice špatné skušenosti s vodou v benzínu a to ne jednou!.... Jedině OMW... A dovolil bych si i říct že po natankování 100 oktanové Carrery tam bylo něco znát,což u V-power nebylo
Nechci tady být zastáncem Shellu, ale proč porovnáváš 95 oktanů a 100 ? Dále bych se rád dozvěděl jak tam zjišťuješ tu vodu ? To mají u Shellu nějaké doporučení přidávat vodu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Bornys>babuka> To by ten rozvoz OMV byl kurva drahej,co ja vim tak OMV stejne jako vetsina ostatnich pump bere ze stejne rafinerky,jen ma kazdy retezec svoje aditiva...........a benzin koupim Bleifrei 95 okt. a ma 95 oktanu.....a ne 91nebo 92,nebo 93.....v tom to je.....auto tam min zere....jinymi slovy na nadrz ujedu podstatne vetsi cast km......prejedu do Cech a natankuju sracku at naftu do auta,nebo benal do moto.....a duverne znas prostredi rafinerek.....tomu verim....,ale neznas duverne prostredi rafinerek v zahranici.....proto tento tvuj argument u me neobstoji....ja davam do placu konkretni zkusenost.....
Já znám i prostředí rafineríí v zahraničí. Ty jsi se jen ptal jestli má OMV rafinerii, tak jsem ti odpověděl.
Ty si myslíš, že velké firmy a jejich čerpačky distribuují po ČR BE s nižším OČ nežje deklarováno ? Tomu nevěř. Jinak to o čem píšeš, že více najedeš, tak o tom nerozhoduje OČ ale spíš také destilační křivka, hlavně její střed. Řekněme také výhřevnost a výparné teplo paliva atd. atd.
To co píšeš platí u nafty, tam mám stejnou osobní zkušenost, ale nejde to generalizivat.
Naposledy editováno 06.04.2010 22:36:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Bornys>babuka> To si pis ze distribuuji.....zeptej se na vyzkumnem ustavu paliv a maziv....,myslim,ze jsou fundovani dost na to aby te presvedcily....a doufam,ze te taky presvedci,ze zde v CR jsou paliva nekvalitni napr oproti Nemecku....uz se s tebou o tom nebudu bavit.....proste na palivo z nemecka ci rakouska ujedu vice km...,motor neni tolik zasranej,lepe spaluje.....a je mi jedno cim to je.....dle tve teorie mame stejne kvalitni benziny,ale ten ze zapadu zpusobi to ,ze na nej ujedu vice km.....atd......a pritom je stejne kvalitni jako tady.....vidis ten rozpor ,ktery mi tu podsouvas...?????? Kde je podle tebe chyba...
Ale pozor ... já neříkám, že na na různých čerpačkách u nás nemůžeš natankovat špatný benzín. Jen říkám, že to je prakticky nemožné na velkých čerpačkách velkých firem a proto jsem zakladateli tohohle vlákna doporučil, aby tankoval právě na velkých čerpačkách. Jako těžko půjdde od výrobce benzín, který nesplňuje specifikace. Co se stím děje potom je otázka jiná, ale těžko u velkých firem a čerpaček. Tan není velký prostor pro nějaké manipulace, to poznáš za pár km.
Jestli si myslíš, že na benzín z OMV z Rakouska nebo z Čech nebo na benzín od Benziny najedeš víc než na Benzín od Agipu třeba z Německa, tak prosím. U nafty něco jiného.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Dony929RR>babuka> No pokud vím tak u Shellu si mužeš natankovat 100 oktanovej V-power nebo se pletu?? A tu vodu u Shellu sem zjistil tak,že dělám servis motorek a v karborátoru sem našel vodu dá se říct ihned po natankování na Shellu motorka předtím jezdila 2 tisíce kilometru bez problemu,ale tankovala na jiných benzínkách Už to chápeš?
To je V-Power Racing s vysokým obsahem kyslíkaté složky. Jen V-Power může být u nás 95 nebo 98. V cizině to je ještě jinak. A proč by to měla být voda z paliva ? Navíc pokud tam je biosložka, tak ta voda bude rozpuštěná v té biosložce, tedy v lihu navíc tam jsou přísady ala disperzanty a ty to částečně udrží ve vznosu i bez té biosložky. Takže nechápu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
motohouse duben 2010
Naposledy editováno 07.04.2010 00:21:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
S tou nižší spotřebou v cizině má recht. Dělá to kolem půl litru, navíc při vyšší váze motorky. Pravidelně.
S používáním palivových filtrů tyto problémy odpadly. Souhlasím, že díky denním počítačům a tankování do plné se zjištěná průměrná spotřeba mění. Ale je to dáno víc způsobem jízdy, kvalitou silnic, správně nahuštěnými pneumatikami, venkovní teplotou, vzdušnou vlhkostí, směru a síle větru ... než kvalitou benzínu. Rozdíl při tankování u stejné pumpy se lišil především díky výše uvedeným činitelům.
To, že v zahraničí většinou najedeme o nějaké kilometry navíc je především zásluhou kvalitních povrchů, mírnějšího stylu jízdy a plynulostí provozu. Rozdíl je nejenom na státních silnicích ale i na dálnicích. Nepamatuji, že bych tam musel brzdit za Avií v rychlém pruhu. A pokud jsem spěchal, stál v kolonách, tak mnohdy byla spotřeba vyšší než běžný průměr.
Takže hledání "pravdy" o skutečné a srovnatelné spotřebě je skutečné testování vozidla ve srovnatelných podmínkách a laboratorním rozboru složení paliva.
Omlouvám se za délku textu, ale jedna věta nestačila.
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
Edit:Jinak v nejakem casopisu psali o V-Power a ze je pry v zahranici(Zapad) lepsi a i ten vykon nepatrne zvysuje,ale u nas se to stejne redi,takze tady vliv na vykon nema zadny,Jedine co je lepsi nez N95 jsou ty mazaci schopnosti.Ale to pry vsechny tyhle lepsi benziny jsou u nas horsi,proste je to tady standart.
Naposledy editováno 07.04.2010 12:25:21
A jak známo věř a víra tvá tě uzdraví Jenže po delší době provozu jsem se dopočítal k stejnému průměru ... akorát to stálo víc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Fidži.V-Strom>Nejlepší je Shell W-Power Racing 100+. Vědecky i laicky dokázáno, že zvyšuje výkon až o 20% a spotřebu o 25%. Ideální je to spojit s Magnetizérem.
Že bych měl na Buse místo 175ti koní cca 210 ????? .....to by byl mazec
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Fidži.V-Strom>A kup ještě tohle:
www.ekomagnetizery.cz/
Taky to mám a funguje to.
Když sem četl ty články tak sem si taky musel koupit a koupil sem si jich hned 5 jeden na benál druhý na vodu na olej na chladící kapalinu na brzdovku a poslení na péro abych měl správně symetrické a NESLEPENÉ částice s optimálním množstvím kyslíku no a ještě desetkrát
2 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
Slovy Járy Cimrmana: "Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno co proti tomu můžeme dělat..."
Naposledy editováno 07.04.2010 19:06:30
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
To že si OMW vozi paliva ze Schwechatu (Wien) je prostě fakt (minimálně po jižní moravě).
Všichni ostatní ho rozváží z Českých produktovodů ve Střelicích u Brna
A to že Benzina, Shell atd nemaji 100 octan i když tomu říkají V-power, Verva atd se dá velmi jednoduše ověřit přímo na stojanu - je tam taková malá nálepka kde je napsáno kolik octanů to je
A právě jedině OMW má 1OO oct.
Výrobci tj.rafinerky a velký řetězce určitě neředí, ale zapomněli ste na vyčuraný pronájemce jednotlivých čerpacích stanic A kurev je všedu fakt hodně
kov>babuka> čím to, že mi z výfuku auta teče tolik vody? Dřív to nedělávalo.
S tou nižší spotřebou v cizině má recht. Dělá to kolem půl litru, navíc při vyšší váze motorky. Pravidelně.
Já říkám v cizině anno ale u nafty. Teče voda z výfuku - no to je úplně směšné to svalovat na vodu v palivu i kdyby tam byla, tak při spalování organické látky vzniká vodní pára a ta buď odejde při jisté teplotě jako pára nebo zkondenzuje. Takže se spíš podívej jak ti funguje katalyzátor apod atd.
Bornys>babuka> nemyslim,ze najedu vim to.....uz to mam i odzkouseno......a nekolikrat.....pokazde s vysledkem lepsi phm pro zapad....
Já bych chybu neviděl u výrobců paliv. Ten si prostě objedná jistý základ u rafinerie, dodá svoje aditiva a potom prodává. Jak se to míchá na konci těžko říci. Představa, že velké firmy mají nějak jiné specifikace no to si myslím, že těžko. Prostě to je podle našich norem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Laduj>Hele Pánové, se Babuky musím zastat!
To že si OMW vozi paliva ze Schwechatu (Wien) je prostě fakt (minimálně po jižní moravě).
Všichni ostatní ho rozváží z Českých produktovodů ve Střelicích u Brna
A to že Benzina, Shell atd nemaji 100 octan i když tomu říkají V-power, Verva atd se dá velmi jednoduše ověřit přímo na stojanu - je tam taková malá nálepka kde je napsáno kolik octanů to je
A právě jedině OMW má 1OO oct.
Výrobci tj.rafinerky a velký řetězce určitě neředí, ale zapomněli ste na vyčuraný pronájemce jednotlivých čerpacích stanic A kurev je všedu fakt hodně
Souhlasím s tím co je na konci, ty poslední dva řádky jsou naprosto výstižné. Co se týče obchodních značek, tak určitě platí, že pokud to nemá v názvu počet oktanů, tak musí spotřebitel zbystřit. Jen zopakuje, že OČ nerozhoduje o spotřebě, je v tom víc parametrů - destilační křivka , výparné teplo atd. Není ale pravda, že všichni ostatní to vozí odkud píšeš a už vůbec ne to samé z hlediska složení, každý ma svůj balíček aditiv, faktem je že ty základní parametry jsou u základu BE cca stejné. Takže souhlas.
Naposledy editováno 07.04.2010 19:59:57
skyair>Ale, aby se netvrdilo, že vysoko oktanové benzíny nemají žádný smysl. To, že vysokooktanový benzin zvýší vždy výkon motoru je mýtus. Pokud motor není na vysokooktanový benzin konstrukčně připraven (jedná se zejména o kompresní poměr a časování zapalování) nejen, že se výkon nezvýší, ale nemůže dojít k řádnému spálení paliva během prvních okamžiků produktivní fáze spalování a to způsobí paradoxně ztrátu výkonu. Naopak v motorech, které jsou na něj technicky připraveny (zejména motory s vyšším objemem, s přímým vstřikováním, turbem nebo biturbem), může zvýšit výkon o jednotky procent. Ale nejdůležitější je, že každý motor má svůj oktanový nárok stanovený výrobcem. Pak použítí benzínu s vyšším oktanovým číslem motoru sice neuškodí, akorát zbytečně zaplatíme vyšší cenu. Naopak použití méně oktanového benzinu než je stanoveno výrobcem, může způsobit detonace a při dlouhodobém používání i poškodit motor.
Slovy Járy Cimrmana: "Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno co proti tomu můžeme dělat..."
To co píšeš, tady už bylo napsané. Jen to upřesním zákald je kompresní poměr pokud je víc než 9,5 a řekněme 11, tak má OČ vliv na výkon. Pokud máš 100 koní a přidá ti to 2, tak to ani nepoznáš. Pokud máš dvácu a přidá ti to 0,5 koně, tak to poznáš. A podívej se co má zakladatel tohohle vlákna za motoa co mám já co máš ty a co mají další odborníci a alchymisté na tomhle fóru.