paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problémy s Jawkou
29.3.2010 v 21:18
Zdravím pánové a dámy!
Mám děsné problémy s mojí Jawou, loni jsem laboroval se samovolně zvyšujícímí se otáčkami apod. To se vyřešilo novou vložkou svíčky na levém válci a taky podfukovala hlava, ta se zabrousila. Teď je vše v richtiku, všechno těsní jak má. Další faktor který to ovlivňoval byla slabá pružina šoupátka, to se taky vyřešilo.
Karburátor jsem kompletně vyčistil v tech. benzínu, profoukal vzduchem, nastavil podle manuálu a chvíli se zdálo že je vše v pořádku, jenže nastaly nové problémy:
Když je studená a náhodou nastartuje tak na sytič jde šíleně do otáček, když ho vypnu naopak chcípne(to by mi až tak nevadilo, startnu, nasednu a jedu), ale po zahřátí jsou volnoběžné otáčky na úrovní někde 3-3,5tis, když to snížím pod 2 tis. tak chvíli to je v pořádku, ale nestartne jinak než se sytičem.
Jinak tedy jezdí v pořádku, jde za plynem a zdá se mi že i táhne velice dobře.
Dneska jsem na ní jel do práce, všechno v pohodě, tedy až na ten kolísající volnoběh. Po šichtě jsem k ní přišel a nechtěla chytnout, laboroval jsem s tím snad půl hodiny a furt nic. Vždycky když už chytla, tak na 3 vteřiny a pak hned chcípla, při přidání plynu ji to hned zadusilo. Nakonec po dlouhém přemlouvání tedy chytla a já dojel domů, ale jsem z toho nešťastný Můžete mi nějak pomoct?

Omlouvám se za román, ale chtěl jsem to popsat co možná nejpřesněji.

P.S.: Svíčky jsou fungl nové a jiskru hážou a mám tam VAPE.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s Jawkou

22.4.2010 v 21:25 | Nahoru | #1
Druhá věc: Jawa není ani náchylná zas tak náchylná na seřízení, aby "nějak" jela takže nečekej, že ti někdo řekne no je, ty máš na svíčce 72 setin, ale musí být max70 a upraví to a ona zázračně ožije. I domorodý opravář jawu zvláde opravit v polních podmínkách - za předpokladu, že není blbec. Blbec jde za domorodým opravářem a ten to opraví.
Můžeš být vděčnej za rady - já ti neradil, já ti radil jet k opraváři.

Jawu si opravuju sám. Jedině kliku mi dělá známý. jezdí mi takhle
Je to na Ecce Homo, to je trať závodu do vrchu - tedy ne s kopce. Mám sice velkou prdel, ale o jawě toho vím dost na to, abych mohl radit - tak ti radím - zavez to k opravářovi- ať se na to odborně podívá a až ti to pojede, tak se zastav, ukážu ti stopu
Já nemám nic proti tobě, naopak, ale takhle se nikam nedostaneš. Potřebuješ člověka, co ti projde motorku a řekne tohle má být tak a tak a tohle je špatně, proto ti to nejede.
Ztratíš tuším ale ještě hodně času.... Nebo ne. Ale já ho ztrácím tady

(reakce na) Problémy s Jawkou

22.4.2010 v 21:55 | Nahoru | #2
laďa prášil> K té stopě, na to nemám asi žaludek takhle jezdit, aspoň né teď Ale díky za nabídku, možná za nějakou dobu až budu, řekněme, vyježděnější
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist