globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín!!!
 
4.4.2010 v 16:50
Zdravím chtěl bych se zeptat u jaké benzinky je nejlepší benzín protože se mě dokonce stalo že ta moje motorka trošku vynechavala při plynu když jsem načerpal u jedné pochybné benzinky.....
a jak to je stím specialním benzínem u OMV ta 100 je k něčemu ? díky za odpovědi předem

2 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

7.4.2010 v 18:51 | Nahoru | #1
Ale, aby se netvrdilo, že vysoko oktanové benzíny nemají žádný smysl. To, že vysokooktanový benzin zvýší vždy výkon motoru je mýtus. Pokud motor není na vysokooktanový benzin konstrukčně připraven (jedná se zejména o kompresní poměr a časování zapalování) nejen, že se výkon nezvýší, ale nemůže dojít k řádnému spálení paliva během prvních okamžiků produktivní fáze spalování a to způsobí paradoxně ztrátu výkonu. Naopak v motorech, které jsou na něj technicky připraveny (zejména motory s vyšším objemem, s přímým vstřikováním, turbem nebo biturbem), může zvýšit výkon o jednotky procent. Ale nejdůležitější je, že každý motor má svůj oktanový nárok stanovený výrobcem. Pak použítí benzínu s vyšším oktanovým číslem motoru sice neuškodí, akorát zbytečně zaplatíme vyšší cenu. Naopak použití méně oktanového benzinu než je stanoveno výrobcem, může způsobit detonace a při dlouhodobém používání i poškodit motor.
Slovy Járy Cimrmana: "Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno co proti tomu můžeme dělat..."

(reakce na) Benzín!!!

7.4.2010 v 19:29 | Nahoru | #2
skyair> Plně souhlasím

(reakce na) Benzín!!!

7.4.2010 v 19:57 | Nahoru | #3

skyair>Ale, aby se netvrdilo, že vysoko oktanové benzíny nemají žádný smysl. To, že vysokooktanový benzin zvýší vždy výkon motoru je mýtus. Pokud motor není na vysokooktanový benzin konstrukčně připraven (jedná se zejména o kompresní poměr a časování zapalování) nejen, že se výkon nezvýší, ale nemůže dojít k řádnému spálení paliva během prvních okamžiků produktivní fáze spalování a to způsobí paradoxně ztrátu výkonu. Naopak v motorech, které jsou na něj technicky připraveny (zejména motory s vyšším objemem, s přímým vstřikováním, turbem nebo biturbem), může zvýšit výkon o jednotky procent. Ale nejdůležitější je, že každý motor má svůj oktanový nárok stanovený výrobcem. Pak použítí benzínu s vyšším oktanovým číslem motoru sice neuškodí, akorát zbytečně zaplatíme vyšší cenu. Naopak použití méně oktanového benzinu než je stanoveno výrobcem, může způsobit detonace a při dlouhodobém používání i poškodit motor.
Slovy Járy Cimrmana: "Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno co proti tomu můžeme dělat..."



To co píšeš, tady už bylo napsané. Jen to upřesním zákald je kompresní poměr pokud je víc než 9,5 a řekněme 11, tak má OČ vliv na výkon. Pokud máš 100 koní a přidá ti to 2, tak to ani nepoznáš. Pokud máš dvácu a přidá ti to 0,5 koně, tak to poznáš. A podívej se co má zakladatel tohohle vlákna za motoa co mám já co máš ty a co mají další odborníci a alchymisté na tomhle fóru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist