globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín!!!
 
4.4.2010 v 16:50
Zdravím chtěl bych se zeptat u jaké benzinky je nejlepší benzín protože se mě dokonce stalo že ta moje motorka trošku vynechavala při plynu když jsem načerpal u jedné pochybné benzinky.....
a jak to je stím specialním benzínem u OMV ta 100 je k něčemu ? díky za odpovědi předem
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 16:54 | Nahoru | #1
Obecně je motorkám ten "jakože lepší" benzín k hovnu.
A nejde říct že by nějaká síť pump měla kvalitnější benzín, nikdo to neví protože výsledky kontrol jsou tajný.

5 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 16:55 | Nahoru | #2
Nejlepší je Shell W-Power Racing 100+. Vědecky i laicky dokázáno, že zvyšuje výkon až o 20% a spotřebu o 25%. Ideální je to spojit s Magnetizérem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 16:55 | Nahoru | #3
vonZahn> :( a jak se jmenuje ten benal u OMV ten Racing nebo co to je ? oni tvrdí že jednou za měsíc je dobré to natankovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 16:56 | Nahoru | #4
Fidži.V-Strom> shell W POWER RACING A to mužu normalně nalejt do motorky a nic se nestane ? jo? jako já hovno pocitím :D s 125ccm ale itak to chcu zkusit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 16:57 | Nahoru | #5
WIR> Zkus to je to OPRAVDU znát!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 16:57 | Nahoru | #6
Fidži.V-Strom> a nezatěžuje to nák víc motor aby se to nák neposralo :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 16:58 | Nahoru | #7
Já bych řek že u nas stojí benzin za hovno at ho koupíš kdekoli
Já beru na benzině. Mám ho o dvě kačky levnější

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 16:58 | Nahoru | #8

WIR>Fidži.V-Strom> a nezatěžuje to nák víc motor aby se to nák neposralo :D


od toho je tam ten magnetizér

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 16:59 | Nahoru | #9
Everts72> tak Benzina je good ale hafo pochybná značka je podle mě ta oranžová benzinka stím koněm UNICORN se to jmenuje tam to bejvá až moc levné někdy :D

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 17:00 | Nahoru | #10
Máme tu ONO..benzín o 3 kč levnější,než jinde,,, tak sem natankoval,a kamarád se ZR7 taky.. no ujeli sme kousíček,a moorka začla cukat, ,,říkámco je,,,a po 5 km dál už i kamošova tak sme si potřásli rukou,a jeli Z5 samozdřejmě marně a jinak co sme se otom bavili,tak stou pumpou má víc lidí takovouto skušenost...a nic,letos v zimě sem tam natankoval diesel do focuse a ta svině zamrzla Ale to už je mimo... do motorky Beru OMW carreru....a nebo tankuju na RobinOil Jinak co se kde namane, ne všude maj OMW.....

4 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 17:01 | Nahoru | #11
A kup ještě tohle:

www.ekomagnetizery.cz/

Taky to mám a funguje to.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 17:07 | Nahoru | #12
Do okruhovek jsme tankovali jen Shell V-power racing 100+ a tak nějak to funguje... Až jsem se nechal ukecat a začal do ní kupovat Vervu od Benziny a výsledek? Podstatně čistější koncovka výfuku a taky kyvka... Jakožto starý Shellák musím před Vervou smeknout a tankuju už jen tu... Jen škoda, že se u benziny nesbírám body, bylo na smart kartě znát když se pro tým koupilo 120 litrů Vpoweru

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 17:07 | Nahoru | #13
WIR> To jsi si ještě nevčiml, že si z tebe většina dělá prdel?

Základ je, neprat u obchoďáků. Jinak rozdíl mezi 95 a 100 je minimální. A nejlepší zkušenosti mám s OMW, pak Shell a Benzina.

Benzín!!!

4.4.2010 v 17:18 | Nahoru | #14
Unicors tankuji v okoli mojeho mesta uz 3roky a masina jezdi vzdy dobre.

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 17:23 | Nahoru | #15
Fidži.V-Strom> LOL...

lepší brainstorming už jsi nevymyslel že jo?? Taková píčovina, 20% větší výkon...
a o 1/4 menší spotřeba... LOL

A ten magnetizér, nezlob se ale, to snad může koupit jen důchodce v Teleshoppingu.

Motory jsou konstruovaný na palivo s oktanovým číslem 95. Oktanové číslo je dáno konstrukcí motoru a ovlivňuje jej několik faktorů (např komprese, předstih, atd atd.)

Použitím paliva s vyšším oktanovým číslem něž určije výrobce mění provozní vlastnosti chodu motoru. Jiná výhřevnost, zápalnost - důsledek toho je jiný tlak a provozní teplota. Nemusíš být fyzik nebo chemik, případně mechanik aby sis odvodil že tím sice může dojít ke zvýšení výkonu ale v řádech několika málo procent (většina důvěryhodných testů uvádí výsledky okolo 2-3 procent). Motor může jít lépe a rychleji do otáček. Každopádně na úkor životnosti!!

Paliva s výšším oktanovým číslem jsou určená pro moderní automobily s počítačem řízeným předstihem - v takovém motoru dochází k automatické optimalizaci spalování směsy. Tyto motory jsou ale dimenzovány na danný možný rozsah teplot a tlaků a jako jediné dokážou takovou směs využít.

SHRNUTO: Na motorce je ti to úplně na hovno, radši se před jízdou pořádně vyser a vyčůrej, páč je OPRAVU věděcky dokázáno že motorka s lehčím jezdcem jede líp!

Jinak k palivu, každej rok vychází průzkum kvality paliva, dá se to najít na netu. Otázkou je do jaké míry je to objektivní protože benzínové pumpy mají různé dodavatele, tudíž i kvalita benzínu se mění s místem kde benzín kupuješ. Říká se že ONO má špatný paliva, dle testů je v něm větší obsah vody než u jiných benzínek, proto s tim maj některé motory problémy. Ale zas je to závislý na tom kterou dávku schytáš... :/

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 17:26 | Nahoru | #16

Poly_>Fidži.V-Strom> LOL...

lepší brainstorming už jsi nevymyslel že jo?? Taková píčovina, 20% větší výkon...
a o 1/4 menší spotřeba... LOL

A ten magnetizér, nezlob se ale, to snad může koupit jen důchodce v Teleshoppingu.


Dyk si dělá prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 17:27 | Nahoru | #17

Poly_>Fidži.V-Strom> LOL...

lepší brainstorming už jsi nevymyslel že jo?? Taková píčovina, 20% větší výkon...
a o 1/4 menší spotřeba... LOL

A ten magnetizér, nezlob se ale, to snad může koupit jen důchodce v Teleshoppingu.

Motory jsou konstruovaný na palivo s oktanovým číslem 95. Oktanové číslo je dáno konstrukcí motoru a ovlivňuje jej několik faktorů (např komprese, předstih, atd atd.)

Použitím paliva s vyšším oktanovým číslem něž určije výrobce mění provozní vlastnosti chodu motoru. Jiná výhřevnost, zápalnost - důsledek toho je jiný tlak a provozní teplota. Nemusíš být fyzik nebo chemik, případně mechanik aby sis odvodil že tím sice může dojít ke zvýšení výkonu ale v řádech několika málo procent (většina důvěryhodných testů uvádí výsledky okolo 2-3 procent). Motor může jít lépe a rychleji do otáček. Každopádně na úkor životnosti!!

Paliva s výšším oktanovým číslem jsou určená pro moderní automobily s počítačem řízeným předstihem - v takovém motoru dochází k automatické optimalizaci spalování směsy. Tyto motory jsou ale dimenzovány na danný možný rozsah teplot a tlaků a jako jediné dokážou takovou směs využít.

SHRNUTO: Na motorce je ti to úplně na hovno, radši se před jízdou pořádně vyser a vyčůrej, páč je OPRAVU věděcky dokázáno že motorka s lehčím jezdcem jede líp!

Jinak k palivu, každej rok vychází průzkum kvality paliva, dá se to najít na netu. Otázkou je do jaké míry je to objektivní protože benzínové pumpy mají různé dodavatele, tudíž i kvalita benzínu se mění s místem kde benzín kupuješ. Říká se že ONO má špatný paliva, dle testů je v něm větší obsah vody než u jiných benzínek, proto s tim maj některé motory problémy. Ale zas je to závislý na tom kterou dávku schytáš... :/



Benzín!!!

4.4.2010 v 17:30 | Nahoru | #18
tak ja se jdu teda vysrat :D

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 17:31 | Nahoru | #19
Tak já mám s Shell v-Power špatný zkušenosti.Jede to sice podstatně líp,ale špatně to startuje(hlavně studený).Obsahuje to nějaký přísady,který reagujou s mosazí.Minule jsem ho měl přes zimu v nádrží.Na jaře byly totálně zacpaný trysky.Tentokrát jsem naposled před zimou tankoval u Benziny.Dneska jsem uváděl motorku do provoru (ZX9R).Stačilo nandat baterku,naplnit čerpadlem plný plovákový komory a motorka šla hned,ale na ten loňskej benzín to míň táhne.Po vyjetí nádrže jsem natankoval novej a šlape jak má.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 17:35 | Nahoru | #20
No, já tam beru furt Vervu 95, je o korunu dražší, motor se líp zahřejvá, dole se tak neklepe a spotřeba je nepatrně menší, tenkrát jsem to měřil, asi o 0,2litru na 100km. Navíc má údajně čistit motor atd. Já mám svojí motorku rád a koruna za litr mě nevytrhne. Ta Carrera 95 na tom bude stejně. Tak jednu z deseti nádrží vemu 100 oktanovej (Verva 100 či Carrera 100). Jinak tyhle paliva se maj údajně dovážet z Německa nebo Rakouska. Na Shellce neberu, maj to zbytečně drahý tyhle paliva.
Mimochodem, na Ford Focus foru jsem čet, že chlap co má 170ti koňovýho Focuse, tak to měřil a vyšla ma spotřeba rozdílná o necelý dva litry, na stejný trase. Tušim z 11,5 na 9,5litru na 100km. Podle mě na tom něco málo bude
Jinak za mě nebrat na Benz, Luk Oil a Ono.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 17:36 | Nahoru | #21
Poly_> Jen si nepochopil ironii, nic víc za tím nehledej

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 17:36 | Nahoru | #22

čoud>Tak já mám s Shell v-Power špatný zkušenosti.Jede to sice podstatně líp,ale špatně to startuje(hlavně studený).Obsahuje to nějaký přísady,který reagujou s mosazí.Minule jsem ho měl přes zimu v nádrží.Na jaře byly totálně zacpaný trysky.Tentokrát jsem naposled před zimou tankoval u Benziny.Dneska jsem uváděl motorku do provoru (ZX9R).Stačilo nandat baterku,naplnit čerpadlem plný plovákový komory a motorka šla hned,ale na ten loňskej benzín to míň táhne.Po vyjetí nádrže jsem natankoval novej a šlape jak má.



Já tam měl tu Vervu 95 a bez sebemenšího problému

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 17:36 | Nahoru | #23

Fidži.V-Strom>Nejlepší je Shell W-Power Racing 100+. Vědecky i laicky dokázáno, že zvyšuje výkon až o 20% a spotřebu o 25%. Ideální je to spojit s Magnetizérem.



Ty jsi ale popleta

Benzín!!!

4.4.2010 v 17:37 | Nahoru | #24
tankoval jsem občas jak do fichtlaspecial na shellce tak do třipade natural a poznat to jde, je to prostě silnější

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 17:41 | Nahoru | #25
NickSlaughter> No to spíš ty

Benzín!!!

4.4.2010 v 17:42 | Nahoru | #26
Tak to ja mam zase uplne opacne zkusenosti s Shell V-Pover 95. Tento mne pasuje nejlip, nepozoruju zadny problem. Naopak jsem pred zazimovanim nabral plnou a po zime start na prvni brnk bez absolutne jakychkoliv zasahu. Jen pustit benzin a start.
Je fakt, ze mne synchrony karbcu delali s Shell V Power.
Jinak na natural 95 od shelly to taky jede bez problemu.
Jednou jsem zkousel od OMV ten racing 100 oktanu a uz nikdy vic, masina po case zacla divne cukat a celkove prubeh nic moc. Po zmene opet na Shell V-Pover bez problemu.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 17:43 | Nahoru | #27
Nebereou skoro všechny benzinky na Moravě benzín a neftu z Rakouska?? Známej jezdí s cisterou a pokud nemele sračky tak jo...

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 17:47 | Nahoru | #28
Tomikcross> Možné to je ale problém je v tom že u nás do toho pak hvízdnou vodu páďo na páďo

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 18:10 | Nahoru | #29
Úplně nejdůležitější je brát kvalitní benzín . Podle seznamu zůčastněných firem si udělejte obrázek sami.

Benzín!!!

4.4.2010 v 19:03 | Nahoru | #30
U nás je PapOil a v motorce hrůza... Často beru na Robin Oil a to celkem jde.. Všuchni nadávají na Ono, ale ja jsem celkem spokojen... Moto jede hezky klidně a mám na něj největší dojezd.. Co jsem bral OMV tak nic moc, drahý a dojezd taky nic extra... BTW ono je jedno estli vezmu 98čku nebo 95tku ne?! Co jsem zkoušel tak 98 měla lehce vyšší akceleraci, ale zase menší dojezd na nádrž... Navíc má Hornet 05 automaticky regulovaný předstih?! To s tím také nějak souvisí ne?!
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist